הגשם הציף את הרחובות, אך לסונטה לא היה קר. ליבה היה בוער, והיא הייתה יכולה להרגיש את הדם מפעפע בעורקיה.
"הייתי צריכה לחזור הביתה.." אמרה לעצמה.
ממתי בכלל היא מקשיבה לקול הקטן הזה שנמצא בתוך הראש שלה? ממתי היא נכנעת לפחדים שלה?
המחשבות הרעות תקפו אותה והיא הרגישה שהיא נמצאת בנפילה מתמדת, אל בור עמוק ללא תחתית. זיעה קרה כיסתה את כל גופה. הדמעות כיסו את עיניה. אנשים והציעו לה את עזרתם אך סונטה סירבה לקבל אותה.
"זהו, עכשיו את לבד." היא אמרה לעצמה. "בחזרה אל החיים הרגילים."
היומיים האלה עם קאלירו היו נחמדים, אבל לכל דבר טוב יש סוף. היא נכנסה לתוך סמטה צדדית, וידאה שאיש אינו מסתכל והחלה לחטט בפחים, בתקווה למצוא מאכל ראוי. החתולים שהיו שליטי המקום שרטו את פנייה, שריטות עמוקות. סונטה חיטטה בפח אחר, אך גם שם היו חתולים ששרטו את זרועותיה החשופות.
היא מצאה מעדן חצי אכול ושתתה את כל תכולתו. היה לו טעם של גבינה מקולקלת ושל חומרי ניקוי. הבטן שלה התהפכה, תחושת בחילה תקפה אותה.
האם אלה הולכים להיות החיים שלי מעכשיו? שאלה את עצמה. האם ככה אני מוותרת לעצמי?היא הביטה על השתקפותה בשלולית, על פנייה המלוכלכות, עיניה העצובות.
זאת לא אני. היא חשבה. לאן נעלמה הלוחמת שבתוכה? זו שלא מוותרת עד שהיא משיגה את מה שהיא רוצה? היא זרקה את המעדן לתוך הפח, ניגבה את עיניה, והרימה מבטה אל השמש, שבדיוק יצאה ממחבואה מבעד לעננים.
"סטודיו לריקוד." כך היה כתוב בשלט מעל חזית המבנה.
סונטה דפקה על דלתות העץ הכבדות. כשלא ענו לה, צלצלה בפעמון. שוב, לא היה מענה.
היא משכה בידית. להפתעתה, המקום היה פתוח.
היא הכניסה רגל אחת פנימה, ואת הרגל השנייה. עמדה בקצה של הדלת וצפתה בבנות רוקדות. היא השתעלה.
הבנות הפסיקו את ריקודן והביטו לכיוונה, גם הפסנתרנית הרימה את צוואר העיפרון שלה.
הן נעצו בסונטה מבטים רושפים והחלו מתלחששות בניהן על שיער הפטרוזיליה שלה, על ריח הצחנה שהדיפה, על הבגדים שלה.
"מי את?" שאלה אותה הפסנתרנית. "את לא רשומה לפה, נכון?"
סונטה הנידה בראשה.
"איפה נרשמים?" היא שאלה.
"בסוף השיעור אני אראה לך." אמרה הפסנתרנית. "תחכי לי מחוץ לדלת."
כשסונטה יצאה, פתחה את החלון כדי לאוורר את החדר. סונטה חיכתה וחיכתה עד שהרגישה שסבלנותה עומדת להתפקע.לבסוף האישה יצאה החוצה.
היא עזרה לסונטה למלא את הטפסים והן נכנסו אל החדר של המנהלת.
YOU ARE READING
מנגינות מכושפות
Adventureטעות אחת קטנה מטלטלת את חייה של סונטה. כעת עליה להתרגל לחיים בעיר הגדולה הרחק מכל מה שאהבה והכירה. שם פוגשת סונטה את קאלירו שהופך לחלק מרכזי בחייה. הוא עוזר לה לגלות את הכישרון האבוד שלה ולהגשים את חלומה הגדול, אך עד מהרה היא מגלה שלא הכל זוהר כמו ש...