רק דבר אחד נראה לנגד עיניה -הבית. היא עמדה על שפת הרציף, כפות רגליה כמעט עוברות את הקו וחיכתה בקוצר רוח לרעש של הגלגלים על המסילה, לרוח שתדביק את השיער לפניה.
היא חיכתה שעה ארוכה והרכבת לא הגיעה. מיואשת ומתוסכלת, ניגשה אל דלפק המודיעין ושם הסבירו לה שיש בעיה עם הרכבת.
"מה זאת אומרת יש בעיה?" שאלה סונטה.
"תקלה בלוח חשמל." הסבירה הפקידה.
"כמה זמן יפתרו את התקלה?" שאלה סונטה. היא כססה את ציפורניה בחוסר אונים.
הפקידה ענתה שאינה יודעת. זה יכול לקחת כמה דקות וזה יכול לקחת כמה ימים.
בעודה מדברת, הכריזו ברמקולים הענקיים שהרכבת הגיעה לתחנה.
"לפעמים זה גם עניין של שניות..." אמרה הפקידה לסונטה שהתעופפה משם כמו פרפר.
מרוב שמיהרה, כמעט נפלה לתוך המסילה.
למזלה, מישהו הספיק לעצור אותה לפני שמצאה את מותה.
הדלתות נפתחו.
סונטה הודתה לאדם הזר שהציל את חייה ומיהרה לתפוס מקום.
הרכבת החלה לנסוע על המסילה הרעועה, מתחת לאדמה.
תחושת פחד תקפה את סונטה. עיניה נעו לכל הכיוונים.
היא נשמה באיטיות כדי להרגיע את עצמה, אך המחשבות לא חדלו מלהשתולל.
למרות העייפות שלה, לא העזה לעצום את עיניה.
היא הכריחה את עצמה לחשוב על דברים משמחים, אך כל מה שעבר בראשה זו המחשבה שכל רגע מישהו יכול לבוא ולתקוף אותה. זה כבר קרה לה בעבר. מי יבטיח לה שזה לא יקרה שוב?
כשהרכבת עצרה בתחנה והדלתות נפתחו בפעם השנייה, ליבה של סונטה זינק עד התקרה.
אישה זקנה שישבה לידה שאלה אם היא רוצה משהו לאכול. סונטה סירבה בנימוס.
עם המזל הרע שרודף אותה, האוכל יהיה מקולקל או גרוע מכך-מורעל.
והיא למדה מהסיפור של שלגיה לא לסמוך על אנשים שמציעים לך אוכל.
היא הרימה את העיתון המלוכלך מהמושב הריק שלידה והעמידה פנים שהיא קוראת אותו.
ככה היא תוכל להיות מוגנת, אנשים יתעלמו ממנה. הם יראו שהיא שקועה בעיתון והם לא יטרידו אותה.
"סונטה?"
סונטה הרימה את מבטה.
קאלירו ישב לידה.
"אתה עוקב אחריי?"
קאלירו הניד בראשו וענה שהוא נוסע לאיזו פגישה שיש לו במרכז העיר. משהו שקשור לאלבום החדש לסיבוב הופעות. למה היא תמיד חושבת שהוא עוקב אחריה? לא כל החיים שלו סובבים סביבה.
YOU ARE READING
מנגינות מכושפות
Adventureטעות אחת קטנה מטלטלת את חייה של סונטה. כעת עליה להתרגל לחיים בעיר הגדולה הרחק מכל מה שאהבה והכירה. שם פוגשת סונטה את קאלירו שהופך לחלק מרכזי בחייה. הוא עוזר לה לגלות את הכישרון האבוד שלה ולהגשים את חלומה הגדול, אך עד מהרה היא מגלה שלא הכל זוהר כמו ש...