Kapitola 15.

9 1 0
                                    

"Ale notaaak" poskakoval okolo nej Kai a prosebne skučal, "prečo nieee?"
"Ty veľmi dobre vieš prečo nie!" odpovedala Linda.
"Amira taká nie je Rosssss, sama vieš aká bola Beta-teda Aurelia sviňa, vydierala ju-" snažil sa Kai obhájiť fenu s ktorou sa Rosalinda odmietala stretnúť.
"A ako jej môžeš veriť? Postavila sa proti našej svorke, nemôžeme vedieť že hovorí pravdu aj keď-je pravda že vydierala aj šteniatka.."
"NOOO" pritakával ryšavý kamoš.
"A prečo vlastne chceš aby som sa s ňou stretla? Je to tvoja priateľka-" odpovedala kyslo.
"Nežiarliii" spravil Kai šteňacie očká a Linda sa zamračí,
"Nežiarlim!" preruší ho, "len sa mi to nezdá"
"Lebo mi na tebe záleží a chcem aby ste sa mali radi, Amira o tebe už počula, myslím že by si sa jej páčila.."
"Ako si prosím ťa prišiel na to že by som si rozumela s niekym kto pomáhal zradiť našu svorku?!" zaskučala Linda, premáhalo ju zúfalstvo, Kaiove sladké rečičky ju pomaly ale isto začali lámať.
"Notak Lindi, sprav to pre starého kamaráta" zazubil sa Kai.
"Ty manipulaaaant!" povedala Linda poraženecky a schúlila sa ku Kaiovi.
Kai sa spokojne uškŕňal a očividne mal dobrý pocit z výhry aj keď Linda ozaj nerozumela prečo mu tak veľmi ide o to aby sa stretla s tou dajákou Amirou. Ani z toho nemala moc dobrý pocit. Ale tak čo. Raz sa s ňou stretne, Kai pochopí že si asi neporozumejú a dá jej pokoj. Aspoň v to dúfala.

