Mikor Harry besétált az ajtón, Louis a takaró alá bújt, térdét a mellkasához húzta, eszeveszetten firkált egy darab papírra, egy pillanatra megállt, megütögette az állát a tollal, majd folytatta az írást.
"Mit csinálsz?" kérdezte Harry, incselkedve odabújt Louis lábához. Louis összehúzta szemét, és felé nyújtotta nyelvét. Szemeit még mindig az előtte levő papírra szegezte.
"Mondd el." nyafogta Harry, miközben félénken Louis mellé csúszott, orrával csípőjébe bökve.
Louis sóhajtott, kinyomta tollát, és a papírt apró négyzetre hajtotta, határozottan a kezében tartva. "Egy levelet." mondta egyszerűen.
Harry játékosan felhúzta a szemöldökét. "Kinek? Az egyetlen igaz szerelmednek? Megcsalsz engem, kicsim?" Megcsiklandozta Louis oldalát, szíve szinte szárnyalt, mikor Louis megadta magát, és felsikoltott.
"Harry, hagyd abba." könyörgött a nevetésén keresztül, hiába próbálta lesöpörni Harry kezét. Harry azonban nem hagyta abba, Louis nevetése zene fülének, egész éjjel azt akarta hallgatni. A keze még mindig ott volt, amikor hozzáértek Louis bordáihoz, megdöbbentek, mennyire kiállt a csípőcsontja. Tudta miért - Louisnak nem volt étvágya az utóbbi időben, de még mindig rémisztő volt rájönni, milyen pici.
"Olyan pici vagy." mormogta szomorúan, ujjai Louis bicepsze köré görbültek, és még azon is meglepődött, mikor az egész karja bele tudja illett hüvelykujja és a mutatóujja közé.
"Mindig pici voltam" válaszolta Louis, majd magasabbra húzta maga felett a takarót, mintha elakarna rejtőzni.
"Nem ennyire." suttogta Harry, elfordította szomorú tekintetét, hogy találkozzon Louiséval. Louis arca kipirult, mintha zavarban lenne.
"Ez egy levél neked" mondta halkan, az orrát ráncolva, pont úgy, mint mikor azt gondolja, hogy valami vicces. Harry egyhelyben állt. "A papír."
"Nekem?"
Louis bólintott, majd a hasára gördült. "Neked."
"Elolvashatom?"
"Mmm" zümmögött Louis becsukott szemmel, és játékosan, vigyorogva kikukucskált Harryre. "Még nem. Még nem fejeztem be."
"Nemsokára?"
"Igen." mondta Louis, szinte olvashatatlan arccal. "Talán."
YOU ARE READING
Hoping This Cold Blue Water Scrubs Me Clean And Spits Me Out Again (Magyarul)
Fanfiction"Ezt aközben írom, amíg te lent mosogatsz, én pedig összegömbölyödtem az ágyban. A mi ágyunkban. Nem szeretem a gondolatot, hogy csak a tiéd legyen - mindig is kapzsi gazember voltam, nem igaz?" Nem saját történet, csak fordítás. 🤍 Befejezett. Ere...