je 7:30 a já nestíhám,už dávno bych měla být ve škole, nebo alespoň poblíž školy. Díky tomu že jsem zaspala tak teprve vyrážím z baráku. Půlku cesty jsem běžela a jelikož nejsem moc zdatná v běhu tak jsem to po chvíli vzdala.
„no kde seš bože, zachvili začíná hodina!" křičela na mě Julie, která na mě už čekala u školy.
„taky tě ráda vidím"
odpověděla jsem ji udýchaně.„tím, že jsi přišla pozdě tak nevíš, že tu jsou noví kluci" řekla mi Julie a já se na ni jen podívala s nechápavým výrazem „no prostě noví žáci!! Už chápeš?"
„snad to nebude jak minule, egoističtí fotbalisti, kteří se za každou cenu musí vytahovat” řekla jsem Julie
Julie mi na mojí odpověď nestihla nic říct, protože v tu chvíli se začalo zvonit na hodinu, běžely jsme rychle do třídy. Sedly jsme si do lavice a čekaly na příchod učitelky.
Když učitelka vešla do třídy nebyla sama, šli s ní nějací kluci, hned mi došlo, že to jsou ti o kterých mluvila Julie.„dobrý den třído, chtěla bych vám představit vaše nové spolužáky - Luke, Alex a Reggie, jsou to velmi talentovaní chlapci, dokonce mají vlastní kapelu, doufám že je tu hezky uvítáte" hned bylo jasné, že budou oblíbení teda hlavně u holek v naší třídě.
Celý den utekl jako voda a pak jsem šla s Julie k nám domů....
S těmi novými kluky jsme se ani nějak neseznámily, nebyl moc čas.„tak co říkáš na ty kluky co?" vypadlo z Julie
„čekala jsem, úplně někoho jiného" odpověděla jsem.
„víš jak učitelka říkala, že mají kapelu, já slyšela, že by chtěli někoho vzít k nim" jakmile to dořekla hodila na mě lákavý pohled.
hned jsem pochopila co tím naznačuje „moc dobře víš jak to je, že nezpívám od té doby..co...no však víš"
Když jsme došly k nám domů tak jsme si všimly, že do vedlejšího domu se někdo nastěhoval.
„ahoj zlatíčko, ahoj Julie, nevím jestli jste si všimly, ale máme nové sousedy tak co kdyby jste je šly pozdravit" řekl nám táta hned jak jsme vešly do domu.
„to je skvělý nápad!" odpověděla Julie, mne to teda jako skvělý nápad nepřišlo, ale Julie přemluvila...
*Čauky, jelikož jsem velká fanynka Julie and the Phantoms tak tento příběh bude tomu seriálu hodně podobný*
ČTEŠ
kamarádství nebo něco více?
Fanfictionpříběh je o 16ti leté dívce jménem Madison, která miluje hudbu, ale od té doby co přišla o mámu se jí zpívání hnusí. Její nejlepší kamarádka Julie ji, ale nakonec přesvědčí a tak se Madison přidá ke klučičí kapele, kde potká kluka ke kterému cítí ně...