Eda: Serkan ben sana inanıyorum,böyle bir hata yapmış olamazsın.
Serkan sinirlenmişti ve toplantı odasındaki bütün sandalyeleri tekmelemeye başlamıştı.Eda içten içe Serkan'ın bu sinirli hallerinden korksada belli etmemeye ve güçlü durmaya çalışmıştı.Eda son zamanlarda kendini çok rahatsız hissediyordu bir de üstüne bu üzüntü binince bir anda içinin daraldığını, dizlerinin titremeye başladığını hissetti ve yavaşça Yanındaki sandalyeye tutundu.Serkan Eda'nın fenalaştığını görünce korkuyla Eda'nın yanına gitti.
Serkan: Eda hiç iyi görünmüyorsun hastaneye gitmemiz lazım.
Eda:Serkan ben iyiyim sadece başım döndü.Bak bu işte bir iş var sen böyle hatalar yapmazsın.
Eda'nın ağzından dökülen kelimelerden sonra gözleri kararmaya başladı ve bir an da Serkan'ın kolları arasına yığıldı.
Serkan korkuyla Eda'yı kucağına aldı ve kapıdan çıkarken Leyla,Pırıl ve Engin koşarak yanlarına geldi. Ceren Eda'yı o şekilde görünce korkudan o da bayılacaktı. Serkan Eda'yı arabaya bindirip hastaneye doğru giderken Ceren'in ne halde olduğunu gören Ferit Ceren'i de alıp peşlerine takıldı. Hastaneye vardıklarında Eda Serkan'ın kucağında Dr Dilek hanım ın odasına girdiler. Dilek Hanım Eda'nın hamile olmasından şüpheleniyordu birkaç dakika sonra Eda kendine gelince Dilek Hanım Eda'ya birkaç kan testi yaptı. Serkan Eda'ya zorla vişne suyu içirmeye çalışıyordu.( Ah Serkan ah)
Dilek Hanım: Eveeet, sonuçlarımız çıktı. Buyurun oturun şöyle.
Serkan: Dilek Hanım kötü bir şey yok değil mi?Nedir durum?
Dilek Hanım: Genellikle kötü olmaz ama kişiden kişiye değişir.
Eda: Dilek Hanım nedir söyler misiniz artık?
Dilek Hanım: Edacım tebrik ederim HAMİLESİN
Eda:NE!!!!
Serkan:NE!!!!
Ne ne ne ne ne Eda hamile miydi, e zaten ayrılardı,şimdi ne olacaktı? Offf offff
Bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz ikinci bölümde görüşürüz💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)
RomanceÇok sevdiğim dizi sen çal kapımıyı kendim hayali olarak kurgulamaya çalıştım.