Artık kararımı vermiştim. Daha fazla zaman harcamaya gerek yoktu.
Kiliseye gittiğimde ne ile karşılaşacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama bu şekilde beklemek istemiyordum. Bu durum beni tedirgin hissettiriyordu. Belki de oraya gittiğimde, geri dönmem mümkün olmayacaktı.
Kim bilir, belki de isteyeceği şey hayatım olacaktı.
Son kez telefonuyla uğraşan Minnie'ye baktım ve gülümsedim. Burada kalmamız için o kadar çok ısrar etmişti ki, hiçbir şey söyleyememiș ve sadece konuşmasını dinlemiştim. Ölmekten korkuyordum.
Şimdi de elimdeki kart ve birkaç gün önce yatağımda bulduğum siyah gülle birlikte, yıllar önce geldiğim kilisenin önündeyim. Korkuyordum. Aldığım her nefes ürpermeme sebep oluyordu. Tam da o an, kiliseden çıkan Lucas'ı fark etmiştim.
Yüz ifadesine bakılırsa, acı çekiyordu.
Ona seslenip seslenmemek arasında gidip gelirken, en sonunda onu takip etme kararı almıştım. Ağır ve minik adımlarımla, onun geçtiği yollardan geçtim. Yürümekte zorlanıyor gibi görünüyordu. En sonunda, kolumu uzatsam dokunabilecek bir yakınlığa geldiğimde, takip edildiğini anlamış gibi yavaşlamıș ve durmuştu. Neden böyle olduğunu merak ediyordum.
"Lucas."
Arkasını dönerek gözleri gözlerimi bulduğunda, hızla alıp verdiği nefesi bedeninin sarsılmasına sebep oluyordu. O an ki hali daha çok kaçıyor gibiydi. Sessiz bir şekilde gözlerine bakarken, bakışlarındaki yorgunluğu kemiklerime kadar hissederek yutkunmuștum. Hiç enerjisi kalmamış gibi gözlerini kırpıyor ve bir şeyler söylemek için ağzını aralıyordu. Ancak nafileydi.
Çok geçmeden sendelemeye başladığında kollarından tutarak düşmesini engellemiştim. Sanki gittikçe daha da bitkin bir hal alıyordu. O an telaşla kolunu omuzuma yerleştirmiş ve diğer kolumu beline sarmıștım.
"Bana yardım etmelisin Yuqi."
Söylediği son şeyler bunlar olmuştu. Çünkü birkaç dakika sonra, tamamen kendini kaybetmişti.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Nasıl gidiyor?
Yine bir günde beş
bölüm atmıș oldum.. Xd
Medyadaki şarkıları dinlemeyi unutmayın. 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK ROSE ㅍ LuQi
FanfictionYuqi, siyah gül yapraklarıyla dolu tabutun içine uzanmış ve gözlerini kapatmıştı. Tek dileği kurtulmaktı, ve öyle de olmuştu. Yaşadığı değişim, onu farklı bir yaşama sürüklemiști. ㅇㅇㅇ Smut yoktur. Korku hikayesi değildir. Bar ve içki gibi temalar me...