Kapitola 1.

43 6 0
                                    

Rosalinda spokojne ležala pod košatým stromom v tábore a s hlavou položenou na labkách pozorovala ostatných členov svorky. Všetko vyzeralo tak pokojne a nenarušene. Linda si užívala slastný kľud. Privrela oči. Na ňufáku ju šteklilo zopár slnečných lúčov ktoré sa predrali aj cez lístky v korune mohutného stromu pod ktorým ležala. Založila si huňatý chvost pozdĺž tela a započúvala sa do zvukov prírody...

"Rosa!"
Z driemot ju vytrhol známy a trochu otravný hlas,
"Oh, ahoj Kai" Linda otvorila ružovkasté oči a nezabránila zívnutiu ktoré sa jej vydralo z úst.
"Máš sa?" trochu menší, vysmiaty ryšavý pes sa posadil k rozospatej Linde.
Tá len mlčky prikývla a znovu si zívla.
"Si nejaká unavená.." zamrmle trochu sklamane ryšavý pes a natiahne k bielej sučke vytrhnutej z polospánku svoj štíhly ňufák, "je ti dobre?" vypytoval sa.
"Hej, hej, to nič" Linda zdvihne hlavu z labiek. Zrejme jej vždy energickému priateľovi bolo čudné že spala uprostred tak nádherného slnečného dňa ale Linda si jednoducho nemohla pomôcť. Ten pokoj ju uspával.
"Si si istá?" uisťoval sa starostlivý Kai.
"Som" pousmeje sa Linda, "vidíš, nič mi není, usmievam sa"
"No neviem" nakrčil ňufák Kai. Niet sa čomu diviť. Lindin úsmev totižto kvôli jej únave vôbec nevyzeral presvedčivo.
Linda si povzdychne, "Len ma proste uspal ten pokoj.."
"Tak ja ťa teraz preberiem!" Kai hravo vyplazí jazyk a zaplieska chvostom o trávnatú zem.
Ty vždy Kai. Ty vždy. pomyslí si pobavene Linda a neochotne sa postaví. Kai sa okamžite dá do hravej polohy. Správal sa ako také veľké šteňa. Linda sa ponaťahuje a potom sa aj ona voľky-nevoľky uprace do hravej pozície. Kai zbesilo zakrúti chvostom a potom sa odrazí a zakvačí na Lindinej srsti. Unavená sučka sa okamžite prekopŕcne dozadu a rozpľasne sa otočená na chrbte. Kai jej víťazoslávne prišpendlí labky k tráve a spokojne zdvihne hlavu akoby sa pýšil nejakým veľkým úlovkom, "Mám ťa, Rosa!" vyštekne.
Linda sa zachichoce a opäť si zívne. Kai sa k nej zohne aby jej priateľsky oblízol ucho a potom od nej odstúpi, "ešte furt by si spala, čo?"
Linda kývne a knísavo sa zdvihne zo zeme, "Keď mám pravdu povedať-"
"HLIADKY!"
Dvoch psov v rozhovore vyruší mohutné zavytie ich Alfy. Obaja sa okamžite rozbehnú k vytýčenej skalke v strede tábora,-dúpeťu vodcu.
Keď sa všetci členovia hliadok zhromaždia pod Alfa skalkou, veľký čierny pes začne rozdávať rozkazy. "Aurora, ty ako vždy povedieš dnešnú hliadku, vezmeš si so sebou ešte Kaia a Sky ty pôjdeš pozrieť na hliadku na útese. Rosalinda ty vezmeš dnes nočnú hliadku poprípade sa potom s niekým vymeníš" uprel svoje žiariace zelené oči na Lindu.
Všetky štyri hliadky prikývnu a rozídu sa tam kam majú.
Ach, nočná hliadka.. pomyslí si Linda trochu smutne. Ale kým tu nie je Kai môžem si hádam trochu oddýchnuť.
Švihne chvostom, odcupitá späť pod jeden zo stromov, schúli sa do klbka, zavrie oči a ponorí sa do slastného spánku.

Keď sa zobudila, hliadky už boli späť a schyľovalo sa k večeri. Linda okamžite vyskočila na všetky štyri. Dobre, spala som už pridlho.
Ponaťahuje sa, švihne chvostom a vykročí spod stromu. Potrebujem si popreťahovať labky... opäť si zívne a začne cupitať popri hraniciach tábora. Potrebovala naozaj dosť dlhú prechádzku. Labky ju omínali a znovu si museli zvyknúť na pohyb po výdatnom oddychu.
Skoro presne po tom čo Linda dokončila druhé koliečko okolo tábora opäť započula vytie.
"SVORKA! JESŤ!"
Linda si vytriasla kožuch akoby jej to malo pomôcť od miernej dezorientácie ktorú mala pretože vstala len nedávno. Dobeľhala sa ku kruhu už zhromáždených hladošov a zaradila sa na svoje miesto.
"Omega kde trčíš?!" zavrčala nervózne biela fena sediaca vedľa Alfy.
"Už, ospravedlňujem sa Beta.." skrčená menšia farebná fenka Omegy sa doplazila k hromade a zaujala miesto v kruhu.
"Fajn, môžme začať" oblízne si Alfa čierne pysky a zahryzne sa do najšťavňajšieho kúsku tlstej lane. Hneď čo prehltne prvé sústo však začne nezvyčajne kašľať. Zabehlo mu snáď?
Linda sa začne zaskočene pozerať po ostatných členoch svorky čo nevyzerajú o nič menej prekvapene ako ona sama.
"Môj Alfa!" vyštekne vystrašene Beta a okamžite sa vrhne k dusiacemu sa psovi. Čoskoro sa spamätajú aj ostatní členovia a zhŕknu sa ratovať svojho Alfu.
"A-Ale to sú-.." skľúčená fenka najnižšieho postavenia labkou ukáže na červené bobule poumiestňované vnútri lane z ktorej čierny pes jedol.
"-jedovaté bobule!" zhíkne Sky, hnedý pes nemeckého ovčiaka s preseknutým chvostom a ostatní psi zaskočene prikývnu.
Veľký pes so žiarivými očami sa pritom ešte stále zmietal na zemi s očami obrátenými vstĺp.
"Pane Bože niekto ho otrávil!" začala panikáriť malá Omega.
"VY STE MI OTRÁVILI VODCU!" obrátila sa k svorke bledá Beta so zaslzenými očami a vyhrnutými pyskami, "PRIZNAJTE SA KTO TO BOL NECH HO ROZTRHÁM!"

Zrazu sa z davu panikáriacich psov vynorili dve malé štence so sklopenými pohľadmi...

Wii 786 slov :D! Viem, nič extra ale je to len prvá kapitola, u druhej sa posnažím aby bola dlhšia, sľubujem xd.

Secrets in the StormsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant