במשך השבועיים שלאחר מכן, הלהקה עברה לגור בין קירות העץ הישנים. הם הקליטו את השיר שוב, ושוב, ושוב, כמעט ללא הפסקות, במשך שבעים ושתיים פעמים.
"אפשר שננגן משהו אחר?" שאל מיינריד.
השיר היה איטי מדי בשביל הטעם שלו והוא היה בטוח שיאבד את שפיותו אם יצטרך לנגן אותו פעם נוספת. קאלירו סירב.
"ננגן את השיר הזה כמה פעמים שצריך ואם צריך לעשות עוד מאה אלף חזרות, עוד מיליון חזרות, זה מה שנעשה."
"לא עדיף שננגן משהו אחר?" אמר מיינריד. "או יותר טוב, ניקח הפסקה, לפני שיהיה לנו נזק רציני באצבעות? אפילו הלהקה השנייה שאתה מקנא בה לוקחת הפסקות מדי פעם."
קאלירו נפנף את מילותיו.
"אנחנו לא כמו שאר הלהקות, מיינריד." הוא אמר. "אני אמרתי שנקליט את השיר וזה מה שיהיה. אני לא מבין למה אתם לא יכולים לכבד את המילה שלי."
מיינריד נשך את שפתיו. הוא ידע שזה לא משנה מה הוא יגיד, קאלירו פשוט לא יקשיב לו.
אפילו אם הוא צודק, קאלירו תמיד זה שמחליט.
"חשבתי שאנחנו להקה." אמר אקיטו. הוא התהלך מצד לצד ברחבי החדר. "קאלירו, למה אתה כל כך מתעקש שנקליט את השיר הזה? זה לא דבר רע לקחת הפסקה."
"ככה." אמר קאלירו.
הוא מתח את ידיו והתיישב ליד הפסנתר, אך לפני שהספיק לנגן אפילו תו אחד, אחיו הקטן שאל אותו האם הוא כתב מילים לשיר שלו, או שהוא סתם נהנה לגרום להם להקליט שוב ושוב את אותה המנגינה.
קאלירו ענה שהם ישמעו את המילים של השיר ברגע שהם יהיו ראויים לכך. השיר עדיין לא מנוגן טוב מספיק, והם יודעים את זה.
טאריטו הרגיש את הכעס מטפס במעלה גרונו.
הוא תהה מתי ואיך אחיו הגדול נהפך להיות הטיפוס השתלטן והמתנשא שצועק על כולם.
האם הוא תמיד היה ככה? האם האף שלו תמיד היה נעוץ בתקרה?
"אתה פרפקציוניסט, קאלירו." העירה סונטה, תוך כדי פיהוק. "שום דבר לא טוב בשבילך!"
קאלירו נשך את לשונו, הוא הצמיד את ידיו זו לזו.
"אני אגיד לך מה הבעיה עם השיר." סונטה המשיכה לדבר.
קאלירו הפנה אליה את מבטו.
"אתה מנגן בכלי הלא נכון." היא אמרה.
עיניו של קאלירו התמלאו סימני שאלה.
"אתה צריך לנגן את השיר על גיטרה. למה אתה לא מקשיב לי?"
עיניו של קאלירו נעשו אדומות יותר מכפי שכבר היו. זה היה נראה שהן מדממות.
"קודם את אומרת שאני גנבתי את המנגינה ואחר כך את מעיזה לומר לי איך בדיוק אני אמור לנגן?"
YOU ARE READING
מנגינות מכושפות
Adventureטעות אחת קטנה מטלטלת את חייה של סונטה. כעת עליה להתרגל לחיים בעיר הגדולה הרחק מכל מה שאהבה והכירה. שם פוגשת סונטה את קאלירו שהופך לחלק מרכזי בחייה. הוא עוזר לה לגלות את הכישרון האבוד שלה ולהגשים את חלומה הגדול, אך עד מהרה היא מגלה שלא הכל זוהר כמו ש...