Balayı🍓

2.4K 74 2
                                    

Balayı için Serkan Eda'ya sürpriz yapmak istemiş ve düğünden iki gün sonra bir haftalığına İtalya tatili ayarlamıştı. İlk gecelerini otelde geçirdiler. Oh be bütün sorunlarından sıyrılmışlardı, artık evlilerdi. Hayal ettikleri gibi bu sabah birlikte uyandılar. Serkan biraz daha erken uyanmıştı. Uzun uzun Eda'yı izledi... Sanki ona bakmaya doyamıyor,dokunmaya kıyamıyor gibi...Eda yavaş yavaş gözlerini açtı, uyandığında gördüğü ilk kişinin Serkan olması rüya gibiydi. Serkan'ın dudağına uyguladığı baskıya direnmeyip o da karşılık verdi...Bir süre daha sarmaş dolaş yattılar. Saat 14.00'de uçakları vardı. Eda istemeye istemeye kalktı.Serkan'ın çekmecenin üstüne koyduğu İtalya uçak biletini görünce Serkan'ın boynuna atladı. İtalya Eda'nın en çok görmek istediği şehirdi. Yıllar önce eğitimi için yalnız olarak gelmeyi planladığı italya'ya şimdi hayatının aşkıyla, kocasıyla,sevgilisiyle gidecekti. Hayat işte nerden nereye... İki yıl önce Serkan'a karşına seni nefessiz bırakacak, her baktığında içinde bir yerlerde fırtına kopartacak bir kadın karşına çıkacak ve evleneceksin deseler sadece gülüp geçerdi...
Yeni bir gün...güzel bir gün...İtalya,aşıkların ülkesi, bu hafta da birbirine aşık yeni evli bir çifte ev sahipliği yapacaktı.Eda ve Serkan sabah erkenden kalkıp İtalyanın şirin bir restoranından kahvaltılarını yaptılar. Bugün İtalya turu yapacaklardı. Çok güzel yerler gördüler, gezdiler,rüya gibi bir tatil yaptılar. Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi İtalya tatillerinin de sonuna gelmişlerdi. Uçaktan indiklerinde Serkan'ın şoförü onları almaya geldi. Eda:Her şey rüya gibiydi Serkan, uyanmayı hiç istemediğim bir rüya gibi...
Serkan: Birlikte ilk tatilimiz, daha bir sürü birlikte tatilimiz olacak, belki bir sonrakine yine iki kişi ya da üç kişi...Kim bilir(?)
Eda:Belki de...💕
Eveeeet bu bölüm de bu kadardı, bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle💖

Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin