nem adtam rá engedélyt

1.3K 80 2
                                    

Egy kis "városnézés" és egy kis vita után, Loki letette a hajót egy távoleső helyen. Aztán, amint stabil lábakon álltunk, Thor kisegítette Jane-t a gépből, majd mikor én szálltam volna ki, Loki a derekamnál fogva lesegített.
- Köszönöm. - mondtam neki mire halványan elmosolyodott.
- Nincs mit hercegnő. - mondta majd elvette hideg kezeit a derekamról és elindultunk Thorék után.

Felmásztunk egy hatalmas dombra, ahonnan rögtön kiszúrtuk Malekithet és a bandáját. Kicsit sem voltak feltűnőek azzal a bazi nagy hajóval.
- Készen álltok? - kérdezte Thor halkan, mire Jane aprót bólintott.
- Mi igen. - mondta Loki majd egyszerre tartottuk a csuklónkat a szőkeség felé, aki bizonytalanul kémlelte azokat.
- Még most sem bízol bennem? - kérdezte Loki felháborodva.
- Te bíznál? - kételkedett tovább az istenség, de vonakodva feloldotta a bilincseinket. Helyette a két tőröm került a kezembe, amit rögtön el is tettem a vádliaimnál lévő zsebekbe.
- Nem. - válaszolt végül Loki majd Thorba döfte a tőrét, aki a fájdalomtól összegörnyedve legurult a dombról.
- Te idióta, mi a francot csinálsz? - kérdeztem miközben Jane fogta magát és Thor után ment.
- Amit kell. - mondta a feketeség majd ő is leugrott a mélységbe.

Kénytelen voltam követni őket, tehát én is lent kötöttem ki.
- Azt hitted komolyan érdekel Frigga, vagy bárki más? - rugott bele a feketeség a testvérébe. - Nem vágyom másra, csak is arra, hogy Odinnal együtt holtan feküdjetek! - kiáltotta mire Thor a pörölyéért nyújtotta volna a kezét, de az öccse egyszerűen levágta azt. Jane rögtön utána kapott, de a fiatalabbik istenség a derekánál fogva Malekith elé vitte.

A sokkból felébredve, s realizálva a dolgokat Loki felé indultam, hogy leállítsam, de megakadályozott.
- Ott maradsz! - utasított miközben megálljt parancsolva mutatta felém tenyerét.
Bízz bennem Freya. Szólalt meg a fejemben, majd engedelmeskedve maradtam ahol voltam.
- Malekith! - fordult az említett felé. - Loki vagyok Jötunheimből. - mutatkozott be. - És hoztam egy ajándékot! - vetette elé a halandót. - Csupán egy dolgot kérek cserébe; páholyból akarom nézni Asgard bukását. - mondta mire értetlenül kaptam rá fejemet. Ő nyugodtan nézett vissza rám és szinte elérte azt, hogy féltsem őt.

Jane ezután felemelkedett a levegőbe és Malekith elkezdte kiszívni belőle az étert. Majdnem, hogy hányingerem lett a látványtól, de végül miután az egész vörös cucc kijött Janeből Thor felkiáltott.
- Loki, most! - tartotta levágott kezét a pöröly felé majd egy zöld fény kíséretében visszanyerte kézfejét, s a mjölnir egyenesen ott landolt. Gyorsan felállt majd, ahogy Loki Jane-t, úgy Thor is védeni kezdett engem. A mjölnirt az éter felé tartotta és villámokat szórva próbálta elpusztítani, ami úgy tűnt sikerült is egy hatalmas robbanás kíséretében.

Ám az örömünk olyan gyorsan múlt el, amilyen hamar jött, mivel a földön szétterülő vörös szilánk darabkák egyenként kezdtek el lebegni a levegőben. Mindannyian árgus szemekkel figyeltük, ahogy felfelé szállnak a kis darabok és nem értettük mi a fene folyik itt. Aztán egyszer csak Malekith fogta és a kezeivel maga felé irányította a vörös anyagot, ami hihetetlen gyorsasággal szállt bele a testébe. A szemei csillogtak, mint a gyémánt, amikor kinyitotta őket. Ezután Malekith valamit motyogott a legnagyobb sötét elfnek, majd visszaindult a gépébe pár barátja kíséretében.

Ezután pedig megindultak felénk az elfek és belekezdtünk a harcba. Thor a pörölyével ütött le néhány lényt, Loki pedig Janere vigyázott addig, amíg feléjük nem dobtak valamit, aminek a láttán az istenség ellökte a halandót, de elkezdte őt beszippantani az a valami. Látva ezt rögtön kapcsoltam és felé rohanva ugrottam egyet és a lendületemnek hála kiszakítottam őt annak a valaminek a vonzásából.
- Köszönöm Freya. - mondta a szemembe nézve egy kisebb mosollyal az ajkain.
- Ó, öhm.. - jöttem zavarba mert rajta feküdtem és a derekamon éreztem a kezeit. - Nincs mit. - mondtam majd feltápászkodtam róla.
- Menj vigyázz a halandóra, addig segítek Thornak. - szólt miközben megfogta a kezeimet.
- Vigyázz magadra te balfék. - néztem szemeibe majd elengedve őt indultam el Jane felé.

Elítéltek [Loki ff.] ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora