♡ 17 ♡

296 28 7
                                    

Medya : Eunchae...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.


Derse öğretmenle aynı anda girmiştik. Bu bile öğretmenin hayli gözüne batmışken eğer tüm yolu koşmasaydım kesin sınav sonuçlarıma yansırdı. Amfinin arka sıralarından birine oturup hocayı dinlemeye çalıştım. Ama bu epey zor olmuştu.

Ders bitiminde kalabalığın biraz azalmasını bekleyip bir süre sonra ben de çıktım amfiden. Karşıdan gülümseyerek Chaeyoung geliyordu.

" Derse mi? "
" Evet. "
" Tamam eve geçiyorum bende. "
" Dikkat et tatlım. "

Chaeyoung'a hayali bir öpücük gönderip eve yol aldım ama bahçede beni bir Jungkook bekliyordu. Yanına vardığımda beni anca farketmişti. Sitenin önüne gelene kadar ikimizde konuşmamıştık. En sonunda Jungkook sessizliği bozabildi.

" Sabah uyanamamışım. Seninle gelemedim. Yolda bir şey olmadı değil mi? "
" Benimle gelmek zorunda değilsin kook. "
" Seni korumam gerek Jen. "

Adımlarımı durdurup Jungkook'a baktım.

" Hey beni koruman gerekmiyor. Mesafe problemim var diye korunmaya muhtaç değilim. "

Mükemmel konuşmamı bitirip Jungkook'u geride bırakacak şekilde yürümeye devam ettim. Ama çok geçmeden adımlarımı bileğime dolanan sıcak elleri durdurdu.

" Beni yanlış anladın. O anlamda demedim. Seni korumam gerek çünkü sen korunması gereken ve rüyalarımı süsleyen değerli bir mücevhersin."

Kalbim... Neden bu kadar hızlanmıştı. Kalbimi ağzımda hissediyordum. Bakıyordu... Sadece bakıyordu ve ben de sadece bakabiliyordum. Konuşamıyordum. Rüyalarımı süsleyen... Bu iki kelime hem aklımı hem de kalbimi yerinden oynatmıştı.

Jungkook'un gözleri dudaklarıma kaydığında yutkundum. İstiyor muydum? Evet ama asla hazır değildim. Yavaşça üzerime eğildiğinde gözlerimi kapattım...

" Kookiiieee. "

Gelen tiz bağırışla aniden gözlerimi açtım. İlerden bavulunu sürükleyerek bize doğru koşan bir kız geliyordu. Kız son anda yanımızda durup Jungkook'un boynuna atladı. Bu da kim?

" Vaay yeni manita mı yaptın? "
" Eunchae senin ne işin var burda? "
" Annemler tatilimi senin yanında geçirmeme izin verdi. "
" Benden izin aldın mı peki?! "
" Ya niye kızıyorsun ki ne güzel kardeşin geldi işte. Beni sevgilinle tanıştırmayacak mısın? "

Demek kardeşiymiş. Kız konuşkan ve eğlenceli birine benziyordu ama sanırım bizi sevgili sanmıştı.

" Yalnız biz sevgili değiliz. "
" Değil miyiz? "
" Jungkook biz ne zaman sevgili olduk da ben hatırlamıyorum. "
" Değilmişiz bak bilip bilmeden konuşma Chae."
" Bu arada ben Jennie. "
" Ben de Eunchae memnun oldum Jen. "
" Off hadi evde tanışın. "

𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin