10.

452 42 0
                                    


Kedd volt, amikor a többi fiú megtudta.

"El akarod mondani nekik?" kérdezte Harry halkan, térdüket összeérintve, Louis gondolkodva az ajkába harapott. Nem hiszi, hogy képes lenne rá.

Végül Louis megrázta fejét, nem bízott a hangjában. Liam, Niall és Zayn aggódva bámulták a kanapéról. A kanapé inkább kétszemélyes, és túl kicsi volt ahhoz, hogy mindhárman ülhessenek rajta, de nem bánták. Tudta, hogy ő Harry mellett fog ülni, még ha nem is ragaszkodott volna hozzá, hogy Harryvel üljön. Azt gondolta, ha közelebb kerülne hozzájuk, megtörne.

"Oké. Akkor én?" tisztázta Harry, Louis állát felemelte, hogy a szemébe nézhessen. Louis csak bólintott, szinte biztos, hogy ismét beteg lesz. Arcát Harry vállába nyomta.

Harry hosszú, mély levegőt vett, Louis kezét fogva, mielőtt egyszerűen azt mondta: "Louis beteg".

Neki álltak egyszerre beszélni. Milyen beteg? Rendben lesz? Járt már orvosnál? Kórházba kell mennie? Nem fog tudni eljönni Amerikába promócióra? Komoly? Louis már majdnem forgatta szemeit, Persze, hogy komoly, ti hülyék, akarta mondani. De nem mondta, mert erre most egyáltalán nem volt szükségük.

"Haldoklom" fakadt ki szánalmasan, azonnal Harry után nyúlt, arcát az ölébe temette, és arra gondolt, hogy ha így marad, amíg el nem mennek, elkerülheti a legrosszabbat - kellemetlen, rémült megnyilvánulásukat, a sajnálatot szemeikben. Nem akar szánalmat. Zavaró volt.

Hallotta, ahogy mindenki egyszerre beszél, de az agya nem volt hajlandó feldolgozni a szavakat, minden olyan zavaros volt. Hirtelen Louisra tették kezük, simogatták az arcát, végigfutva haján, felemelték fejét, hogy rájuk nézzen, majd Liam volt az első, aki szorosan karjaba szorította Louist. Louis visszaölelte, biztonságban érezte magát, ugyanakkor nagyon-nagyon szomorú volt, miközben Niall Liam karjai alá nyúlt, hogy szorosan magához húzza Louist, Zayn pedig türelmesen várakozott mögöttük, nem akarta túlterhelni. A kibaszott életbe is, Louis annyira szerette őket.

Melegséget, boldogságot és szeretetet érzett. Annyira szeretve érezte magát, ahogy Zayn átkarolta, hátát simogatta és hülyeségeket súgott fülébe. Szinte biztos volt benne, hogy Niall fogja a kezét. Bassza meg, nem áll készen a fiúkat elhagyni.

Se most, se soha.

Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)Where stories live. Discover now