Pomaly sa tiahli lesom. Kai uprosil Alfu aby ich dvoch dnes poslal na hliadku. Vlastne si aj Rosalinda dosť všimla že ich vodca po Betinom útoku dosť zmäkkol. Asi je z toho ešte stále trochu vykoľajený.
Kai vyzeral nadšene, poskakoval, hlava vztýčená, chvost sa vrtel vo vzduchu a ružový jazyk vyplazený.
Linda jeho nadšenie nezdieľala hoci z neho vyžarovala taká príjemná energia. Cítila sa dosť prinútene. No aj tak sa pomaly s miernym dychčaním tiahla za nahajpovaným Kaiom. Pomaly sa už pred nimi však začala vykresľovať už známa čistinka. A na nej aj silueta. Silueta feny. Silueta spoluzrádkyne. Silueta pomocnice Aurelii. Rosalinda ju jednoducho nedokázala vidieť inak. Toto bolo všetko čo o nej zatiaľ vedela.
"Počkaj tu" usmeje sa Kai keď zastanú tesne pred mýtinou.
"Počkaj ale-" chcela niečo namietnuť no jeho ryšavý zadok už cupkal za tou fenou. Jemne vycerila zuby, to ako ona nevie že sem doviedol aj ju?!
Po chvíli nejakého rozhovoru ktorému Linda nerozumela Kai k nej otočil vyškerenú tvár a kývol hlavou z čoho Linda pochopila že asi už môže vysjť. Pomaly a neisto vycupkala. Zastavila sa po boku svojho svorkového kamoša a od sučky si držala dostatočný odstup. Tmavá fena si ju premerala oranžovohnedými očami.
"Teší ma..som Amira" predstavila sa po chvíli, nevyzerala príliš nepriateľsky ani nebezpečne no z jej celkom tajomného výrazu nevedela nič vyčítať čo ju trochu znervózňovalo.
"A-Ahoj.." zamrmlala Linda. Bola celkom nesvoja takže sa aj zabudla predstaviť.
"Nehanbi sa Ros" vyškieral sa Kai až ho Linda mala miestami chuť do toho jeho zlatého a vysmiateho ksychtíku tresnúť medveďou labkou.
"Takže um..toto je tá tvoja priateľka?" naklonila hlavu Amira. Tiež neznela dvakrát nadšene no Rose sa zatiaľ stále nepodarilo z jej tváre nič zistiť.
"Áno, toto je Rosalinda" zavrtel chvostom Kai.
"Fajn uummm..pozru eh-Linda? Viem ako to asi vyzerá. Viem že vieš čo som spravila vašej svorke alebo..respektíve že som sa spolčila s Aureliou a-"
"Nemáš ani poňatie ako to vyzerá, Amira. Tá fena rozvrátila našu disciplínu, náš Alfa mohol zomrieť" vravela Rosalinda no neznelo to agresívne, skôr sklamane, "neviem prečo si si Kai myslel že by sme si rozumeli" pozrela na ryšavého psa ktorému pomaly ale isto začal klesať jeho úškľab.
"Vydierala ma!" vyštekla Amira v snahe obhájiť sa.
"Vydierala aj naše šteňatá ale oni to zvládli normálne povedať vďaka čomu sme to zistili" protirečila jej Linda.
"A ako by si sa asi tvárila kebyže ti do tábora len tak nakluše nejaká cudzia tulácka fena a začne ti hovoriť ako ju vaša Beta vydiera za cieľom otráviť vám Alfu a ovládnuť vašu svorku ha?!" prskla na ňu Amira.
"Uhm no..dobre..v tom máš asi pravdu" sklonila hlavu Rosa.
Chvíľu si takto ešte pozerala na biele labky ale všetci boli ticho, dokonca aj Kai. Keď zdvihal hlavi výraz feny sa zmenil na celkom chápavý. Kto vie či to predstierala alebo bola ozaj rada že jej Linda priznala pravdu. To ale neznamenalo že jej dôveruje.
"Naozaj si nechcem robiť nepriateľov" odfrkla si napokon.
"Však ani ja..." zamrmlala Rosalinda "ale pochop že sa asi len tak neskamarátim s fenou čo pomáhala tej..zrádkyni" pozrela zároveň aj na Kaia.
"Hádam ti len tento tu nenakecal že sa chcem s tebou priateliť" obidve na Kaia mierne zazreli.
"To som nepovedal-!" povedal v sebaobrane.
"Povedal len že si budeme rozumieť" mykla plecami Linda.
"No to sa ešte uvidí" pouškrnie sa Amira no bielej fenke to moc úsmevné neprišlo.
"Netvár sa tak kyslo Ros" drgol do nej ryšavý pes ňufákom.
"Prepáč že sa nedokážem tváriť nadšene z toho že si ma dotiahol k nejakej tvojej pre mňa cudzej kamarátke s ktorou očividne obe absolútne nerozumieme o čom by sme sa mali baviť-"
"No.. v niečom sa zhodneme" švihne druhá fena chvostom.
"Ale veď ja som to myslel dobre" stiahol Kai uši až mu ho obom fenkám prišlo ľúto. Spájalo ich predsalen ešte jedno okrem momentálnej nekomfortnosti. Kamarátstvo s Kaiom. A keďže boli jeho kamarátky chceli aby bol rád. Ak ho aj Amira poznala aspoň trochu tak dobre ako Rosa vedela že je síce ten hrdzavý tvor možno trochu trdlo no vždy mal dobré úmysly.
Rosalinda sa k nemu naklonial skôr ako to stihla Amira a oblízla mu líce "ale veď my vieme ty truhlík"
"Však áno...len sa proste vidíme po prvý krát, nemôžeš čakať že z nás budú hneď najlepšie kamarátky" pousmeje sa Amira v snahe Kaia povzbudiť.
Tak to sa teda nikdy nestane. Ani keď sa uvidíme po tristý krát. pomyslela si Linda sebaisto. Ale kto vie čo bude v budúcnosti. Kto vie či mala pravdu?

Secrets in the StormsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang