Eda'nın Ağzından
Korku neydi? İliklerime kadar hissetmiştim. Adam kapıdan çıkar çıkmaz gücümü kaybedip olduğum yere eğildim. Pırıl yavaş yavaş kendine geliyordu. Bir yandan kalkıp Serkan'ı bulmak istiyordum ama vücudum buna karşı kalkmamak için direniyordu sanki...
Yazarın ağzından
Serkan Eda'nın yanında olmadığını fark edince endişeyle etrafına baktı. Ne Eda'yı ne de Pırıl'ı etrafta görememesiyle başından kaynar sular dökülmüş gibi hissetti.
Serkan: Engin, Pırıl nerede?
Engin: Serkan, Eda nerede?
Serkan: Az önce buradaydılar. Engin kafayı yiyeceğim nereye gitmiş olabilirler ki?
Engin: Abicim kaç kere dedik yanımızdan ayrılmayın diye.
Serkan: Ya o şerefsiz geldiyse. Allah kahretsin Engin koş.
Engin: Serkan lavaboya bakalım.
Engin ve Serkan dikkat çekmemeye çalışarak lavaboya doğru ilerlediler. Lavabonun kapısını açtıklarında Pırıl'ın yerde yarı baygın bir şekilde yattığını Eda'nın da korkuyla titrediğini gördüler. Serkan koşarak Eda'ya sarıldı. Engin de pırılı kucağına alıp dışarı çıkarttı. Eda çok korkmuştu Serkan'ın ona sarılmasıyla hıçkırarak ağlamaya başladı.
Serkan: Eda, güzelim ne oldu size, o şerefsiz mi geldi yoksa, Eda hadi güzelim bir şey söyle .
Eda: Geldi...
Serkan: Ne! Allah kahretsin bir şey yaptı mı size? Allah benim belamı versin koruyamadım seni.
Eda: Şey yok bir şey yapmadı sadece tehdit etti, tekrar geleceğini söyledi.
Serkan'ın Eda'nın boynundaki kızarıklıkları görünce Eda'nın onun üzülmemesi için gizlediğini anlamıştı. Eda'yı kucağına alarak dışarı çıkarttı. Herkes başlarına toplanmıştı. Ayfer Hanım korkuyla Eda'ya sarıldı.
Ceren: Edam canım benim iyi misin? O adamın yüzünü görebildin mi?
Eda: Ha...hayır göremedim. Zaten maskeliydi. Sesi biraz tanıdık geliyordu ama çıkaramadım.
Serkan: Tamam güzelim sen yorma kendini. Biz her şeyi halledeceğiz.
Eda: Selin, çok özür dileriz. En güzel gününüzü mahvettik.
Selin: Edam, canım benim olur mu öyle şey(?)Sen düşünme bunları.
O sırada polisler gelir.
Komiser Ali Bey: Eda Hanım, Pırıl Hanım çok geçmiş olsun. Arkadaşlar kamera kayıtlarını incelemeye başladılar fakat tam da tahmin ettiğimiz gibi adam arkasında hiçbir iz bırakmamış. Size bir kaç soru sormak istiyorum. Eda ve Pırıl Hanım için sakıncası olmazsa bizimle karakola gelebilirseniz sevinirim.
Eda: Yok hayır sorun olmaz memur bey. Gidelim karakola.
Serkan: Eda saçmalama. Çok yorgunsun güzelim şimdi evimize gidip seni bir güzel dinlendirelim. Yarın gideriz.
Pırıl: Hayır Serkan gidelim. Ben bu korkuyla bir gün bile yaşamak istemiyorum artık.
Engin: Ya aşkım şu halini görmüyor musun? Biz gitmeyelim demiyoruz ki yarın gidelim diyoruz.
Aydan Hanım: Biri bize burda ne olduğunu hemen anlatabilir mi?
Ayfer Hanım: Eda, Serkan?!
Serkan: Anne, Ayfer Hala anlatacağız ama şu an sırası değil gerçekten.
Eda: Halacım, biz size anlatacağız söz veriyorum.Hadi gidelim karakola Serkan.
Serkan: Gitmiyoruz Eda!
Eda: Gidiyoruz Serkan!
Yarım saat içinde karakola vardıklarında Eda da Pırıl da biraz daha iyilerdi.
Komiser Ali Bey: Eda Hanım, Pırıl Hanım şahısı görmediğinize emin misiniz? Çok küçük de olsa bir ipucu Ya da önemsiz bir detay bile bize çok yardımcı olabilir.Lütfen iyi düşünün.
Pırıl: B...Ben hiçbir şey hatırlamıyorum şok etkisiyle bayılmışım.
Eda: Ellerinde eldiven, yüzünde maske vardı. Arkasından gördüğüm kadarıyla yapılı bir vücudu vardı.
Komiser Ali Bey: Eda Hanım iyi düşünün size ne söyledi?
Eda: Ben, şey, bana tekrar geleceğini söyledi. Bir de şey...
Serkan: Hayatım!
Komiser Ali Bey: Eda Hanım evet sizi dinliyorum.
Eda: "Acaba Serkan karısına dokunan birisine ne yapardı?!"dedi.
Serkan: Ne, Eda o pislik dokundu mu sana, Allah kahretsin. O pisliği bulunca göstereceğim ben ona, şerefsiz köpek...
Komiser Ali Bey: Serkan Bey merak etmeyin, eninde sonunda bulacağız. Sizin aranızın kötü olduğu şüphelendiğiniz birisi var mı? Bakın çok önemli iyi düşünün.
Engin: Aslında var.
Serkan-Eda-Pırıl: KİM!!?
Engin:Kaan Karadağ. Bizim çocukluk arkadaşımızdı. Aynı zamanda da sektörde önemli rakibimizdi. Rakip olarak girdiğimiz bir projede kazanan biz olduk. Kaan iflas edince Amerika'ya taşındı. O zamandan beri de hakkında hiçbir şey duymadım.
Komiser Ali Bey: Tamamdır Engin Bey. Biz bu şahısı da araştırıp sizinle en yakın zamanda iletişime geçeceğiz. Tahminime göre bu şahısın derdi ne Eda Hanımla ne de Pırıl Hanımla. Derdi Tam olarak sizle ve Serkan Bey ile ,Engin Bey. Size zarar vermek için en sevdiklerinizi kullanmaya çalışıyor. Ama merak etmeyin en kısa zamanda bulup adalete teslim edeceğiz.
Serkan: Çok teşekkürler Ali Bey.
Komiser Ali Bey: Ne demek görevimiz. Ayrıca çok dikkatli olmamız gerekiyor. Her kimse niyeti ciddi. Benim size önerim bu süreçte mümkün olabildiğince aynı yerlerde bulunmanız. Arkadaşlar gerekli destek ekibi size ayarlayacaktır.
Eda-Pırıl: Çok teşekkürler Ali Bey.
Karakoldan çıktıklarında Pırılların evine gitmeye karar verdiler. Ali Bey'in de dediği gibi bu süreçte ayrı kalmamaları en doğrusuydu. Eve vardıklarında sıcak bir duş alıp yattılar.
Eda: Hayır, hay...uzak dur benden, Serkan korkuyorum...
Eda kabus görüyordu. Bir anda sıçradı.
Serkan: Tamam güzelim geçti. Evdeyiz bak yanımdasın.
Eda: Serkan çok korkuyorum. Ya size bir şey yapmaya kalkarsa.
Serkan: Sana söz veriyorum hiçbir şey olmayacak...
O sırada Engin ve Pırıl...
Pırıl: Ya benim aklım almıyor. Kaan bizim çocukluk arkadaşımızdı. Tamam geçmişte kötü şeyler yaşadık ama o öyle birisi değildi Engin.
Engin: Benim de aklım almıyor sevgilim. Belli ki gözü bu kadar dönmüş. Ama sana söz veriyorum ki her şey düzelecek...❤️
Herkese yeniden merhabaaaa! Nasılsınız, umarım her şey yolundadır. Bu hafta bölüm biraz gecikti farkındayım. Bunun için özür dilerimmm. Amaaaaa telafi edeceğim. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölümde artık bu olay açığa kavuşacakkk. Ben de en az sizin kadar ne olacağını, suçlunun nasıl yakalanacağını ve sonrasını çooooook merak ediyorum. Sağlıklı, mutlu günler🧡🍂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)
RomanceÇok sevdiğim dizi sen çal kapımıyı kendim hayali olarak kurgulamaya çalıştım.