"Gökyüzündeki yıldızların bir müziği vardır, yeter ki onu duyacak kulaklarınız olsun."
~Pisagor~
Ev savaş alanına dönmüş, her yerde yastık tüyleri uçuşuyor, Serkan Deniz'i uyutmaya çalışıyor Pırıl ve Eda da çaresizlikle birbirlerine bakıyorlardı:)
Fifi: Sen kaşındın Erdem gel buraya!:)
Erdem: Senden gelecek her türlü savaşa hazırım gecelerin prensesi:)
Fifi: Kusucam! Kaynakça nerden Erdemcim?:)
Erdem: Aşk olsun!
Ferit: E olsun tabii! Gel buraya Ceren!
Ceren: İnsan hiç eşinin kafasına yastık atar mı Feritcim!:) Asıl sen gel buraya!:)
Melo: Seyficim canııım sen niye orda kenarda duruyorsun gelsene buraya!
Seyfi: Yok kalsın Melom iyiyim ben burda!
Melo: Arkadaşlar hedef sevgilim bey! Geri sayım başlasın 3-2-
Seyfi: Yo-yok hayır, hayırrr!:)
Melo: 1-Ateşşşş!:)
Bu sefer de herkes Seyfinin üstüne yastık atmaya çalışıyor ama Seyfi o kadar güzel kaçıyordu ki denk gelmiyordu. Erdem'den gelen son atış başarılıydı. Fakat bir sorun vardı:) İsabetli atışın hedef kişisi yanlış olmuş, isabetli atış beybisinin odasından çıkan Serkan'ın tam da alnının çatına gelmişti:)
Herkes gülmemek için dişlerini sıkarken Serkan da Erdem'e ölümcül gözlerle bakıyordu:) Kısa bir süre sessizlik oldu. Erdem ufaktan kaçmaya çalışıyordu:)
Erdem: Aaaaa Serkan Bey sizin ne işiniz var burada?:)
Serkan: Allah allah ben neden buradayım ki acaba? Kendi evim olduğu için olabilir mi? Yok Ya ne alaka mantıksız!
Erdem: Oldu o zaman Serkan Bey, ben şey yapıyım ben gidiyim!
Serkan: Sen şey yap Erdem hadi!!
Erdem: Deniz Nil'i de bir görse-
Serkan: Hadi Erdem hadi canım kardeşim!
Erdem: Canım kardeşim mi? Ayyy biliyordum Serkan Bey biliyordum beni kardeşiniz olarak gördüğünüzü! Siz şimdi bir süre işe de gelemezseniz ben kardeşiniz olarak hep patron koltuğunuzda otururum siz hiç merak etme-
Serkan: Ya sabır elimden bir kaza çıkacak şimdi!
Fifi: Hadi Erdemcim hadi canım!:)
Erdem: Görüşürüz sevgili ailem, görüşürüz en sevdiğim abim!:)
Serkan sabır çekerken Fifi de çekiştire çekiştire Erdem'i götürmeye çalışıyordu:)
Biraz sohbet edip, bebek odasının kapısından, uzaktan, uyuyan Deniz Nil'i sevdikten sonra hepsi evlerine dağıldılar.
Eda ve Serkan Deniz'le uğraşmaktan ilk günden yorgun düşmüşlerdi. Ama olsun tatlı bir yorgunluktu bu:)
Gece boyunca sırayla Deniz Nil'i kontrol etmek için uyandılar:)
Aradan 5 ay geçti...Geçen 5 ayın kısa bir özeti💛🐣
Artık her şey tamamen düzene oturmuştu:) Bugün cumartesiydi. Hepsi Ceren ve Ferit'in evine kahvaltıya davetliydiler. Eda hazırlanmaya çalışırken Serkan da Deniz Nil'in altını değiştirmeye çalışıyordu:) Alt değiştirme serüveni hep çok sıkıntılı geçerdi:) Serkan eline yüzüne bulaştırır,en sonunda yine kendisini Eda'yı çağırırken bulurdu:)Ha bir de uyku serüveni var! Deniz Nil'i uyutma sırası Serkan'a geldiğinde genellikle o Deniz'i değil de Deniz onu uyutuyordu:)
Bakalım bu seferki alt değiştirme serüvenimiz nasıl geçmiş ya da nasıl geçememiş:)))
Serkan: Kızım, evladım, çocuğum iki dakika rahat dur da altını değiştiriyim. Bak şimdi hiç oluyor mu öyle? Yine çattın kaşlarını! Çocuğum babaya öyle bakılmaz:)!
Bak şimdi anne gelecek beni maskara edeceksin! Hadi bebeğim hadi güzel kızım!:)
Tam o sırada Eda gelmiş, çaktırmadan onları izliyordu. Huzurun temsili gibiydiler sanki...
Serkan Deniz Nil'le konuşarak altını değiştirmeye çalışıyor, Deniz Nil ise babasına gülücükler saçarak ve sürekli hareket ederek işini zorlaştırıyordu:) Eda Serkan'ın perişan halini görünce yine dayanamayıp olaya el attı:)
Eda: Serkan?:)
Serkan: Şimdi hayatım ben şöyle açıklayayım duru-
Eda: Sen aslında değiştirecektin de, Deniz Nil'in canı altının değiştirilmesini istemiyormuş değil mi?:)
Serkan: İşte işte benim sevgilim! Hissediyorsun beni resmen!:)
Eda: Tabii tabii! Hadi git sen üstünü değiştir ben kızımın altını değiştiririm:) Değil mi annecim? Evet prensesim:)
Deniz Nil annesini görünce bir an da sakinleşmiş, sanki babasının inadına annesine altını değiştirmesi için izin vermişti:) Serkan hayretler içinde Deniz Nil'e ve Eda'ya bakıyordu:)
Serkan: Tı tı tı tı! Bunu bir kenara yazdım Deniz Hanım:) Demek babaya zorluk çıkarıp, anneye rahat rahat yaptırıyorsunuz!
Eda: Ne diyor annecim yine baban!:)
Serkan: Aaaa şunlara bak! Takım oldular resmen:)
Eda: E öyle olduk kızım değil mi?:)
Deniz Nil annesinin kucağından sanki babasının gönlünü almak istercesine babasının kucağına gitmek istemişti:)
Serkan: Gel, gel benim bebeğim!:) Ne oldu annesi:)
Eda: Kıskanırım amaaa!:)
Serkan da Eda'yı kendine çekip öpmüş sonra da üçü birlikte sarılmışlardı! O kadar güzel bir andı ki...İstemedikleri kadar mutlu, istemedikleri kadar huzurluydular:) Bozulmasından çok, çok korkuyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Çal Kapımı💜 (Kurgu)
RomanceÇok sevdiğim dizi sen çal kapımıyı kendim hayali olarak kurgulamaya çalıştım.