Harry ezután rúgkapálva vonszolta a kórházba. Nem a szokásos orvosi rendelőbe, hanem az istenverte sürgősségire mentek. Louis még soha nem volt ennyire zavarban, mert csak fáradt volt és csak rosszul érezte magát, Harry pedig nagy ügyet csinált a semmiből, és ó, istenem, utálja a tűket, a kórházakat és az orvosokat, gyűlöli az embereket, akik hozzáérnek, hideg fémet nyomnak a bőréhez, mikor tudatosan kell vennie a levegőt, és mire sorra került, hogy megvizsgálják, már szinte könnyezett.
Az ápolónő megmérte a vérnyomását, a pulzusát és a hőmérsékletét, nem tűnt aggódónak, egy cseppet sem, ami csak tovább erősítette Louis számára azt, amit már tudott; jól van, csak fáradt.
Mintha minden rendben és jó lett volna, ahogy Louis keresztbe tett karokkal magyarázta a fejfájást és a hányást. Az orvos (akit Dr. Ben Allennek hívtak, de Louist ezt nem érdeklte, mert minden orvos egyforma) bólintott, laza és nyitott testtartással jegyzetelt. Úgy tűnt, készen áll felírni Louisnak néhány fájdalomcsillapítót, néhány nap pihenést javasolni és sok folyadékot, mikor Harry félbeszakította, meglehetősen durván, még Louis számára is.
"Az égés." mondta Harry egyszerűen, sötéten. Nem Louisra, hanem a padlóra nézett, szórakozottan játszott az ujjain lévő gyűrűkkel. "Elfeledkeztél az égésről."
Louis átható pillantást vetett rá, hirtelen túlságosan is tisztában lett a keze köré fonódó gézzel. Küzdött a késztetéssel, hogy a háta mögé rejtse.
Az orvos szemöldökét felhúzva nézett Louisra. "Milyen égés?"
Louis szerencsétlenül nyújtotta át bekötözött kezét, a csuklója elernyedt, és kibaszottul gyűlölte Harryt. Csak haza akart menni, ez pedig kétségtelenül még legalább húsz percig itt fogja tartani őket. "Megégettem a kezemet a tűzhelynél. Nem nagy dolog."
Harry felkapta fejét. "De nem érezted. Ez nagy baj. Ugye?" Tágra nyílt szemmel és könyörgő tekintettel fordult az orvos felé. Louis bűnösnek érezte magát, amiért valaki olyanra haragudott, aki ilyen törődő és a jóléte miatt aggódik. Felsóhajtott.
Az orvos zavartnak tűnt, így Louis gyorsan magyarázkodni kezdett, mielőtt Harry megtehette volna. "A tűzhelynek támaszkodtam, és azt hiszem, megégette a kezemet, de nem vettem észre, amíg Harry nem szólt, és meg nem láttam. Úgy értem, nem fájt" magyarázta, miközben úgy érzete, mindjárt elsüllyed, mert valami nincs rendben vele, hisz ki a fene nem érez ilyesmit?
Nem. Csak fáradt. Fáradt, túlhajszolt és nagyon hosszú pihenésre szorul.
Az orvos bólintott, kissé zavaros tekintettel, mintha elgondolkodott volna. "Bejön egy ápolónőm, aki néhány gyors neurológiai vizsgálatot végez rajtad. Semmi különös, csak olyan vizsgálat, amit a nővérek a középiskolákban szoktak csinálni." Mosolya meleg, vigasztaló, Louis pedig sóhajtva bólintott. Olyan fáradt, és késő volt, csak átakarta ölelni Harryt a takaró alatt, és talán késő esti rajzfilmeket nézni, amíg el nem alszik.
Bejött a nővér, és az orvosnak igaza volt, pontosan ezt szokták csinálni a középiskolában évente. Az ápolónő barátságos és élénk volt, mintha túl sok koffeint fogyasztott volna (biztos, hogy ilyen munka mellett kell, gondolta Louis keservesen). Olyan hülyeségeket kellett csinálnia, mint például követnie az ujját a szemével, és végigmenni a szobán egyenes vonalon tetőtől-talpig. Olyan ostobának és gyerekesnek érezte magát, ahogy Harry a sarokban egy székben ülve őt figyelte.
Végül az ápolónő megköszönte Louisnak, és óvatosan megpaskolta a hátát, majd elment. Dr. Allen visszatért végre. Louis már biztos volt abban, hogy elájul a padlón.
Dr. Allen még mindig mosolygott, de ezúttal kicsi és feszes volt mosolya. Louis pánikba esett, mielőtt racionális gondolkodásra kényszerítette magát. Az orvos is fáradt valószínűleg. Ez az oka. Semmi baj. Minden rendben. Most haza fog menni, és holnap mikor felébred, melegen Harry karjaiban, majd megkéri, hogy készítsen neki palacsintát, ha megéhezik.
Szinte egy teljes percig csend volt, az egyetlen hang az ajtó melletti falra szerelt óra lágy, folytonos kattogása volt.
"Szeretnék néhány tesztet csinálni" mondta végül. "Csak a szokásos eljárás. MRI és CT vizsgálat, valószínűleg. Nem fog sokáig tartani, biztosíthatom Önöket, utána mehetnek."
"Rendben. Csak túl akarok lenni rajta." csattant fel Louis. Duzzogott, valójában egy sértődékeny gyerek, akinek csillog a szeme a könnyektől, mert rohadtul fáradt.
Dr. Allen kissé meghökkent Louis éles válaszán, de csak bólintott. "Akkor rendben. Folytassuk."
YOU ARE READING
Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)
Fanfiction"Ezt aközben írom, amíg te lent mosogatsz, én pedig összegömbölyödtem az ágyban. A mi ágyunkban. Nem szeretem a gondolatot, hogy csak a tiéd legyen - mindig is kapzsi gazember voltam, nem igaz?" Nem saját történet, csak fordítás. 🤍 Befejezett. Ere...