"Bazen başlamak gerekir her şeye yeniden..."
~Nazım Hikmet~
(Okurken ve okuduktan sonra bu şarkıyı dinlerseniz sevinirim🙏🏻)
Bugün Eda ve Serkan için sıradan bir gün gibiydi. Her zamanki gibi sabah kahvaltılarını yapmış, çalışmış, dinlenmişlerdi. Her şey normal düzeninde ilerliyordu. Ta ki Eda'nın her yerini saran o sancıya dek...
~11 Haziran Cuma~
Saat: 21.30
Eda ve Serkan her şeyden habersiz kızlarının odasında ütülenen kıyafetlerini yerleştiriyorlardı.
Kızlarının gelmesini dört gözle sabırsızlıkla bekliyorlardı. Eda bir yandan da doğum sırasında oluşabilecek komplikasyonlardan çok korkuyordu. Son günlerde Serkan'dan habersiz doğum videolarını izliyor, doğum sırasında oluşabilecek komplikasyonları araştırıyordu. Bütün bu yaptıkları onu daha çok strese sokmuştu...
Eda: Serkan kızımıza hiçbir şey olmayacak değil mi?
Serkan: Tabii ki olmayacak sevgilim de senin nerden aklına geldi bu şimdi?
Eda: Şey... hani Dilek Hanım riskli bir hamileliğim olduğundan bahsetmişti Ya.
Serkan: Evet?
Eda: Ben riskli hamilelik yaşayanların doğum tecrübelerini araştırdım. Doğum sırasında gerçekleşebilecek çok fazla komplikasyon var.
Serkan: Hiçbir şey olmayacak. İkiniz de çok sağlıklı olacaksınız güzelim. İkinizi de bir şey olmasına asla izin vermem!
Eda: Biliyorum sevgilim ama eğer ikimiz arasında bir tercih yapmak zorunda kalırsan onu seç olur mu?
Serkan: Eda sen ne diyorsun? Ben, biz sensiz yaşayamayız ki...
Eda bir taraftan gözlerinden akan yaşları silmeye çalışıyor bir taraftan da konuşmaya çalışıyordu. Serkan'ın da gözleri dolmuştu...
Eda: Lütfen söz ver Serkan. Eğer doğum sırasında bana bir şey ol-
Serkan: Hayır Eda hayır! Sana hiçbir şey olmayacak!
Eda: İhtimallerden bahsediyorum. Lütfen dinle. Eğer doğum sırasında bana bir şey olursa kızımıza sen bakacaksın. Hep yanında ol, benim eksikliğini hiç hissettirme ve... ve ona annesinin onu ne kadar çok sevdiğini anlat olur mu?
Serkan: Eda lütfen!
Eda: Söz mü?
Serkan: Eda...
Eda: Söz mü dedim? Lütfen sevgilim.
Serkan: S-söz...
Eda Serkan'a sarılınca Serkan gözlerinden akmayı bekleyen yaşları durduramamıştı...
Derken...
Eda'ya giren ağır bir sancıyla küçük bir çığlık attı!
Eda: Ahhh!
Serkan: Eda, noldu iyi misin güzelim? Hastaneye gidelim mi?
Eda: Sancı girdi. İyi-İyiyim. Geçti şimdi. Sanki birisi sırtıma bıçak saplamış da geri çıkarmış gibi...
Serkan: Hemen hastaneye gidelim.
Eda: Gerek yok geçti. Eğer 3 dakikalık aralarla gelirse gitmemiz gerekiyor. Dilek Hanım öyle söylemişti.
Tam 3 dakika sonra Eda'ya bu sefer diğerinden daha keskin olan bir sancı girdi...
Eda: Ahhh! Serkan gi-gidelim! Sanırım doğuruyorum!
Serkan: Doğuruyorum... doğuruyorum!
Eda: Hadisene be adam! Doğuruyorum burda!
Serkan: Aşkım tamam sakin! Derin derin nefes alıyoruz!
Eda: Hadi doğum çantasını al! Ahhhh!
Serkan Eda'yı kucağına almış, arabaya bindirmişti. Serkan'ın Eda'yı sakinleştirmesi gerekirken Eda Serkan'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.Eda'nın doğum çantası💞
Eda: Ahhhhhhhh! Çok acıyor Serkan dayanamıyorum hadiii!
Serkan: Derin derin nefes al güzelim! Hadi az kaldı hastaneye!
Kısa bir süre sonra hastaneye varmışlardı. Eda ve Serkan'ı Dr. Dilek Hanım karşılamıştı.
Eda'yı odaya aldılar. Sancıları sıklaşmış fakat suyu henüz gelmemişti. Bebeğin ve annenin kalp atışlarını kontrol etmek için bir makineye bağladılar.
