18.

369 38 0
                                    

Harry sok időt töltött kutatással, és minden egyes keresés során újabb borzalmakra derült fény Louis rosszabbodó állapotáról - több roham, napi 18 órás alvás, hallucináció, evés, ivás, nyelés képtelenség, megfeledkezés az éppenhogy csak órákkal ezelőtt történt dolgokról. Nem tudta elhinni, hogy ez történik, az összes ember közül pont Louissal, - létének értelmével, szeme fényével, élete szerelmével, azzal a fiúval, akit a legjobban szeret a világon.

Egy éjszaka, mikor Louis nem tudta abbahagyni a hányást, és szörnyen remegett, Harry attól félt, hogy újabb rohama lesz, Louis a könnyektől foltos arcát Harry mellkasába temette, és sírt. "Csak azt akarom, hogy végre vége legyen."

"Tudom, kicsim, tudom, hogy ezt akarod, annyira sajnálom." harsogta Harry, kezével Louis haját simogatva, miközben mentálisan felkészült a következő hányásos jelenetre.

Harry csak később jutott a következtetésre, miután feltisztította az egész fürdőszobát, mikor összegömbölyödtek az ágyban, mikor a nap felkelt, az egész világot lilává varázsolva, talán Louis szavai, hogy csak azt akarja, vége legyen mást jelent, mint ahogy eredetileg értelmezte. Szorosabban szorongatta az apró fiút.

Nem engedi el. Harc nélkül nem.

"Maradj" suttogta Harry kétségbeesetten, ajkait Louis halántékához nyomva, mintha enyhíteni tudná az egyre nagyobb fájdalmat, de nem veheti el, nem számít milyen erősen próbálkozik, nem tudja Louist maradásra bírni.

"Bárcsak maradhatnék." suttogta Louis, szorosabban Harryhez nyomta magát, és az érintésébe dőlt.

Harry azon gondolkozott, ha elég szorosan tartja Louist, örökre meg tudja-e tartani. Még régen megígérte Louisnak, hogy mindig megvédi. Mindig, kivéve, hogy mindig azt gondolta, fizikailag, kézzelfoghatóan védelmet nyújthat, kivéve, hogy ez megöli Louist, melynek ő is részese, és kibaszottul nem tehet semmit, csak hátradőlve nézheti, ahogy a szerelme egyre rosszabbul lesz.

Annyira félt. Ez az első alkalom, hogy rájött, olyan ígéretet tett Louisnak, melyet nem tud betartani.

Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)Where stories live. Discover now