Dobre hlavne kľud Ros. Toto zvládneš.
upokojovala sa Rosalinda v hlave. Sama neverila tomu čo momentálne robí no kým boli všetci lovci a väčšina hliadok, vrátane jej a Kaiovho pomocníka Hunta, na love pre svorku, zakrádala sa okolo Alfovho dúpeťa kde momentálne ležal bezmocný, možno už aj mŕtvy, otrávený čierny pes a pri ňom sedela divne sa škľabiaca biela sučka. Na jej pohľade sa Rosalinde niečo nezdalo. Celkovo bolo už len podozrivé že tak náhle poslala všetkých lovcov a väčšinu hliadok na lov.
Vždy chodili len dvaja a poprípade jedna hliadka pred nimi. V tábore zostala len Linda, Omega, Tretí pes a šteňatá. No a samozrejme Beta s Alfou. Vyhnala dokonca aj Mathewa ktorý bol takmer celý čas v tom dúpeti pri Alfe tiež.
To by vysvetľovalo prečo Alfa stále žije! svitlo zrazu Rosalinde v hlave. Nemohla ho zabiť lebo tam bol vždycky svedok! A teraz-
"A teraz sme konečne sami, Alfa môj" zachichoce sa podlo Aurelia. Akoby vedela čo si Linda myslí, presne dokončila jej vetu.
To je beštia! mala chuť zavrčať zvyčajne pokojná a mierumilovná Linda. Ako len mohla! Alfova najbližšia priateľka! snažila sa nezaškrípať zubami a neprezradiť sa tak.
"Teraz konečne ukončím vaše trápenie"
Nie! To nie! Okamžite musím zavolať pomoc!
Huňatá gulička Linda sa valila cez celý tábor za rovnako bielym psom tretieho najvyššieho postavenia. "Cha-Char-Charl-" koktá sučka.
"Preferujem Tretí pes, hliadka" pozrie na ňu mierne povýšenecky Charles.
"Je to-Je to dôležité!" vyhŕkne Linda naliehavo.
"Notak to už povedz"
"Beta! Beta! Nie je tým za koho sa-musíte ísť so mnou!" šteká ako pojašená.
"Pre Boha Linda môžete mi už povedať čo sa to tu deje? Ak má byť toto len nejaký hlúpy vtip-"
"Nie! Nie! Prisahám! Prosím poďte so mnou!" rozbehla sa rovno k Alfovmu dúpeťu.
Charles neochotne prekrútil očami no aj tak sa trochu rýchlejším krokom rozišiel za ponáhľajúcou sa Lindou.
"DOSŤ! OKAMŽITE PRESTAŇTE!" vyštekne Linda keď celá zadychčaná doletí do dúpeťa ich vodcu.
Charles tam dobehne tesne za ňou a zvraští obočie.
"Uhm..Nejaký problém..hliadka?" pozrie na ňu Beta nechápavo, "nemali by ste byť tak hlučná, Emerald práve dostal medicínu" čo najvľúdnejším pohľadom pozrie na spiaceho čierneho psa.
Rosalinde spadne sánka a zatmie sa jej pred očami.
"A-A-A-Ale-" jachtá.
"Robíte si zo mňa srandu Rosalinda?!" zavrčí podráždene Tretí pes, "náš Alfa je v ohrození život a naša svorka sa len tak tak drží po hromade a vy máte náladu na žartíky?!"
"A-Ale ja-ja tomu nerozumiem-" Linde sa pred očami krútil celý svet.
"To ani ja! Nerozumiem vašej bezohľadnosti! Vydesili ste ma na smrť!" biely pes nebezpečne vyhrňoval pysky.
"Notak kľudnite sa vy dvaja! Alfa práve zaspal" napomenie ich zmätená Beta.
"Fajn," odfrkne si Tretí pes, "ale ešte si to s vami vyriadim Linda" zasyčí kyslo, otočí sa vo vchode do dúpeťa a namosúrene odkráča.
"No šup šup" vytrhne Lindu z miernej dezorientácie Betin nezvyčajne pokojný hlas. "Alfa potrebuje oddych"
"Nie! Nenechám ho tu s vami samého!" zavyje Linda.
"Notak to by hádam stačilo..." zívne Beta a zdvihne sa zo sedu, "neviem čo to do vás vošlo hliadka ale okamžite vypadnite z Alfovho dúpeťa"
"Až po vás" vycerí Rosalinda tesáky, presvedčená tým čo videla pri prvom špehovaní.
"Upokojí vás keď pôjdem tiež?!" prebodne ju nevraživo druhá fena.
"Á-Áno" Rosa prestane ceriť tesáky, Aureliin pokojný prístup ju vyviedol z miery..a zároveň schladil.
"tsh" odfrkne si Beta akoby mierne dotknuto a elegantne vykráča z dúpeťa veliteľa svorky.
Linda sa zhlboka nadýchne a padne na svoj načechraný zadok. Hlava sa jej stále krútila a sama nerozumela čo sa to práve teraz stalo.
Azda sa mi to snívalo? To-To predtým? Ako to že bola Beta taká pokojná? A ako to že Alfa stále žije? Alebo tým 'ukončím tvoje trápenie' myslela len obyčajnú medicínu? Nevidím na Alfovi ani jednu ranu.. opatrne obrátila pohľad na spiaceho psa. Beta by si rozhodne nenechala prekaziť plán..Ako je možné že len tak odišla z dúpeťa? A ako to že ma ani jeden z nich nepotrestal?
Rosalinda na sucho prehltla. Niečo sa tu dialo. Dialo sa tu niečo nekalé a Linde sa to ani trochu nepáčilo.
Čo má toto všetko znamenať?! fňukala v duchu zmätená sučka a schúlila sa do klbka vo východe dúpeťa hoci Bete sľúbila že odíde.
Bude najlepšie keď počkám na Kaia a Hunta..a hneď ako prídu im všetko porozprávam a uvidíme čo ďalej. Ja zatiaľ postrážim Alfu.
oblapila chvostom svoje huňaté telo vyzerajúce ako obláčik a snažila sa vyzerať nebojácne, no v jej vnútri vedela že tu niečo nesedí.opäť trochu kratšie xd. Sorry ale chcem to natiahnuť na viac kapitol. Aj tak dúfam že sa vám páčila ^^.
YOU ARE READING
Secrets in the Storms
AdventurePsi v Nočnej svorke žijú celkom pokľudný život, občasné hádky či keď si nejaký člen s iným nesadnú sú už predsa rutina a k životu vo svorke to predsa patrí, no nie? Všetko sa však zmení po zrade vyššieho postavenia, na spoločenstvo psov sa zosype la...