Kimsin Sen?!💔

1.9K 76 0
                                    

Eda babaannesiyle konuşurken Serkan içeri girdi. Onları bu halde görmek onu hem şaşırtmış hem de sevindirmişti.
Eda: Gel hayatım, babaanne basından duymuşsundur ama Serkan aynı zamanda benim eşim.
Serkan: Tekrardan tanıştığımıza çok memnun oldum Vahide Hanım.
Vahide Hanım: Ben de memnun oldum Serkancım.
Her şey yavaş yavaş yoluna girerken Eda ve Serkan Ayfer Hanım ile konuşmaya gittiler. Ayfer Hanım'a durumu anlatınca önce sert tepki verdi ama aslında o da annesini çok özlemişti. Yıllardır bütün yük onun omuzlarındaydı. Annesini görünce dayanamayıp sarıldı. Anne- kız sonunda barışmışlardı.
Eveeeeet artık biraz daha olaylara odaklanma zamanı. Serkan ve Eda'nın evliliği küçük pürüzler haricinde güzel gidiyordu. Didişme biter mi, asla:)
Bu sefer ki konu neydi acaba??? Hadi görelim:)
Bugün cumartesiydi, Eda ve Serkan uyanmışlardı. Serkan Eda'ya sürpriz yapıp kahvaltıyı hazırlamıştı. Her şey çok güzel giderkennnn kapı çaldı ve Eda'ya kocaman kırmızı bir Gül buketi gelmişti. İçinde şöyle bir not yazıyordu "Güzelliğinle gözlerimi kamaştırıyorsun Eda Yıldız, Evlenmiş olman umrumda mı, yooo hiç sanmıyorum... Yakında tanışacağız güzelim...
~Çok yakında~
Eda aldığı Buket ve not karşısında şoka girmişti. Acaba üniversiteden miydi, her kimse Eda'ya kafayı taktığı belliydi. Eda bunları aklından geçirirken Serkan geldi.
Serkan: Eda, o Buket ne, sana mı gelmiş, Eda söylesene!
Eda: Şey Serkan yok aslında bana gelmem...
Serkan: Kim bu şerefsiz daha önce seni rahatsız etti mi Eda söyler misin?
Eda:Serkan sakin olur musun, bilmiyorum kim olduğunu daha önce de bir şey yazmadı.
Serkan'ın sinirden gözü dönmüştü. Boynundaki belirginleşen damarlarından anlaşılıyordu. Sinirden salonda bir oraya bir buraya gidip duruyordu. O sırada biz de Engin ve Pırıl ne yapıyor diye bakalım. Bu arada Engin ve Pırıl da evliii. Onlar da Eda ve Serkan'dan iki ay önce sade bir nikah töreniyle evlendiler. Engin ve Pırıl kahvaltı masasını toplarken kapı çaldı. Sabah sabah kimdi acaba? Engin kapıyı açtı. Pırıl'a da aynı Eda'nın ki gibi kocaman kırmızı bir Buket gelmişti. Engin sinirden elleri titreyerek notu okudu." Uzun zamandır izliyorum seni, sizi Engin ile evlenmekle büyük hata ettin Pırılım...Ama bu güzelliği Engin gibi bir adama bırakacak değilim. Çok yakında tanışacağız Pırılım..."
                                                  ~Çok Yakında~
Engin notu okuduğunda sinirden deliye dönmüştü. Düşünebiliyor musunuz Engin gibi dünyanın en sakin insanı sinirden deliye dönmüştü. Kuryenin peşinden koştu ama adam çoktan ortadan kaybolmuştu.
Pırıl: Engin kim geldi canım? Bu Buket ne?
Engin: Pırıl, sevgilim sakin olup şu notu okur musun?
Pırıl notu okuyunca başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissetti. Bir an dengesini kaybedip düşecek gibi oldu ama Engin tuttu. Kimdi bu? Her kimse Pırıl'a takmış bir sapık olduğu kesindi.
Engin: Pırıl, kim olabilir, yani benden önce...
Pırıl: Engin bütün okul hayatım boyunca sen yanımdaydın zaten benim tanıyıp senin  tanımadığın kimse yok ki.
Engin: Her kimse o şerefsizi bulucam. Her ne olursa olsun.
O sırada Serkan Engin'i arar.
Serkan: Engin acil bir şey konuşmamız gerek. Telefonda olmaz.
Engin: Ben de şimdi seni arayacaktım abicim. Gelin isterseniz evdeyiz Pırıl'la.
Serkan: 10 dk ya oradayız.
Serkan ve Eda yolda kim olabileceğini düşünüp durdular. Eda çok tedirgindi. Sürekli takip ediliyormuş gibi hissediyordu. Serkan Eda'nın elini tutarak;
Serkan: Edam o pislik her kimse bulucam. Sana bir şey olmasına asla izin vermem.
Eda: Biliyorum sevgilim. Ama lütfen sakin ol.
Serkan: Ona sonra karar veririz.
Pırıllara vardıklarında Pırıl korkuyla Eda'ya sarılarak ağlamaya başladı. Sinirleri çok bozulmuştu. Serkan Engine olayı anlattı, notu gösterdi.
Engin: Abicim aynısını bu sabah biz de yaşadık. Pırıl'a kırmızı bir Buket ve bu not geldi.
Eda: Ne Pırıl sana da mı?!!!
Pırıl: Evet maalesef. Aklım almıyor, kim olabilir ki?
Serkan: Her kimse bizimle çok büyük bir oyun oynanıyor.
Eda: Serkan, Engin ben çok korkuyorum...💔
Eveeeeeeeeet bir bölümün daha sonuna geldik. Bu bölümü ben de nefessiz yazdım. Kısa oldu biliyorum, çok heyecanlı bir yerde bıraktığım için bana da kızacaksınız biliyorum ama yeni bölüm en kısa zamanda gelecek. Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz lütfen oylamayı unutmayınnnn❤️🍒

Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin