Sveiki. Turbūt jau niekas nebeturi šios istorijos galerijoje ir nepamatysit šios žinutės, bet jei pamatysit.. hey, long time no see. Šią istoriją rašiau nuo 11 klasės. Per tuos kelis metus nuo to pirmo istorijos skyriaus patyriau daugiau gyvenimo. Ypač per šiuos metus... apsiskaičiau daugiau, skyriau daugiau analizės, kaip reikia kurti politiką semi fantastiniame pasaulyje, kaip kurti teisę ir išvengti nesusipratimo. Ši istorija dabar man atrodo vaikiška ir neartima širdžiai, bet turbūt dėl to, jog šiek tiek tobulėju (šiuo metu rašau bendrą istoriją su draugu, kuri siekia virš 100 tūkst. žodžių) ir pagaliau matau, kokias klišes dariau, kur pakankamai neišplėtojau siužeto, veikėjų. Visgi tai buvo pirmas bandymas rašyti ilgesnę istoriją su savo pačios personažais ir tai, manau, buvo visai smagus eksperimentas.
Pagrindinė klaida buvo neteisingas pagrindinio veikėjo pasirinkimas. Serenas buvo toks unlikable personažas, su kuriuo vangiai kas susitapatintų, pasijaustų, jog jis artimas širdžiai. Beje, jis buvo istorijos stebėtojas - jis priėmė mažai sprendimų, jis veikiau viską stebėjo iš šalies. Net nenustebau, kai visiems labiau patiko Francas ir Lenhardas - Serenas yra tiesiog nuobodus.
Taigi. Turiu idėją - rašyti istoriją iš Lenhardo arba Franco akių (bet veikiau norėčiau rašyti iš Lenhardo akių). Istorija apimtų platesnes problemas, politiką Medžiotojų legalumo klausimu (gal net išgalvot kokią ministeriją, kuri Kitokių žudymą įteisina, nors jis tai labai kontraversiška tema visuomenėje), konfliktą tarp brolių ir dualizmą tarp emocijų ir teisingumo. Taipogi Lenhardas turi bipolinį sindromą, kurį nesugebėjau perteikti teisingai - turėjau per mažai patirties (nereiškia, kad ir dabar tai galiu perteikti tobulai, tačiau stengčiausi tai demonstruoti taisyklingiau).
Nebeplanavau grįžti į wattpad, dabar rašau istorijas kitur (pagrinde dėl to, nes jie yra fanfikai), tačiau jeigu būtų susidomėjimo šiai istorijai, galbūt vėl dalinčiausi savo rašliava čia. Taigi... adios, gero vakaro :)
YOU ARE READING
|° Intoxicated ° | SUSTABDYTA
Fantasy,, Kitokiu būti šiame pasaulyje sunku: jei nepritapsi laiku, liksi Medžiotojo auka." Tai, kad gresia pavojus gyvybei ir yra vienas iš Medžiotojų aukų, Serenas tesuvokia tada, kuomet išžudomi jo artimiausi žmonės-Kitokie brolio vestuvių metu. Patikim...