Jungkook :
" Eee Jimin sen nasılsın? "
Geldiğimizden beri dönüp duran Chaeyoung'un yönelttiği soruyu yüzünde zoraki olduğu apaçık belli olan gülümsemeyle Jimin "iyiyim " diyerek yanıtladı. Bacağımla bacağına vurup onu uyardığımda o da Chaeyoung'a aynı soruyu yöneltti.
Başta çok itiraz ettiler ama benim iki hyungumdan da yapılı olmam sebebiyle şuan Jennie'lerin evinde oturuyorduk. Yoongi Jennie'nin 'deli ' olmadığına çoktan ikna olmuştu. Hatta ikisi hangi suçlarda ne kadar ceza alındığı gibi hukuk konularına dalmış koyu bir muhabbete girmişlerdi fakat Jimin'i hala Chaeyoung'un deli olmadığına bir türlü inandıramamıştık. Pot kıracak diye içim içimi yiyordu.
Onlar orada konuşurlarken bende Chaeyoung'la girmiştim bir muhabbete. Konu nasıl açıldı bilmiyorum ama biz de siyaset konularına epey bi dalmıştık. Muhabbet lavabo ihtiyacımla yarıda kesildi.
"Lavabo nerde acaba? "
"Koridorun sonunda tam karşıda. "Teşekkür edip kalktım. Lavaboya gidip işimi hallettikten sonra ellerimi yıkarken birden ışıklar gitti. Sanırım elektrikler kesilmişti. Ellerimi üzerime silip cebimdeki telefonu aldım ve fenerini açarak çıktım lavabodan. Koridorda ilerlerken mutfak kapısının yanında duran fenerin aydınlattığı kanlı bıçak yutkunmama sebep oldu. Korku hormonlarımın çoktan salgılanmaya başladığını hissediyordum. Gözlerimi bıçaktan çekip yukarı çıkarttığım anda karşılaştığım parlayan gözlerle elimdeki telefonu anında elimden fırlatırken aynı anda küfrederek koşmaya başladım.
En sonunda sitenin girişindeki güvenliğe sarılırken buldum kendimi.
" Bay Jeon bırakın beni. "
Özür dileyerek kollarımı güvenliğin üzerinden ayırıp gömleğini ellerimle düzelttim.
" Bir sorun mu var Bay Jeon? "
Kafamı hayır anlamında sallayıp güvenliğin sandalyesine oturdum. Umarım orada kalanlar iyidir."Bay Jang elektriklerimiz kesildi bir kontrol etme imkanınız var mı acaba? "
"Tabi ki kontrol ederim Bay Jeon. "Şartellerin bulunduğu yere geldik Bay Jang bir kaç şey kontrol edip bir tane düğme kaldırdı. Kendi kendine söyleniyordu. " Nasıl olur ya? " Neye söylendiğini anlamak için ona şu soruyu yönelttim.
" Sorun ne bay Jang? "
"Şartel sanırım birisi tarafından indirilmiş bay Jeon. " Ona anlamaz bakışlarımı göndererek daha açık konuşmasını istedim."Nasıl yani daha açık konuşur musun ? "
"Şartel atmışa benzemiyor diğer şarteller gayet sağlam. Bayan Kim ve Bayan Park’ın evinin şarteli sanırım kasıtlı olarak birisi tarafından indirilmiş. "Bay Jang'a teşekkür ederek oradan ayrıldım ve diğerlerini Kontrol etmek için geri eve yöneldim. Umrumda olan tek şey Jennie'nin yani evdekilerin güvende olup olmamasıydı.
Kapıyı çaldığımda kapı çok geçmeden açıldı. Karşımda sağlam bir Jennie gördüğümde rahatladım. Ona sımsıkı sarılmak istedim ama yapamadım...
Jennie :
Geldiklerinden beri Yoongi'yle sohbet ediyorduk. Yoongi'ye başta çok sinir olsam da o gerçekten çok iyi birisiydi. Ona mesafe sıkıntım olduğundan bahsetmiştim. Bu arada muhabbeti cidden sarıyordu. Konuşacak konu kalmadığında bende misafirlerimize ikram etmek için meyve getirmeye karar verdim.
Mutfakta elmaları dilimlerken ışıkların bir anda gitmesiyle yanlışlıkla parmağım kesildi sanırım baya derinden kesmiştim. Çünkü çok acıyordu ve bi hayli akan kanı hissedebiliyordum. İçeri geçecekken lavabonun oradan gelen ışıkla kafamı o yöne çevirdim. Jungkook kıpırdamadan elimdeki bıçağa bakıyordu. Beklemediğim bir anda çığlık atarak elindeki telefonu duvara fırlatıp küfürler ederek koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔
FanfictionHerkesin dilinde deli diye bilinen Jennie Jungkook'un kalbiyle arınacaktı tüm izlerinden.. * Kitaptaki saçma olayları, yazım yanlışlarını vs. düzeltmeye üşeniyorum. Mazur görün. Başlangıç : 15 Mayıs 2020 Bitiş : 31 Aralık 2020