25.

349 32 0
                                    

Harry szeret énekelni, szeret mesélni Louisnak. Louis szereti, ha felolvas neki, de azt még jobban, ha Harry csak beszél, mert a hangja mindig olyan halk, és soha nem beszél túl gyorsan ahhoz, hogy Louis megértse. Louis csak szeret hallgatni, és ez furcsa, mert általában Louis az aki beszél, aki jelenlétével meg tölti a szobát, de most más a helyzet, és Harry ezt tudta, elfogadta.

"Emlékszel ezekre?" kérdezte Harry tőle egyik reggel, miközben ujjait Louis kötéltetoválásához súrolta, majd a saját csuklóján lévő horgonyra mutatott.

Louis összeszorított ajkakkal, összeszűkült szemekkel, nyelvét kissé kidugva koncentrált, és megpróbálta megtalálni az emléket, bárhol is volt az agya mélyén eltemetve. Végül reménytelenség és vereség kíséretében megrázta a fejét, és a szeme percről percre könnyesebb lett.

"Semmi baj." biztosította Harry gyorsan, megsimogatva az arcát. "Csak azt jelenti, hogy én vagyok a horgonyod. Csakúgy, mint ahogy te vagy az iránytű, ami vezet engem" magyarázta lassan, és ujjait gyengéden Louis iránytűjéhez nyomta. Louis kíváncsian nézett rá, mintha azt sem tudná, hogy került oda. Csalódottnak tűnt, amikor Harryre nézett, könnyes szemmel, mintha azt mondaná: sajnálnám, nagyon sajnálom, nem emlékszem, annyira nagyon sajnálom.

Harry szorosan magához tartva azt suttogta: "Semmi baj. Semmi baj, Lou. Egyébként is csak egy rakás tinta. Ami fontos, hogy szeretlek, rendben, és te is szeretsz, igaz?"

Louis gyorsan bólintott, tenyerét Harry mellkasához nyomva. Természetesen szeretlek, a gesztus beszélt helyette. Harry megcsókolta hideg kis orrát, hagyta pihenni, várt, hogy meggyőződhessen róla, Louis alszik-e, így arca ellazulhatott és összeomolt.

Egyáltalán nem akarta, hogy Louis sírni lássa.

Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)Where stories live. Discover now