megpattanunk, velünk jössz?

906 50 0
                                    

- Vigyázz magadra kérlek. - fogta meg Loki az arcomat mikor indulni akartam a rabokhoz és már őt sem akadályozták a láncai.
- Ezzel a fegyverrel meg tudok ölni akárkit szóval nyugi, minden oké lesz. Te is vigyázz magadra, majd Asgardban találkozunk őfelsége. - mosolyogtam rá majd hevesen megcsókolt és el sem engedett amíg levegőnk bírta.
- Korg kedves lesz, bírni fogod. - mondta Thor miután elváltam az öccsétől mire bólintottam egyet és még egy utolsó csókot elcsenve a feketeségtől léptem ki az ajtón.

A fegyverrel a kezemben szambáztam le aztán a szemben lévő torony, rabokhoz vezető lépcsőjén majd miután kiiktattam az őröket is, berobbantottam az ajtót és hatástalanítottam a rabokon lévő sokkoló tapadókorongokat.
- Melyikőtök Korg? - néztem körbe.
- Ki keresi? Mármint tudom, hogy te, de esetleg valaki más is? - állt fel egy kék kőtömeg. Biztos, hogy vanaheimi.
- A mennydörgés ura üdvözöl. - dobtam neki az eddig nálam tartott fegyvert.
- A forradalom elkezdődött. - mondta elszántam majd bebiztosította a lövedéket a fegyverbe.
- Jöttök velem, megyünk Asgardba. - biccentettem kifelé majd mindenki lelkesen szedelődzködni kezdett és meg is indultunk az űrhajók felé.

Freya jelentkezz. hallottam meg az istenség hangját a fejemben.
Úton vagyunk. válaszoltam majd a csapattal beszálltunk a liftbe és kicsit sem feltünően tartottunk a cél felé.
- Egyébként hogy hívnak? - kérdezte Korg kedvesen.
- Freya vagyok. - néztem fel rá.
- Milyen szép név. - mosolyodott el. - Sosem hallottam még ehhez hasonlót. - zsongott be teljesen.
- Én is szeretem, illik hozzám. - szökött nekem is mosoly az ajkaimra.

Ezután a toronyban hirtelen megszólalt a riasztó és piros fények kezdtek el villogni.
Loki! Mi a franc van? üzentem az istenségnek, de nem volt képes válaszolni nekem. Még 5 perc után sem kaptam semmilyen visszajelzést, szóval vezettem tovább a csapatot.

Őszintén szólva elöntött a nosztalgia érzése. Már 4 éve volt annak, hogy börtönbe zártak és elszakítottak a csapatomtól, szóval teljes izgatottsággal álltam ennek a csoportnak az élére még akkor is, ha ez nem egy gyilkoló osztag. Élveztem mindig is irányítani szóval nem volt túl ismeretlen a terep, kivéve azt, hogy full idegen bolygón tettem ezt és olyanokat vezettem, akiket nem ismertem.

- Oké, ahogy látom Thor és Loki már lezavarták a buli részét a dolognak. - néztem körbe mikor kiszálltunk a liftből.
- Csapassunk a hajók felé. - szólalt meg valaki hátulról majd hallgatva rá sétáltunk tovább. Út közben, aki támadni akart azt vagy Korg lőtte le, vagy én állítottam belé a tőröm, de a lényeg, hogy leráztuk azt.

Kb. 5 perc séta után elértünk a végcélig és meg is láttuk a hatalmas hajót, amit el kell kötnünk.
- Ez meg mi a szösz? - vett fel Korg egy sokkolóhoz való távirányítót.
- Hé, mutasd csak! - mondtam majd a kezembe adta és körbe nézve találtam meg kihez tartozik a kis kütyü.
- Hát te? - kérdeztem meglepődve a földön fekvő istent miközben megnyomtam a hatástalanítót és felsegítottem Lokit a földről.
- Nem érdekes, kössz. - fújta ki a levegőt majd visszasétáltunk a csapathoz.
- Cső! Felpattanunk arra a bazi nagy űrhajóra, velünk jössz? - kérdezte lelkesen Korg az istent.
- Hát nekem nagyon úgy tűnik, hogy szükségetek van egy vezetőre. - igazította meg magán a felsőjét.
- Freya a vezetőnk, de kössz szépen! - válaszolt vidáman a kőtömeg mire büszkén elmosolyodtam és a kezemmel intve jeleztem a csapatnak, hogy megyünk.

Loki felháborodva kullogott mellettem majd miután mindenki felszállt az űrhájóra megállított a kezeivel az ajtóban.
- Azért társvezetőnek kinevezhetnél hercegnő. - nézett a szemeimbe mire elmosolyodtam.
- Majd meglátjuk. - ütögettem meg finoman mellkasát majd becsukva magam után az űrhajó ajtaját mentem annak az elejébe, ahol már Korg indította be a masinát.

Miután ez sikerült, ki is rongyoltunk az épületből és elindultunk a segglyuk felé.
- Vállalom a vezetést hercegnő. - ült be az ülésbe Loki, Korg mellé.
- Rendben fiúk, csak ne haljunk meg. - paskoltam meg a vállukat.
- Miért hív téged hercegnőnek? Tényleg az vagy? - nézett rám a kék kőtömeg mire elnevettem magamat.
- A nők néha úgy viselkednek mint a hercegnők, tudod mindent meg akarnak kapni meg mindenért rinyálnak. Na Freya is ilyen néha. - fejtette ki részletesebben Loki a dolgokat mire mérgesen néztem rá.
- Úgy beszélsz mintha olyan sok nővel lett volna már dolgod. - ültem le egy oldalsó székre miközben Lokin tartottam a szemeimet.
- Erre inkább ne válaszolj Loki. - tanácsolta Korg mire az istenség bólintott egyet én pedig inkább hátradőltem a székemben.

Pár perc múlva aztán elérkeztünk a segglyukhoz és belerepülve kezdtünk el a szeméttel és egyéb dologgal együtt áramolni, amiket sikeresen kikerültünk és nem lett baja az űrhajónak, ám az egyik pillanatban olyan hatás ért mindenkit, hogy kb. 2 percig eszméletét vesztette a többség.
- Jól vagy? - kérdezte Loki mikor felemeltem a fejemet és kinyitottam a szemeimet.
- Persze, csak szerintem az agyam nem dolgozta fel, hogy átmentünk egy hatalmas féreglyukon. - masszíroztam meg az orrnyergemet majd pislogtam még párat.
- Akkor jó. - fordította vissza a fejét a műszerfal felé.
- Elmegyek megnézem a többieket. - álltam fel a helyemről.

Lassan átsétáltam az utastérbe és mikor átértem láttam, hogy mindenki rendben van és senki sem okádik vagy bármi ehhez hasonló dolog.
- Mindjárt Asgardban vagyunk. Készüljetek fel a harcra. - informáltam őket majd miután bólintottak visszamentem Lokiékhoz. - Ó, te közben visszaváltottál a zöld színre. - mértem végig az istenséget.
- Már untam a kéket. - vonta meg a vállait.
- Jobb is a zöld. - adtam puszit a hajába majd mikor felnéztem megláttam a távolban elterülő birodalmat.

A hatalmas palota immáron ködbe burkolózott és a szivárványhídon is harc folyt. Sosem láttam még ilyen hatalom szélére sodorva Asgardot.
- Édes Istenem. - hajoltam előrébb, hogy jobban lássam a dolgokat.
- Freya, Korg menjetek előre a csapattal, addig a hídhoz közel rakom a hajót. - utasított Loki majd egy bólintás kíséretében fegyvereket fogtunk és bele csaptunk a lecsóba.

Kinyitottuk az űrhajó ajtaját majd a hídra ugorva szálltunk be a már nagyban tartó buliba.
- Halihó. - mosolyogtam egy undorítóan kinéző katonára majd levágtam a fejét, aztán egy bukfenc után további hármat is a földre küldtem.
- A megmentőtök...eljött! - hallottam meg Loki hangját mire szemöldökeimet felhúzva néztem az űrhajó felé, aminek a bejáratánál az istenség állt teljes harci öltözetben. - Hiányoztam? - kérdezte miközben leszállt a többiekkel a nyomában. - Mindenki az űrhajóra, de szaporán! - utasította a népet mire mindenki megrohamozta a hajót.

Gyorsan mellém csapódott aztán úgy sétáltunk oda a közelben harcoló Heimdallhoz, akit az előbb még Korg mentett meg az esetleges haláltól.
- Üdv itthon. Láttam, hogy jöttök. - nézett ránk a bifröszt egykori őrzője.
- Hát persze. - válaszolt Loki miközben én is mosolyogva bólintottam.

Ezután harci pozícióba helyezkedtünk és a velünk szemből érkező katonákkal vívtuk meg a harcot. Loki és én a tőreinkkel harcoltunk, Heimdall a pallossal és Korg azzal a fegyverrel, amit még én adtam neki.

Elítéltek [Loki ff.] ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora