bosszúvágyók

1K 53 3
                                    

- Freya, kérlek. - nézett rám kiskutya szemekkel Loki.
- Elégetem ha nem hagyod abba. - szorítottam a rajzomat a mellkasomhoz.
- Gonosz vagy, rendkívül gonosz. - fonta össze karjait a mellkasa alatt.
- Jaj, tudom. - mondtam miközben egy rövid csókért a szájára hajoltam, de közben ő kikapta a füzetet a kezemből és elrohant vele a konyhába. - Szemétláda! - kiáltottam utána majd amikor megnézte volna a grafit alkotást kopogtak az ajtónkon.

Amiért én közelebb voltam rám hárult a váratlan vendég fogadása, szóval miután szúrós pillantást vetettem Lokira kinyitottam a bejárati ajtót.
- Ó, szia Freya! - köszönt kedvesen 142-es.
- Szia. - mosolyogtam rá.
- A pasidat hívatja a Nagymester és mivel engem is, gondoltam egyszerűbb ha magammal viszem. - mutatott az időközben mögém sétáló istenre.
- Miért hívatna pont minket? - kérdezte Loki miközben az egyik kezét a derekamra helyezte.
- A szemeim előtt lépett le a testvéred a bajnokkal. - mosolygott gúnyosan.
- Vagy úgy. - bólintott lassan. - Akkor menjünk. - nézett rám.
- Nem, te mész! - ütögettem meg finoman a mellkasát. - Engem nem hívatott a Nagymester. - néztem szemeibe.
- Akkor addig fejezd be a rajzodat, hogy majd megnézhessem. - csókolt meg röviden majd lelépett a barna hajú csajszival.

Még intettem egyet majd bezártam az ajtót és elmerültem a rajzom folytatásában, amit végül 142-esnek hála Loki nem tudott megnézni. Felmerülhet a kérdés, hogy miért nem akarom, hogy lássa, de egyszerűen gyűlölöm ha még azelőtt néznék meg a munkámat mielőtt kész lenne, komolyan allergiás vagyok erre, ezért rejtegettem előle.

Aztán végül befejeztem az alkotást és ránézve az órára konstatáltam, hogy eltelt egy óra 142-es megjelenése óta, ami miatt kicsit elgondolkodtam és a ceruzámat is a kezeim között forgattam, de nem sokáig ugyanis az ajtó felől heves kopogások zajlottak fel kisebb infarktust okozva ezzel nekem.
- Na vég... - akadtam meg a mondandómban miután kinyitottam az ajtót, de nem az állt ott akire számítottam.
- Helló, újra. - mosolygott 142-es. - Gyere velem, megkeressük Thort. - bökött a fejével a város felé.
- Hol van Loki? - vontam össze szemöldökeimet.
- Az most ne érdekeljen, menjünk! - siettetett majd miután felkaptam a tőreimet és eltettem azokat a helyükre, elindultunk a lift felé.

Ezután kimentünk a toronyból és belevetve magunkat a városba indultunk az istenség keresésére. Út közben bazárosokba, aztán onnan kiverekedve magunkat egy ünneplő tömegbe kerültünk bele, ahol aztán végre megláttuk a keresett személyt.

- Ott van! - mutattam az istenségre akinek a fején egy zöld törölköző volt.
- Á, látom. - válaszolt 142-es majd átszenvedve magunkat a Hulkot éljenző bandán, elértük az istent akinek még társasága is volt ha jól láttam.

Váltottunk pár sort egymással majd 142-es vezetésével mentünk be egy épületbe, ahol hasonló volt a kialakítás mint a toronyban, de kicsit lepukkantabb volt a környezet.

- Bruce vagyok. - mondta út közben az ismeretlen férfi.
- Freya. - fogtam vele mosolyogva kezet majd 142-es megállított minket egy ajtónál.
- Figyeljetek, évekig berilliumban éltem, hogy elfelejtsem a múltam. Úgy tűnt a Sakaar jó hely arra, hogy igyak, felejtsek és egy nap meghaljak. - magyarázta mire teljesen összezavarodtam. Milyen múltról beszél?
- Hát gondoltam is, hogy túl sokat iszol és egy nap bele fogsz halni. - kuncogott Thor.
- Nem akarok leszokni a piáról. - reflektált rögtön 142-es. - De felejteni sem akarok, szóval ez így nem mehet tovább, úgyhogy ha már meghalok, akkor legalább megölöm azt a ribancot. - folytatta mire most már tényleg elvesztettem a fonalat.
- Várj, nem értem. Milyen múlt és milyen ribancot akarsz megölni? - húztam össze szemöldökeimet.
- Ő egy valkűr. - adta meg kérdéseimre a választ Thor. - Ergo gyűlöli Helat. - mondta majd leesett a tantusz. Most már mindent értek.
- A lényeg, hogy vegyetek be a csapatba. Van már neve? - mondta ellentmondást nem tűrően.
- I-igen, a csapatunk neve...- fordult felém és Bruce felé Thor. - B-bosszúvágyok. - nézett vissza a Valkűrre, aki csak értetlenül visszakérdezett, de inkább elfogadta a nevet.

Elítéltek [Loki ff.] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin