kicsit sem feltűnő megszökés

1.4K 79 21
                                    

- Ez nagyon nem vall rád bátyám. Ezzel kihúzod a gyufát. Nem akarod inkább kiverekedni magad innen? - kérdezte Loki miközben már a palotában jártunk.
- Ha így folytatod fontolóra veszem. - válaszolt a szőkeség.
- Jó, ahogy akarod. Már itt sem vagyok. - mondta Loki majd egy őrré változott.
- Barom vagy. - mondtam cinikusan az immáron palotaőrnek kinéző Lokinak.

Ezután Loki átváltoztatta Thort Siffé, Ő pedig újra önmaga lett. A harcos nőnek keményen megdicsérte a külsejét, mire megütöttem a mellkasát. Azért álljon meg a menet! Ezután a saját szempárommal néztem szembe, ami miatt kicsit meg is ijedtem, de Loki hamar felvette utána Amerika Kapitány alakját is.
- Hé, kértek egy eszmefuttatást az igazságról, a becsületről, a hazafiságról? Isten áldja Ame...-mondta volna Loki tovább, de Thor a falnak nyomott minket és a feketeség közben újra a saját testébe bújt.
- Mivan? - kérdeztünk Lokival szinte egyszerre majd Thor a közelünkben elhaladó két őrre mutatott.
- Legalább egy fegyverrel megdobhatnál minket. A tőrünnkel vagy valamivel. - szólt a szívem szerint Loki, majd Thor a kezünkbe nyomta a kért tárgyakat.
- Végre megjött az eszed. - mosolyogtam rá majd a tőr mozogni kezdett és szépen lassan körülölelte a két csuklónkat. Ez a szar bilincsekké alakult! Mi a franc?
- Azt hittem bírjátok a trükköket. - nevetett Thor. Válaszként csak egy grimaszt küldtem felé és a kedves középsőujjamat.

Ezután tovább sétáltunk és egy kis idő elteltével megjelent velünk szemben Sif és egy másik nő, aki ugyan asgardi ruhát viselt, de nem tűnt túl eviláginak.
- Te? - kérdezte az ismeretlen barna hajú nő Lokitól. Mi? Ismerik egymást?
- Loki vagyok, talán már hallott... - kezdte volna fényezni magát az istenség, de ehelyett kapott egy jó nagy pofont.
- Ezt New York-ért. - mondta az idegen.
- Na ez már nagyon érett neki. - néztem a csajszira nevetve.
- Bírom a csajt. - mondta Loki miután felébredt a pillanatnyi sokkból.
- Fogd vissza magadat. - mondtam neki arra utalva, hogy én is itt vagyok.
- Elnézést hercegnő. - vágta be a sajnálkodó képet.
- Majd megfontolom döntésemet. - mondtam ki nagy nehezen mert alig bírtam visszatartani a nevetésemet.

Beszélgettünk még pár mondat erejéig, aztán egyszer csak rengeteg őr jelent meg velünk szemben.
- Feltartom őket, vidd tovább! - mondta Sif, mikor Thor már támadni akart.
- Köszönöm. - válaszolt majd visszafordult hozzánk és indultunk is a nem tudom hová.
- Ha elárulod, megöllek. - tartott a harcosnő kardot Loki torkához.
- Én is örülök, hogy látlak Sif. - mosolygott az istenség majd csatlakozott hozzánk.

- Egyébként Freya, ő itt Jane, Jane ő pedig itt Freya. - mutatott be minket egymásnak Thor menet közben. Jane mosolyogva köszönt majd gesztusát viszonozva köszöntem vissza. Thor közben még felvilágosított minket a történtekről, hogy ki neki ez a nő, miért van itt, miért szöktetjük meg és, hogy mi a cél. Nem mondom, hogy nem lepett meg, de elég izgalmasnak tűnt a dolog. Az pedig hihetetlen, hogy Jane teste képes megbírkózni az éter erejével.

Pár perc múlva már a sötét elfek hajójában voltunk és Thor éppen a beindítással szerencsétlenkedett.
- Ne üsd, nyomd finoman! - próbált segíteni Loki.
- Finomam nyomom, de nem történik semmi! - lett ideges Thor majd véletlenül beindította a szerkezetet, ami miatt büszkén fel is nevetett. Lassan felemelkedtünk majd meg is próbálkoztunk az elindulással.
- Kihagytál egy oszlopot. - mondta Loki, Thor irányítását kritizálva.
- Hallgass! - reflektált a testvére idegesen majd kicsit sem feltünően törtünk ki a palota falai közül.
- Idióta vagy Loki, mondtam már? - szólaltam meg mire a zöld szemű morcosan pillantott rám. Nem bírja a kritikát.

Ezután Loki az irányítás jogáért harcolt és amellett sorakoztatta fel az érveit, de Thor továbbra sem engedett. Forogtunk párat ide-oda aztán Jane egyszer csak összeesett.
- Jane! - guggoltam le mellé.
- Jaj ne! Talán meghalt? - hallottam meg Loki cinikus hangját.
- Jól vagyok. - mondta gyengén a halandó, mire homlokához tettem a kezem és megállapítottam, hogy jéghideg a csaj.

Nos, miután Thor lerombolt pár épületet és még az öregapja szobrát is lefejezte a hajóval, Loki már nem bírta szó nélkül.
- Egészen fantasztikus ötlet volt ellopni az univerzum legnagyobb és legfeltűnőbb hajóját, aztán megszökni. Röpködni vele körbe-körbe, neki menni mindennek, hogy mindenki észrevegyen minket. Brilliáns Thor, egészen brilliáns! - mondta végig, amit akart majd Thor kilökte a hajóból.
- Mi a szart csinálsz? - keltem fel Jane mellől majd értetlenül Thorra néztem.
- Ugorj, mindjárt megyünk utánatok. - mondta mire bizonytalanul, de kiugrottam a gépből.

