Benim Şu Ciğer Komple gitti

873 47 40
                                    

" Jay ?!"

Jay bana kafasını hafif yana eğerek, psikopatça baktı.

" Selam güzelim, seni gökte ararken yerde buldum? "

Korkudan titremeye başladım. Ardından kaçmaya yeltendiğim anda kolumu sıkıca kavrayıp iki parmağını boynumdaki bir noktaya bastırdı. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken, beni bayılttığını anlamıştım.

***

Uyandığımda kıçımı ve başımı acıtan bir sandalyedeydim. Gözlerim siyah bir örtüyle kapanmıştı ama etrafı görebiliyordum. Başım saatlerce yana doğru durduğundan dolayı, başımı hareket ettirmeye çalışınca boynum kopacak gibi oldu. Kendime gelmeye çalışırken, odaya birisi girdi. Yüzünü tam görememiştim. Girip gözlerimdeki siyah örtüyü kaldırdı.

" Hmm, kızımız uyanmış bakalım. "

Konuşmaya çabaladım ama sesim oldukça yorgun çıkmıştı.

" Benden ne istiyorsun Jay ? "

Sorumu duymamazlıktan gelip konuştu.

" Duyduğuma göre, görevlendirdiğim kız, Aksel ile seni ayırmaya yetmiş. Ne yazık ama! "

Kendi kendime " Görevlendirdiğin kız mı? " Diye mırıldanırken aklıma Aksel'in evindeyken yaşadığım anı geldi.

Döndüğümde vücudu mükemmel olan - ki benim de fiziğim harikadır- esmer bir kız gördüm. Bir kıza, bir Aksel'e baktım. Aksel kaşlarını çattı.

" Sen kimsin lan? "

Yeni yeni anlıyordum her şeyi. Jay'e dönüp " Sen pisliğin tekisin! " diye tısladım.

Ayağa sinirle kalktı ve yanıma gelip boynumu sıkıca kavradı. Tıslayarak konuştu.

" Ne dedin sen?! "

Nefes alamıyordum. Haliyle cevap ta verememiştim. Boynumu bırakıp geri dönünce, öksürmeye başladım.

Odadan çıkınca hala öksürmeye devam ediyordum ve gözyaşlarımı tutamıyordum.
---

Susuzluktan boğazım kurumuştu ve Jay, aniden içeri girdi.

" Az önce, bir kadının kanını içtim. Çok lezizdi. Seni de merak ediyorum doğrusu. "

Yanıma yaklaşıp saçımı tek eliyle kavrayıp çekti. Şimdi boynum tamamen ortaya çıkmıştı.

Aksel'den :

Duyduğumda donup kaldım. Jay ile çıkıyorlarmış. Üstüne üstlük ona resmen, ' Aksel'den kurtulduk, artık rahatız.' gibi bir imada bulundu. Seni sevdiğim güne lanet okuyorum Hazal Arslan !

Onları sarılarak gördüğümde durdum. Durdum ve baktım. Ne yapabilirdim ki? O bana ait değilmiş. Sinirlendiğimi itiraf ediyorum. Evet çok sinirlenmiştim. Gözlerim buğulanmış gibiydi. Sinirle arabama doğru ilerlediğimde Rüzgar kolumdan tuttu.

" Lan iyi misin? Ne oldu? "

" Oğlum bi siktir git! "

Arabaya binmeye yeltendiğimde Rüzgar diretti.

" Lan söylesene! Bu ne ağır ergen kız tripleri? "

Sinirle soludum. " İçeride, aslında Jay ile sevgili olan ve beni figüran olarak kullanan Hazal'ı görünce, onu öldürme isteğim artıyor. Ona nasıl inandıysam? Onun gibi bir ... "

Söyleyeceğim kelimenin, anılarımıza, yaşadıklarımıza saygısızlık olduğunu farkettim. Sonucu ne kadar kötü biterse bitsin, bir şeyler yaşadığımız doğruydu.

AFRODİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin