Aile Olmak❤️

1.8K 74 23
                                    

Bütün bu kötü olayların üzerinden 1 ay geçmişti. Eda ve Serkan sonunda evliliklerinin tadını çıkarabiliyordu. Bugün 30 Aralıktı. Yani yarın yılbaşı. Ben oldum olası yılbaşını çok sevdim. Yepyeni bir yıl... Sil baştan. Hayatın katacağı güzellikler, kötülükler her şeyiyle umut dolu girilen yepyeni bir yıl. Eda ve Serkan da yılbaşını çok severlerdi. Ve bu senenin ayrı bir özelliği vardı. Evli olarak girdikleri ilk yıl...Geçen sene de çok güzel umutlarla girmişlerdi yeni yıla. Hani derler Ya hayatın ne zaman ne getireceği belli olmuyor diye. İşte o tam da onlara göre biz sözdü.Bu sene çok üzülmüşerdi,çok mutlu olmuş, çok sevmiş,çok sevilmişlerdi. Hayat bir taraftan kırarken bir taraftan da tamir etmesini çok iyi bilmişti.O yüzden lütfen siz de onlar gibi umudunuzu yitirmeyin.
Şimdi bakalım bizimkilerin yılbaşı hazırlıkları nasıl gidiyor?🎄❤️
Bu yıl yılbaşında Edalar da toplanacaklardı. Hep birlikte konuşmuş öyle karar vermişlerdi. E tabii Ayfer Hanım biraz içerlemişti bu duruma. O istemişti ki büyük olarak herkes onda toplansın. Ama Eda halasının gönlünü almasını çok iyi bilmişti. İşlerden bir türlü vakit bulamadıkları için yılbaşı ağacını kurmak son güne kalmıştı.
Eda: Sevgiliiiiim, hadi amaaaa daha çoook işimiz var. Bir sürü hazırlık bizi bekliyor.
Serkan: Hallederiz aşkım. Yaparıııız.
Eda: Yaparız yaparız diyorsun bütün işler Eda'ya kalıyor.
Serkan: Aaaa ne zaman oldu o ben hiç hatırlamıyorum.
Eda: Hatırlamazsın tabii:)
Serkan: Nerden başlıyoruz?
Eda: Tabii ki ağaç süslemeeee.
Edayla Serkan evlerine kocaman bir yılbaşı ağacı alıp rengarenk toplarla, ışıklarla süslemeye başlamışlardı. Her top için bir Dilek diliyorlardı. Tabii ki içlerinden.
Eda: Ne diledin ne diledinnn?
Serkan: Her sene aynı muhabbet geçiyor sevgilim sıkılmadın mı sormaktan?
Eda: Sen benden sıkıldın mı yoksa?
Serkan: Şu hayat da sıkılacağım en son şeysin Eda Yıldız.
Eda: Bolat demek istedin herhalde.
Serkan: Eveeet aynen öyle demek istedim. Eda hala inanamıyorum evli olarak girdiğimiz ilk yılbaşı.
Eda: Ben de sevgilim rüya gibi sanki...
Biraz daha sallanırsak hazırlıkları seneye yetiştiririz artık.
Serkan: Ben de seni seviyorum Eda.
Eda: Sevgilim seni çok seviyorum ama gerçekten yetişmeyecek:)
Yılbaşı ağacını bitirdikten sonra Eda yılbaşı için aldığı dekoratif mumları, masa örtülerini, süsleri tek tek yerleştirdi. Mumların kokusu odanın içini o kadar güzel dolduruyordu ki...
Yılbaşı ağacının etrafına da sevdikleri herkes için yani aileleri için aldıkları hediyeleri dizdiler.
Ha bu arada kendi aralarında yılbaşı çekilişi yapmışlardı. Leyla'ya kim çıksa beğenirsiniz Serkan Bey:), Melo'ya Ayfer Hala:) Aydan Hanım'a Seyfi:) Seyfi'ye Melo:) Ayfer Hala'ya Leyla:) Selin'e Eda:) Eda'ya Ceren:) Ceren'e Ferittt:))) Ferit'e Efe:) Efe'ye Erdem:) Serkan'a Engin:)Erdem'e de inanmayacaksınız ama Fifi😜 ve bir şanslı çiftimiz de Engin'e Pırıl çıktı❤️ Pırıl'a da Aydan hanım çıktı:)Erdem ilk okuduğunda sevinçten çılgına dönmüş herkes ona Fifinin çıktığını anlamıştı. Ha bu arada kimse kimseye kim çıktığını söylemedi. Nedenmiş, büyüsü bozulurmuş. Eda hepsini öyle bir tehdit etmişti ki kimse kimseye hiçbir şey söyleyemedi. Çok güzel dileklerle süslediler evlerini. Daha sonra birlikte mutfağa geçip bir önceki günden yapılıp buzdolabına konulması gereken mezeleri yapmaya başladılar. Rüya gibi bir gece onları bekliyordu.

 Rüya gibi bir gece onları bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin