"Rohama van." mondták az orvosok. "Ez sajnos gyakori a glioblastomás betegeknél. " Harry úgy érezte, rosszul lesz.
Amikor Louis felébredt, fájdalmasan kiabált, remegő ujjakkal szorongatta fejét, a nővér kezét megfogva könyörögött: "Kérem, állítsa le, kérem, állítsa le, csak állítsa meg."
Belevágtak a fejbőrébe, Louis kétségbeesett kiáltásait beleegyezésként figyelembe véve. Képesek eltávolítani a daganat egy részét, de nem eleget. Közel sem eleget. Sajnálom, mondták, a fejüket csóválva, és szomorúan Harryre néztek, aki fejét kezébe temetve, összetört a váróteremben. Kibaszottul rossz az egész.
Csak akkor sírt még jobban, amikor meglátta Louist. Olyan aprónak és fáradtnak látszott a kórházi ágyában. Egy foltban hiányzott a haja, fájó öltések voltak ott, ahol belevágtak a fejébe, hogy az agyába turkálhassanak. Ki kellett kísérni, addig, amíg nem tudta össze szedni magát. Amikor végül megtette, Louis nem tudott beszélni, de Harrynek nem is volt rá szüksége. Csak ült az ágya melletti székben, ujjait Louis tetoválásaihoz igazította.
Jay és az egész társaság másnap reggelre ott voltak, összezsúfolódtak Louis körül. Testvérei csak sírtak, sírtak és sírtak. Az ikrek a mellettük lévő ágyra másztak, Louis csendesen simogatta hajukat, azt mormolva: "Minden rendben. Semmi bajom. Ne aggódjatok miattam. Jól vagyok. " Jaynek el kellett hagynia a szobát, Harry pedig követte őt, szoros ölelésbe vonta, mert teljesen megértette.
"Tudom." suttogta, Jay arcát a vállába temette, könnyektől szétmosódott szempillaspirál foltot hagyva Harry kabátján. "Én is félek."
A fiúk is meglátogatták, pár székbe halmozódtak, Louis ágyának közelében, izgatottan, gyorsan beszéltek hozzá, összetörte Harry szívét, ahogy Louis pislogva és elveszve nézett fel rájuk, teljesen összezavarodva. Harry próbálta megismételni, amit az orvosok mondtak neki, hogy lassítaniuk kell, Louis agya jelenleg nem teljes kapacitással működik, és egy kicsit több időbe fog telni, hogy megértse az embereket, ezért muszáj lassítaniuk, hogy ne terheljék túl.
Komoran bólogattak, és olyan szívszorító volt, ahogy utána gyengéden beszéltek hozzá, hogy Harrynek el kellett hagynia a szobát.
Louis öt nappal később mehetett haza. Néhány kép készült arról, hogy elhagyja a kórházat, Harry sapkája eltakarta a fején lévő legsúlyosabb hegeit. A képek bekerültek a bulvárlapokba, de csak kisebb esetként, gyomor problémaként hozták le a lapok. Louis könnyes pillantásából és üreges arcából kiderül, hogy ez nem így van, de a legtöbb ember nem kérdőjelezte meg. Gyógyulj meg hamar!:) tweeteket posztoltak, mindegyikben megjelölték @Louis_Tomlinsont, melytől Harry már a falra mászott.
Mikor Louis belépett az ajtón, Harry irányította, meleg kezét hátára téve, majd felnyögött. Csak vissza akarok menni az ágyba, Haz. Harry tudta, hogy a dolgok már soha nem lesznek ugyanolyanok.
Az óra ketyeg a falon. Beleborzong.
YOU ARE READING
Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)
Fanfiction"Ezt aközben írom, amíg te lent mosogatsz, én pedig összegömbölyödtem az ágyban. A mi ágyunkban. Nem szeretem a gondolatot, hogy csak a tiéd legyen - mindig is kapzsi gazember voltam, nem igaz?" Nem saját történet, csak fordítás. 🤍 Befejezett. Ere...