Kapitola 12.

10 2 0
                                    

Rana sa hojila. A opäť zavládol ako taký pokoj. Občas keď sa Linda ešte stretla v tábore s Turtle sa ju snažila presvedčiť aby o agresívnom vydieračovi niečo povedala no odpoveď bielej fenky sa nikdy nezmenila. Nechcela s tým mať už nič spoločné. Bola rada že sa konečne nič nedeje. Lebo asi ako viete Linda nebola moc adrenalínový a energický typ, o mnoho radšej si spokojne ležkala pod stromom a driemala alebo premýšľala. A ako naschvál sa tieto veci diali jej. No aspoň teraz bol kľud. Síce kto vie na ako dlho ale bol. Zatiaľ bol. Síce bola trochu unavená z tej nočnej hliadky ktorú si minule vypýtala celkom to zvládla a nebola "nepoužiteľná" ako sa bál jej Alfa.
A tak Linda, prekvapivo, ležala pod stromom. Ale nedriemala. Ako pravidelne pri nej sedel Kai. No nerozprával, aspoň nie toľko ako zvyčajne. Už predtým jej začalo byť divné keď bol toľko preč z tábora. Ale to boli len hliadky..nie? Alebo to malo spoločné niečo so Zeusom?

"Cítiš sa dobre Kai?" prehĺbila sučka nezvyčajné ticho.
"Huh, uh, áno, prečo..?" ryšavý pes na ňu trochu prekvapene zažmurká.
"Si nejaký..tichý" zamrmle Linda.
"Hej um..asi som len unavený" zívne si. Falošne. Čo sa snaží zakryť?
"Ty nikdy nie si unavený" zakňučí Linda protiargument.
"Tak teraz som" odvrkne a schúli sa do hrdzavého klbka.
Rosalindu zaskočila jeho chladná odpoveď, nebol nahnevaný, to vedela, inak by si k nej neľahol a ani nemal dôvod. Len ho asi niečo trápilo. Stiahla uši, ľahla si k nemu a položila si hlavu na jeho šiju. Ale keby ho niečo ťažilo predsa by jej to povedal no nie..? Kde je ten ukecaný a hyperaktívny Kai? Privrela oči a nechala sa zahrievať jeho ohnivou srsťou.

Keď Linda otvorila ružové oči Kai bol už preč. Táto situácia sa jej vôbec nepáčila. Prečo sa stále musí niečo diať?! A prečo jej? Čo sa stalo Kaiovi? Je naozaj taký problém aby bol na chvíľu kľud?
Biela sučka si povzdychla a vstala. S nádejou sa poobzerala či niekde v blízkosti nezazrie oranžovú srsť. Nezazrela. Stiahla uši. Čo sa to len zas deje? Podišla k menšej skupinke skladajúcej sa z lovcov. Ani nevedela prečo keď je hliadka ale možno budú vedieť kde je Kai. Hlavne Hunt.
"Ahojte" prisadne si k nim s trochu ustaraným pohľadom.
Mary si to hneď všimne, nakloní kučeravú hlavu,
"Deje sa niečo Linda?"
Ostatní, čiže Hunt, Caesar, Olympus a Mathew na ňu uprú zvedavé oči.
"Hej, hej, ja len..neviete kam išiel Kai?" zamrmle svoju otázku.
"Oh," ozve sa tento krát Hunt, ostatní sa poobzerajú, pravdepodobne si ani nevšimli že im chýba člen, "neviem Linda, nevidím ho tu ale pravdepodobne na hliadke, prečo?"
"Uhm áno..pravdepodobne" hoci Rosalinda čakala takúto odpoveď ani trochu ju to nepresvedčilo. Bola si istá že je v tom niečo viac.
"Netráp sa, tvoj kamarát sa nájde" usmeje sa Mary a zavrtí chvostom no ostatní psi sa pri slove kamarát divne uškrnú. Prosím?! Mary ich našťastie hneď schladí zamračeným pohľadom. Dievčatá si musia pomáhať.
"Jasné, ďakujem" pousmeje sa aj keď sa po jej slovách necítila o nič pokojnejšia. Pomaly odkráčala preč od zoskupenia, čo hovorili ďalej už nepočula ale nevyzeralo že by ich zmiznutie ryšavého psa nejako trápilo. Možno by sa mala ísť informovať u Alfy? Nie, nemôže ho toľko otravovať. Kai je dospelý, nemusí naňho dozerať ako na šteňa..ale keď ona si už tak zvykla na jeho vysmiatu tvár. Priatelili sa spolu už naozaj dosť dlho a za celý čas ho nevidela takéhoto. Do čoho sa namočil? A naozaj to mohlo mať niečo spoločné so Zeusom? A prečo jej to nepovedal? Ona mu to povedala..niečo sa jej tu proste nezdá. Ale nezmôže s tým nič ak Kai nechce. A tak si len jemne skleslo sadla na kraj tábora a hypnotizovala pohľadom svoje labky. A myslela na Kaia.

Secrets in the StormsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora