השבוע הגיע לקיצו, והלהקה הייתה כבר במטוס בדרך הביתה. סונטה הביתה על העיר, שנעלמה לתוך הערפל. גורדי השחקים, האנשים, הכל היה מואר באלפי אורות צבעוניים, מסכי פרסומות, הקהל הצווחני, המעריצים ברחובות.
"טוב לחזור הביתה." חשב קאלירו.
היו לו רגשות מעורבים לגבי ניו יורק.
העיר הייתה המונית מדי, רועשת מדי, צפופה ומלאה באנשים עם נשמה מגומי, אך מצד שני כל הדברים האלו נתנו לו המון השראה שהייתה חסרה לו.
הוא כתב במרץ על נייר מכתבים ישן שמיינריד נתן לו.
"סונטה, תעזרי לי?"
"בטח." אמרה סונטה, "במה אתה צריך עזרה?"
קאלירו ביקש שתנגן במפוחית.
"אה.."
"מה? מה יש?" קאלירו נעשה דרוך.
"את לא חייבת לנגן עכשיו." הוא אמר, כשנזכר בנחיתה הבלתי צפויה שלהם, לפני שהגיעו לעיר. "באמת עדיף שנחכה לנחיתה, ובינתיים אנסה לשפץ את השיר."
הוא נתן לה מבט מרגיע, ושב לנעוץ את עיניו במחברת הירוקה.
"לא, קאלירו." אמרה סונטה. "אני לא יכולה בכלל."
קאלירו שאל בקול מבודח על מה היא מדברת. היא איבדה את היכולת לנגן?
"לא." אמרה סונטה.
"אז מה העניין?" שאל קאלירו.
"המפוחית לא אצלי." ענתה סונטה." השארתי אותה במלון שבו היינו."
העט נפל ברעש על הרצפה. קאלירו צבט את עצמו כדי לוודא ששמע טוב. הוא ניקה את אוזניו עם הזרת.
בין הזוג הייתה שתיקה רועמת, עד שקאלירו פתח את פיו. עיניו נעשו אדומות.
"סונטה! מה עשית?!" הוא צעק, "את מבינה מה עשית בכלל?! כזו דפוקה. איפה הראש שלך!?" הוא הרים עלייה את ידו והיא עצרה אותה באוויר.
"זה מספיק, קאלירו." היא אמרה. "זהו. אין יותר מפוחית".
יותר טוב ככה. בלי כל הבעיות האלה שהמפוחית גרמה להן." היא בכלל לא רוצה את הכוחות האלה. מה הם עוזרים לה?"את מטומטמת, סונטה. את פשוט מטומטמת. את לא מבינה כלום.."
קולו היה צרוד, והוא השתעל. סונטה הייתה יכולה להרגיש את החום העולה מגופו, טאריטו כסס ציפורניו בעצבנות, הוא מעולם לא ראה את אחיו הגדול עצבני ככה והוא, טאריטו, הוא שק החבטות הקבוע שלו.
"זו סתם מפוחית." אמר מיינריד. "מוכרים כאלה בכל חנות בעיר."
קאלירו שתה את כל בקבוק המים בלגימה אחת, ואז קם ודפק על הדלתות של תא הטייס.
הוא דפק כה חזק, עד שלוח המתכת התעקם והמטוס זז מצד לצד.
חבריו ביקשו ממנו שיפסיק להתנהג בחוסר פרופורציה. זו רק מפוחית מטופשת, מה הבעיה שלו?
YOU ARE READING
מנגינות מכושפות
Adventureטעות אחת קטנה מטלטלת את חייה של סונטה. כעת עליה להתרגל לחיים בעיר הגדולה הרחק מכל מה שאהבה והכירה. שם פוגשת סונטה את קאלירו שהופך לחלק מרכזי בחייה. הוא עוזר לה לגלות את הכישרון האבוד שלה ולהגשים את חלומה הגדול, אך עד מהרה היא מגלה שלא הכל זוהר כמו ש...