olaylar olaylar...

2.2K 73 11
                                    

Eda ve Serkan'ın düğününden iki hafta geçmişti. Eda peyzaj mimarı olarak Art Life da çalışıyordu. Zaten Serkan'la da orada tanışmışlardı. Art Life da sıradan görülen bir gündü, gerçekten sıradan mıydı, göreceğiz...
Eda her zamanki gibi masasında projenin son çizimlerini yapıyordu. Sabahtan beri ofiste bir telaş vardı. Efe'nin daha önce bir çok projesini yürüttüğü müşterisi bugün Art Life'a gelecekti. Herkes gibi Eda da çok Merak ediyordu.
Eda:Leyla, bugün gelecek büyük müşteri kimmiş sen biliyor musun?
Leyla: Valla Edacım ben de bilmiyorum ama her kimse baya önemli birisi. Sabahtan beri Serkan Bey ile Efe Bey toplantıda. Maşaallahh bugün de Serkan Bey'in Serkan Beyliği pek bir üstünde.
Serkan: Leylaaaa, dosyaları hala getirmedin mi, 2 dk içerisinde odamda istiyorum.
Leyla: Tamam Serkan Bey hemen geliyorum. "Allahım sen bizi Serkan Bey'in Serkan Beyliğinden koru"
Serkan:Leylaaaaa!
Gördüğünüz gibi Art Life'da hiçbir şey değişmemiş:)
Derken...Büyük müşteri gelmişti. Toplantı odasına geçtiler. Mardinli,çok zengin bir hanımefendiydi. Hani bastığı yeri titretir derler ya, işte aynen öyle.
Efe:Serkan,Engin size bahsettiğim müşterimiz Vahide Hanım,Vahide YILDIRIM.Yurt içinde ve yurt dışında bir çok projede beraber yer aldık...
Efe konuşmasına devam ederken Serkan şok geçirmişti. Vahide Yıldırım,Eda'nın babaannesi olan,  annesi ve babasının ölümüne sebep olan Vahide Yıldırım mıydı,belki de değildi...Peki ya gerçekten oysa...
Efe:Serkan,Serkan daldın gittin.Vahide Hanım bu projede bizimle çalışmak istiyor.
Serkan:Aaa evet kusura bakmayın,memnun oldum Vahide Hanım proje için elimizden geleni yapacağımızdan emin olabilirsiniz.
Serkan bunları söylüyordu ama kafasında bir sürü soru işareti vardı.
Vahide Hanım:Bünyenizde çok yetenekli bir peyzaj mimarı varmış duyduğuma göre,projenin peyzajını ona yaptırmak istiyorum.Burdaysa toplantıya o da katılsın lütfen.
Vahide Hanım'ın bu otoriter hali karşısında herkes şaşırmıştı.Şimdiden toplantıda soğuk rüzgarlar esmeye başlamıştı.
Engin:Tabii biz Eda'nın da fikrini alalım,yapmak isterse tabii ki olur.Erdem,Erdem Eda Hanım'ı çağırır mısın lütfen.
Erdem:Tabii ben şey yapıyım hemen.
Erdem bile Vahide Hanım'ın sert görünüşünden tırsmıştı.Seke seke toplantı odasından çıktı.
Engin:İçinden;ya sabır...
Erdem:Leyla,Eda nerde,Eda nerde,Eda Eda nerde?
Leyla:Erdem bir sakin olsana,lavabodaydı gelir şimdi hah geldi.
Erdem:Eda,büyük hanım peyzajı senin yapmanı istiyor herhalde,seni toplantı odasına çağırıyorlar.
Eda:Büyük hanım?
Leyla:Amaan büyük müşteriyi diyor işte Edacım.
Eda toplantı odasına girdiğinde Vahide Hanım arkası dönük bir şekilde oturuyordu.
Serkan:Eda seni yeni müşterimiz Vahide Hanımla tanıştırayım.
Vahide...Bu ismi duymak bile Eda'yı tiksindiriyordu.
Eda:Merhaba Vahide Hanım ben Eda,şirketin peyzaj mimarıyım.
Vahide Hanım yavaş yavaş arkasını dönerken Eda gördüğü kişi karşısında şok olmuştu.Bu oydu,annesi ve babasının ölümüne sebep olan,çocukluğunu mahveden babaannesi...Eda'nın dizleri titriyordu.Yavaşça sandalyeye tutundu.Serkan tam ayağa kalkacaktı ki Eda eliyle durmasını işaret etti.Serkan'ın korktuğu başlarına gelmişti.
Eda:Sen,sen,senin ne işin var burada?!!
Vahide Hanım:Edam,güzel torunum...Ne kadar büyümüşsün...Genç bir kadın olmuşsun,evlenmişsin de duyduğuma göre.
Ne diyordu bu kadın,onca yaşanan şeyden sonra nasıl bu kadar pişkin ve rahat olabiliyordu.
Eda:Çek ellerini üstümden.Sen nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?!!!!Hayatımı,çocukluğumu mahvettin.Şimdi de gelmiş babaanne rolü mü oynuyorsun?!!!Defol hayatımdan defol,Çık!!!!
Serkan daha fazla dayanamayıp Eda'nın yanına gitti elimden tuttu ve onu dışarı çıkardı.Elleri titriyordu...Hiç iyi durumda değildi.Yıllar sonra sanki çocukluk travmalarını tekrar yaşıyordu...
Toplantı odasında herkesin suratı buz gibiydi.Bu kadın Eda'nın babaannnesi miydi? Herkes şok olmuştu.Vahide Hanım Eda'nın peşinden gitmeye çalışmış fakat Engin engel olmuştu.
Bir sonraki bölümde acaba ne olacaktı,Eda babaannesini affedecek miydi,Eda ve Serkan'ın evlilik hayatı nasıl gidiyordu,diğer kahramanlarımız neler yapıyorlardı...Hepsi için bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle sizleri seviyorum❤️🍓

Hepsi için bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle sizleri seviyorum❤️🍓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eda'nın babaannesi

Eda'nın babaannesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin