- L.p
Kai matau, jog žiburėliai iš padaro akytkaulių išblėsta, o pačiam darosi sunku tempti didelį svorį, staiga iš Kitokio pasklinda balti dūmai ir jis atvirsta į žmogų. Kilpa lieka per didelė jo kaklui, tad šis nukrenta ant žemės. Kraujuotas visas, ilgaplaukis. Pala... platininiai plaukai?.. Prieinu prie jo ir pasuku veidą į savo pusę pritūpęs. Serenas?! Negali būti...
Ne, tai jis...
- Serenai! Serenai, kelkis!- pradedu purtyti, pliaukšteliu veidą porą kartų.
Jis - tas Kitoks... ir dar nužudęs mano brolį? Gal tai tik sapnas... priglaudžiu ausį prie jo kraujuotos krūtinės ir viliuosi išgirsti širdies plakimą.
Po velnių, gi jį pamilau.
Po velnių, jis Kitoks.
Tuk...
Tuk...
Tuk...
Plaka. Lėtai, bet plaka. Atitraukiu savo jau kraujuotas rankas nuo Sereno ir pradedu žvalgytis, ieškodamas savo durklo, bet čia pat pradeda skambėti telefono skambutis. Net krusteliu dairydamasis, bet pasirodo, jog jis skamba Sereno švarko kišenėje. Greit ištraukiu mobilųjį. Skambina тигрица... Kas čia per velnias? Nuspaudžiu mygtuką ir pridedu telefoną prie savo ausies.
- Ei, Weiße Rabe, užbėk į ,,Spark“ ir nupirk man jogurto, labai kažko saldaus noriu,- vaikino balsas pasiekia mano ausį.
Balsas, pravardė... Jis...
- Frrr..,- vos išlemenu, bet lūpos tarsi užsiblokuoja.
Po kelių sekundžių tylos vėl išgirstu balsą laido gale:
- Kas per fr? Jogurtą nupirk, Rabe.
Nuriju seilę užsidengdamas burną vis dar kraujuotu delnu ir tyliai prabylu:
- Francai?..
- Tas pats. Gi iš Eiros telefono skambinu.
- Čia gi aš, Lenis...
- Ką?
Atsidengiu burną, jausdamas karštas ašaras akyse, kurios pablogina mano regėjimą.
- Francai..,- inkšteliu susigūždamas, padėdamas laisvą delną ant Sereno lėtai besikilnojančios krūtinės._____________
Ačiū, boiz, už 2k reads. Niekada nepagalvojau, jog tiek pasieksiu.
Trumpa dalis, nes turiu psichologinių problemų, kurios ne ką padaro. Tuolab egzaminai ir darbas su kitomis istorijomis, skyriaus pabaiga.
Ačiū, kad skaitote, kas dar liekat su manim.. 🖤
- Krista.my
ESTÁS LEYENDO
|° Intoxicated ° | SUSTABDYTA
Fantasía,, Kitokiu būti šiame pasaulyje sunku: jei nepritapsi laiku, liksi Medžiotojo auka." Tai, kad gresia pavojus gyvybei ir yra vienas iš Medžiotojų aukų, Serenas tesuvokia tada, kuomet išžudomi jo artimiausi žmonės-Kitokie brolio vestuvių metu. Patikim...