ㅍ 0.1 ㅍ

334 33 28
                                    

Song Yuqi, iyi olmadığının farkındaydı. Etrafta onun görebildiği, ancak bir başkasının göremediği o garip varlıklar, yıllar geçse de hala peşini bırakmamıșlardı. Ancak bu sefer onlardan kesin bir şekilde kurtulmayı planlıyordu.

Her şey, birkaç gün önce okuldan döndüğünde yatağının üzerindeki siyah gülle başlamıştı. Hemen yanında da küçük bir not bulmuştu. Başta gülü gördüğünde babasının ona sürpriz yaptığını düşünmüştü. Çünkü annesi ve babası ayrılma kararı aldığı için, başta neye uğradığını şaşırmış, sonra da onlarla konuşmama kararı almıştı. Şimdi de onlarla hiçbir şekilde konuşmuyor ve tüm zamanını odasında geçiriyordu.

Yuqi her ne kadar asosyal bir genç olsa da, o günden itibaren hayatının eskisi gibi olmayacağını biliyordu. Garip varlıklar onu bu denli rahatsız ederken, ailesinin bu kararı ona fazlasıyla bencil bir tavırmıș gibi geliyordu ve onları affetmeye niyeti yoktu.

Yatağındaki o siyah gülle karşılaştığı ilk gün, aklından geçenler tam olarak bu yöndeydi. Şaşırmış bir yüz ifadesiyle gülü eline alır almaz parmağının kesilmesi, canını yakmış ve sinirlenmesine sebep olmuştu. Yine de güle zarar vermeden tekrar aldığı yere koymuş ve yanında duran notu eline almıştı.

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

İstediğin hayatı yaşaman için sana yardım edeceğim. Bu yüzden davetimi kabul et ve yatağına bıraktığım gülle birlikte aşağıda yazan adrese gel.
Seni bekliyor olacağım.

Unutma,
bu ikimizin arasında bir sır.

74 Myeongdong-gil
Jung-gu, Seul 04537
Myeong-dong Kilisesi

Sevgilerle, Black Rose.

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

Kısa hikaye olabilir, ortalama kaç bölüm olur emin değilim. Sadece yazıyorum xd

BLACK ROSE ㅍ LuQiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin