16.

359 35 0
                                    

Kiderült, hogy a nemsokára hamarabb érkezik a vártnál, amikor egyik reggel a zuhany alatt állva, Harry almaillatú samponjával mosta haját, az előtte lévő világ elhomályosult, a fájdalom olyan erősen érintette, mintha megkétszereződött volna, gyomrát szorongatta, alig volt ideje kiabálni Harryért, mielőtt az egész alsó fele elzsibbadt, és az előtte lévő világ feketévé változott.

Harry az oldalán fekve találta a zuhany alatt, egy vérfürdőben, mely a fején lévő sebből eredt. Szemei kissé nyitva voltak, bőre kipirult, hevesen remegett, ajkai szétnyíltak, mintha mondana valamit, de nem, csak zihálva lélegzett. Harry mellette volt, és könyörögött: "Lou, Lou, gyerünk, maradj velem. Gyere vissza hozzám, édesem." Ismételve folytatta, miközben eszeveszetten próbálta elmagyarázni a 911 kezelőjének, hogy mi történt.

"A barátom elájult a zuhany alatt, és vérzik, remeg és bassza meg, minden csupa vér, kérem, küldjön azonnal valakit!" Remegő ujjaival végigsimított Louis nedves haján. Amikor elhúzta kezét, Louis vére borította be, közel volt hozzá, hogy  kudarcot valljon, de nem, tudta, hogy nem vallhat. Nem most.

"Louis" ismételgette kétségbeesetten, ujjait Louis nyakán lévő pulzuspontra helyezte, száját  Louis szájához nyomta, próbált neki levegőt adni, próbálta segíteni a lélegzésben, az Isten szerelmére.

Mire a mentősök megérkeztek, Louis remegése megszűnt, és ezzel együtt nem felelt semmire sem.

Harrynek a kórházba kellett mennie,  muszáj volt követnie a mentőautót. Kibotorkált az út szélén lévő nedves fűre, és kiürítette gyomra tartalmát a talajra.

Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)Where stories live. Discover now