"Öyle bir yaşama kaptırmışız ki kendimizi, elimizden kayıp giden günlerin farkına varmıyoruz."
~Zülfü Livaneli~
Düğünün üstünden 1 ay geçmişti, bahar tam anlamıyla tüm güzelliğiyle gelmişti. Bebeğin doğmasına 2 ay kaldığı için Eda ve Serkan yavaş yavaş hem odasını hem de kıyafetlerini hazırlamaya başlamışlardı. Eda'nın içi kıpır kıpırdı. Deniz'le ilgili yapacakları her şey için çok heyecanlıydı. Deniz'in odasını Eda ve Serkan birlikte tasarlamış Pırıl da iç mimar olduğu için odanın dizaynıyla ilgilenmişti.Deniz Nil'in odası💜🧚🏻♀️
Odadaki her detay o kadar güzeldi ki... Odaya hazırlarken dekoratif olmasının yanında Deniz için konforlu olmasına da çok önem vermişlerdi. Deniz'in ilk yürümeye başladığı zamanlarda düşme riskine ve sürekli yerde oturarak oyun oynayacağı için hasta olma riskine karşı yerleri özellikle halıyla kaplattırmışlardı:)
Eda bugün işe gitmek istememiş, Deniz'in yerleştirilmesi gereken eşyalarıyla ilgilenmek istemişti. Serkan işe gitmeden önce Deniz'in odasının önünde birbirlerine sarılıp konuşmaya başladılar.
Eda: Hayallerimden de daha güzel oldu Serkan:)
Serkan: Gerçekten çok güzel oldu sevgilim. Biraz daha büyüdüğünde de zaten "Anne, baba ben odamı kendim düzenlemek istiyorum:)" dediğinde ne tepki vereceğiz acaba?:)
Eda: O değil de sana "Baba ben Kerem'le buluşacağım. Geç gelirim. Merak etme!" dediğinde ne tepki vereceksin ben onu çok merak ediyorum:)
Serkan: Kerem kim, benim kızımın keremle falan ne işi var?:) Allahım yarebbim (Kerem'in deyimiyle)Otursun annesinin babasının dizinin dibinde!
Eda: Sevgilim sen ciddi misin? Ne oldu o anlayışlı baba tavırlarına?:)
Serkan: Kerem merem anlamam ben!:)
Eda: Daha doğmadan çocuğu kıskanman da ayrı konu:)
Serkan: Geç sen dalganı!:) Kız babası olmak kolay mı?:)Sevgilim benim artık çıkmam gerek. Bu son projeyle ilgili ihale var bugün biliyorsun.
Eda: Ben gelmezsem sıkıntı olmaz değil mi?
Serkan: Yok canım. Sen dinlen. Bir şey olursa ara! Görüşürüz:)
Eda: Tamamdıırr!:)
Serkan Eda'yı öptükten sonra evden çıktı. Eda bir taraftan Deniz için yaptıkları kıyafetleri yıkamak için paketlerinden çıkarıyordu. Hepsi o kadar minikti ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)
Roman d'amourÇok sevdiğim dizi sen çal kapımıyı kendim hayali olarak kurgulamaya çalıştım.