Dilek Hanım: Normal doğum yapmak istediğini söylemiştin Edacım ama eğer dayanamazsan hemen sezaryene alabiliriz seni.
Eda: Hayır-hayır dayanırım. Sezaryen bebek için çok riskli demiştiniz. Dayanırım!
Dilek Hanım: Edacım lütfen sakin ol! Her şey yolunda. Normal doğum uzun sürebilir. Ara ara sancılar gelecek ama merak etme sancılar çok uzun sürmeyecek. Doğal yollarla suyun geldiğinde de bebeğimizi alacağız.
Eda: Ta-tamam.
Serkan: İkisine de bir şey olmayacak değil mi?
Dilek Hanım: Bakın çocuklar size dürüst olacağım. Eda bildiğiniz gibi riskli bir hamilelik süreci geçirdi. Bütün doğumlarda özellikle riskli hamilelik sonucu doğumlarda çok fazla komplikasyon gerçekleşebiliyor. Ama bu demek değildir ki %100 gerçekleşecek. Gerçekleşmemesi için elimizden gelen her şeyi yapacağız.
Eda: Her şey için teşekkürler Dilek Hanım.
Dilek Hanım: Ne demek Edacım:)
Dilek Hanım odadan ayrıldıktan sonra Serkan yatağın yanına eğilip Eda'nın elini tuttu.
Serkan: Sakın korkma sevgilim. Bebeğimiz sağlıkla gelecek. Sen de çok sağlıklı olacaksın. Bu hastaneden üçümüz birlikte çıkacağız.
Eda: Söz mü?
Serkan: Söz!
Eda Serkan'dan Ayfer halayı ve kızları aramasını istemişti. Kısa bir süre sonra Ferit, Melo, Ceren, Fifi ve Ayfer halayı getirmişti. Hepsinin yüzündeki heyecan ve tedirginlik belli oluyordu:)
Ayfer hala: Kuzum iyisin değil mi?
Eda: İy-ahhhhhhh! Geldi yine!
Serkan: Derin derin nefes alıyoruz güzelim. Al-ver!
Eda: Kolaysa buyur sen doğur çocuğumuzu!😂
Ceren: Canım benim hiç korkma biz yanındayız.
Ferit: Evet Edacım, Serkan biz yanınızdayız.
Melo: Dadaaam geliyor mu şimdi bizim minik beybisi?
Eda: Geliyor sanırı-ahhhhh!
Serkan Eda'nın acı içindeki çığlıklarına dayanamıyordu. Ferit yanıma gidip omzundan tutarak destek olmaya çalıştı.
Fifi: Edacım sakin oluyoruz.
Saat: 00.00
Eda'nın saatlerdir sancısı devam ediyor ama suyu gelmiyordu.
Derken beklenen an geldi ve doğum başladı!
Dilek Hanım: Hadi Eda 1-2-3!
Eda:Aaaaaaahhhhhh!
Dilek Hanım: Tekrar 1-2-3
Eda: Aaaaahhhhhh! Olmuyorrrrr! Niye gelmiyor bu çocuk? Aaaaaaaaaaaa!
Serkan: Derin derin nefes al sevgilim!
Eda: Sen de bana derin derin nefes al diyip durma biz ne yapıyoruz burd-ahhhhhhhhh!
Dilek Hanım: Hadi Edacım yapabilirsin sen çok güçlüsün! Bir kez daha 1-2-3!
Eda: Aahhhhhhhh! Nefes alacakmışım, sakin olacakmışım çocuğu yaparken iyiydi ama- ahhhhhhhhhhh!
Dilek Hanım: Kafasını gördüm! Hadi Edacım son kez 1-2-3!
Eda: Aaaaaaahhhhhhhhhhh!
Dilek Hanım: Geldi!
Serkan: Kızım...!
Eda: Ne-neden ağlamıyor?!
Dilek Hanım: Hemen! Hemen hemşire hanım!
Serkan: Bir sorun mu var?
Eda: Ya bir şey söylesenize! Kızım...
DENİZ!
Herkese merhabaaaa!
Klasik başlangıç. Umarım iyisinizdir:)
Bölüm her zamankinden kısa oldu ve burada kestiğim için özür dilerim. Ama diğer bölüm çabuk gelecek:)
Bir sonraki bölümde bakalım Eda ve Serkan'ın dört gözle bekledikleri kızları yaşayacak mı? Yoksa Deniz de adını taşıdığı amcasının yanına mı gidecek?
Hepsinin cevabı için bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)
RomanceÇok sevdiğim dizi sen çal kapımıyı kendim hayali olarak kurgulamaya çalıştım.