Meglepetésemre egy másik hajóra érkeztem, ahol már ott volt Loki és a három harcos egyike. Egy beszólással és egy grimaszolással később, már Thor és Jane is a hajón voltak.
- Hazudtál nekem, ez tetszik. - mondta Loki nevetve majd Thor az igéretére kényszerítve őt, adta át neki a kormányt.
- Biztos jó ötlet ez? - néztem Thorra aki bizonytalanul vonta meg a vállait.
- Freya. - nézett rám Loki. - Bízz bennem.
- Majd meglátom. - ültem le Jane mellé, aki még mindig alig volt eszméleténél.

Kis idő múlva lőni kezdtek ránk és a harcos pali le is lépett, hogy kiiktassa a minket támadó gépeket. Igazi hazafi volt tekintve, hogy miközben leugrott a gépről azt kiáltotta "Asgardért!". Aztán, miután elmúlt a veszély, a fiatalabb istenség egy hatalmas szikla felé kormányozta a hajót.
- Loki! - szóltunk rá Thorral egyszerre.
- Ha könnyű lenne, bárki képes volna rá. - mondta elszántan.
- Megőrültél? - kérdezte kétségbeesve Thor.
- Nem kizárt! - reflektált Loki majd egy szűk hasadékba vezette a hajót, aminek a két oldala borzalmas hanggal súrolta a sziklákat.

A hajó oldala hatásba lépett a sziklafallal majd teljesen olyan hatást keltve, mintha egy átjáróban lennénk, egy másik földön találtuk magunkat.
- Tádámm! - kiáltott fel büszkén Loki.
- Kicsit sincs hányingerem. - mondtam miközben a hasamat fogtam.
- Kibírod hercegnő. - nézett rám mosolyogva. Rohadjon meg, hogy jól nézett ki azzal a mosollyal.
- Hercegnő? - vonta össze szemöldökeit Thor.
- Hülye becenév, amit első nap kaptam. - forgattam meg a szemeimet.
- Arra viszont nem emlékszel mit mondtam a szemforgatással kapcsolatban! - szidott le miközben mutatóujjával felém mutogatott.
- De emlékszem, csupán nincs más interakció amit reagálni tudnék, amikor a közelemben vagy. - mondtam flegmán.
- Nagyon bírlak Freya. - nevetett Thor.
- Hát, mondanám, hogy kölcsönös, de a húskloffolóddal nem szimpatizálok azok után, miután leütöttél vele. - néztem gúnnyal a mjölnirre. Thor ismét felnevetett majd betakargatta a barátnőjét.

Egészen összeillettek, de nekem túlzóan nyálas volt. Szinte már szólította a kapcsolatuk a felmosórongyot.
- Miket tehetnék ha enyém lehetne, ami az ereiben van. - szólalt meg Loki Janere nézve.
- Biztosan felemésztene téged. - válaszolt fivére majd megbeszélték milyen erős is Jane, de Loki nyilván negatívan festette fel a dolgokat. Búcsúra intette Thort, miszerint el fogják ragadni tőle az egyetlen nőt, akit szeret és nem fog tudni felkészülni rá.
- Ez elégedettséggel tölt el? - emelte fel a hangját Thor.
- Az elégedettség nem jellemző rám. - nézett Loki testvére szemeibe.
- Rám pedig a feladás. - vágott vissza a szőkeség. A fiatalabbik Odinnal jött, de az idősebb megcáfolta állítását.
- Azt hiszed csak téged szeretett anyánk? Te kaptad a trükkjeit, én viszont a bizalmát!
- Bizalom? - lépett közelebb Loki. - Azt hiszed ezt érezte irántad? Bizalmat? - kérdezte hitetlenkedve. - Hagytad meghalni! - vádolta meg tesvérét.
- Te a hasznára voltál a celládban?
- Ki juttatott oda? - kérdezte a feketeség. - Ki juttatott oda? - ismételte magát immáron magasabb hangerővel, mire Thor neki esett.

Rögtön felálltam a helyemről és, ahogy tudtam megpróbáltam visszatartani Thort, de egy ekkora istent baromi nehéz.
- Nagyon jól tudod ki, pontosan tudod, hogy ki! - ordította, majd kezet emelt testvérére.
- Thor, állj le! - fogtam vissza. - Nem oldod meg a problémádat ha megütöd! - húztam visszafelé a karjánál fogva.
- Igaz, anyánk nem akarná, hogy veszekedjünk. - lépett egyet hátrébb.
- Bár nem lepődne meg rajta. - mondta Loki miközben egy mosoly bújt meg szája sarkában. Thort közben még hátrébb húztam és leültettem Jane mellé.
- Bárcsak bízhatnék benned. - mondta a mennydörgés istene egy nagy sóhaj kíséretében.
- Bízz a haragomban. - válaszolt Loki egy kisebb csend után, majd ő is helyet foglalt a kormány közelében.

Hihetetlen volt, amit ez a kettő le tudott művelni. Az egyik pillanatban puszi pajtások voltak, a másikban meg meg tudták volna ölni a másikat. Sosem tudtam milyen ha van egy testvéred, de nem is akarom tudni. Főleg akkor nem, ha olyan vérszívó dög mint én.

Elítéltek [Loki ff.] ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora