11.

440 36 2
                                    

A One Direction szünetet tart új albumuk megjelenése után, hallatszódott a videón, mely körülbelül egy perces, szinte már a fájdalomtól mosolyognak rajta. Hüvelykujjukat feltartva ígérik, hogy hamarosan visszatérnek. A jövő évi turnéról még semmit sem tudni.

"Mennetek kellene, tudjátok.." mondta Louis csendesen, miközben fejét Harry ölében pihentette. Mindannyian keresztbetett lábbal ültek a szőnyegen Louis és Harry előtt. "Csináljátok meg turnét. És a zenéket. Még több zenét."

Egyhangúan arra a döntésre jutottak, hogy nem, nem fogják ezt tenni.

"Nélküled nem." mondta Harry élesen, elhaló hangon. "Nélküled soha."

Louis úgy érezte, sírni tudna. Nem lehet vége a One Directionnek miatta. Csak egy robbanás vethetne véget a bandának. Nem mondhatják csak le a turnét ilyen egyszerűen, hiszen annyi ember várta, és ők is annyira várták, istenem, az emberek annyira dühösek lesznek, nem tudta elviselni a gondolatot, hogy ennyi embert cserben hagyjon.

"A bandának nem kell meghalnia, azért mert en megfogok." suttogta Louis, szipogva és az orrát törölgetve ujjaival. Niall azonnal felugrott, hogy átkarolja, arcát Louis hátába nyomva.

"Te vagy a banda " erősködött Niall, kissé mosolyogva. "Testvérek vagyunk. Egy csapat, és nem játszunk nélküled."

A fejfájás egyre súlyosbodott.

Louis mosolyogott, úgy tett, mintha minden rendben lenne, nehogy észrevegyék. Ellennel folytatott interjújuk után Harry karjaiba omlott a kulisszák mögött, a fájdalom gyakorlatilag mozgásképtelenné tette. Visszafelé a szállodához vezető úton Harry ölében aludt el.

Sírt azon az éjszakán, mikor a keze annyira remegett, hogy még az átkozott lift gombot sem tudta megnyomni. Annyira megszokta, hogy rendbe hozza a dolgokat, megjavít és újszerűvé tesz mindent, de bassza meg, ezt nem tudja megoldani.

Louis egész idejét Amerikában töltötte, akárhová ment megcsodálta a tájakat, megjegyezte az arcokat és a helyeket, mert tudta, hogy valószínűleg soha nem fog visszatérni.

Mindennek ellenére, hiányozni fog neki.

Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)Where stories live. Discover now