❀~
Jennie :
Burnuma sert ve odunsu ama mest edici tanıdık bir koku doluyordu. Yüzümde hissettiğim nefesle gözlerimi araladım. Karşımdaki görüntünün netleşmesi için gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdım.
Jungkook!
Ani refleksi yataktan düştüğümde kafamı komidine de çarpmayı başarmış oldum.
" Hey iyi misin? "
Görüş açıma tekrar Jungkook girdiğinde gözlerimi bu sefer direk üzerime çevirdim. Giyiniktim. Demek ki yanlış şeyler yapmamıştık. Peki Jungkook ne zamandır buradaydı?
" Sen ne zamandır buradasın? "
Elimden tutarak kalkmama yardım ettikten sonra yanına oturdum. Tek ve tek derdim Jungkook'un beni bu şekilde görmüş olması ve rezil olmuş olmamdı.
" Yarım saat falan oldu. Birlikte kahvaltı edecektik. Seni uyandırmamı söylediler ama izlemek daha cazip geldi. "
Sırıttığında bende gülmeden edemedim. Onu kolundan tutup kaldırdım çünkü hazırlanmam ve Jungkook'un odadan çıkması gerekiyordu. Onu kapıdan çıkarırken dudaklarını büzerek baktı.
" Kalsaydım nolurdu sanki? Evlenince göreceğim nasıl olsa. "
Gözlerimi kocaman açarak baktım ona terbiyesiz! Nazik kibar çocuk gitmiş yerine sapık birşey gelmişti sanki.
" Jeon Jungkook! "
" Tamam tamam kızma şaka yaptım. Ama hemen gel özlüyorum sonra. "Her ne kadar üzerine atlayıp suratını avuçlarımla yoğurma ve sevgimle onu boğmak istesemde bu isteklerimi bastırıp gülümseyerek kapıyı suratına kapattım.
Banyoda bakım işlerimi halledip üzerimi giyindikten sonra çıktım odadan herkes masaya yerleşmişti.
" Ooo hanım efendi teşrif edebildiler sonunda. "
Chaeyoung'un sitem dolu sözlerine gülüp Jungkook'un yanına kuruldum. Herkes yemeğe başlarken Jungkook bana üzerine reçel sürdüğü ekmeği uzattı. Elinden tam alacakken geri çekti.
" Aç bakalım ağzını. "
" Jungkook çocuk muyum ben? "Kulağıma eğilip oldukça sessiz bir şekilde fısıldadı.
" Jungkook değil babacık diyeceksin. "
Duyduğum şeyle kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü. Bu çocuk git gide arsızlaşıyordu ama ben onu dizginlemesini iyi bilirim. Masanın altından bacağını Cimciklememle kıpkırmızı olmuş suratıyla bana baktı. Ağzının içinden konuştu.
" Acıdı. "
Gülümsedim ve hala elinde olan ekmeğe uzanıp ekmekten bir ısırık aldım. O da somurtkan ve oldukça sevimli (!) bir ifadeyle bana bakıp ekmekten bir ısırık da o aldı.
" Evet sizi arka odaya alalım. "
Jimin'in söylediği şeyle ikimizde Jimin'e döndük.Aslında bu atağı Eunchae'den bekliyordum. Bakışlarımı Eunchae'ye çevirdiğimde tabağındaki zeytinlerle oynadığını fark ettim. Sanırım Yoongi meselesine üzülüyordu.
Jungkook'u dürtükleyip kafamla Eunchae'yi işaret ettim. O da Eunchae'ye bir süre anlamak ister gibi baktı.
" Hey yılbaşı gecesi Yoongi'yi de davet edelim mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔
FanfictionHerkesin dilinde deli diye bilinen Jennie Jungkook'un kalbiyle arınacaktı tüm izlerinden.. * Kitaptaki saçma olayları, yazım yanlışlarını vs. düzeltmeye üşeniyorum. Mazur görün. Başlangıç : 15 Mayıs 2020 Bitiş : 31 Aralık 2020