♡ 24 ♡

252 26 5
                                    

Jungkook :

" A-amca? "
" Misafir kabul ediyor musunuz? "

   O herifi görür görmez o sırıttığı dişlerini tek tek yerinden sökmek istemiştim. Fazla pişkindi. Belki de yaptığı pisliklerden haberim olmadığını düşünüyordu. İstifimi bozmadan yüzüme sapsahte bir gülücük yerleştirip içeri buyur ettim.

" O nasıl soru öyle? Geç içeri hoşgeldin. "

   Jimin hiçbir şeyden habersiz o piçle gülüşler içerisinde içeri geçerken kapıyı kapatıp direk telefonu aldım elime. Jennie'yi uyarmam gerekiyordu. Mesaj attım.

Jungkook : Jennie ne olursa olsun hiçbiriniz hiçbir şekilde dışarı adımınızı atmıyorsunuz?

Jennie : bir sorun mu var?

Jungkook : Soru sorma sadece asla dışarı çıkmayın.

   Öğrenene kadar soracağını biliyordum o yüzden cevap vermeden telefonu kapatıp içeriye geçtim. Ve tekli koltuğa yerleştim.

" Ooo kerata sevgili yapmışsın hiç söylemiyorsun amcana. "
" Ne sevgilisi ya? "

   Jimin kahkaha atmaya başladığında ona kaşlarımı kaldırarak işaret vermeye çalıştım ama tabi ki anlayamayacaktı. Çünkü hiçbir şeyden haberi dahi yoktu.

" Eee gelinimle ne zaman tanışıyorum? Güzel mi? "

   Sinirle gülümsedim. Yumruğumu suratına geçirmemek için deli gibi sıkıyordum. Ben cevap veremeden Jimin yine ortaya atlayıp işleri mahvetmeye devam ediyordu.

" Hemde nasıl güzel. Jeykey işini iyi biliyor kjun amca. Aaa bir gün akşam yemeği hazırlayıp onları davet edelim. Tanışmış olursun gelininle."

   Dudaklarımı dişliyordum. Çok zor duruyordum. Jimin'in hiçbir şey bilmemesi aleyhimize işliyordu.

" Çok iyi olur çok merak ediyorum gelinimi. "
" Evet çok iyi olurdu ama Jennie çok fena grip olmuş ya. "
" Hadi ama daha dün turp gibiydi. "

   Durumu kurtarmaya çalıştıkça Jimin işleri iyice zorlaştırmaya devam ediyordu. En iyisi onu evden bir an önce sepetlemek olacaktı.

" Olmuş işte. Jimin belki Chaeyoung'un yardıma ihtiyacı vardır. Bi baksana sen onlara hm? "

   Jimin sanırım kaş göz işaretlerimden neler olduğunu sezmişti ki diretmeden söylediğim şeyi onaylayıp ayaklandı.

Jimin :

   Kjun amcanın gelişine sevinmiştim. Çok bonkör adamdı. Ama Jungkook'da Kjun amca geldiğinden beri bi haller vardı. Kaş göz hareketleriyle bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama çözeyordum. Chaeyoung'lara git diyerek beni evden çıkarmaya çalıştığını fark ettim ve üstelemeden evden çıktım. Çünkü bir şeyler dönüyordu fark etmiştim.

   Chaeyoung'lara geldiğimde kızların bir şeyler bilebilecek olduğunu düşünüp beklemeden sordum.

" Kızlar Jungkook'da bi haller var. "
" Ne gibi? "
" Bilmiyorum. Kjun amca geldiğinden beri sürekli kaş göz ederek bir şeyler anlatmaya çalışıyor. "
" Aaa amcam mı gelmiş? "

   Sanırım hiçbir bok bilmeyen sadece ben ve Eunchae'ydi. O amcasının gelmesine sevinirken Chaeyoung gözlerini kocaman açmış, Jennie ise yüzünü Chaeyoung'a gömmüş titreyerek hıçkırıyordu.

" Jimin git Jungkook'u yalnız bırakma lütfen. "
" Ne sikim döndüğünü bilmeden bir yere gitmiyorum. "
" Bak herşeyi anlatacağım sana ama Jungkook'un tehlikede olduğunu bil. Çabuk git lütfen. "

𝐃𝐞𝐥𝐢 (𝐉𝐞𝐧𝐤𝐨𝐨𝐤) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin