A másik oldalamra fordultam, és lassacskán nyitogatni keztem a szemhéjamat. A fehér takaró melegségét árasztott magából, ahogy fejtebb húztam magamon. A szobát kellemes illat lengte körbe. Kezemet kinyújtva ropogtattam ki elgémberedett tagjaimat. Felültem az ágyban, beletúrtam a hajamba, majd kontyba kötöttem, hogy ne csüggjön össze vissza. A telefonomat a kezembe véve indultam el csoszogva az ajtó felé.- Most tényleg itt hagysz? - a kilincsre ragadt a kezem, annyira leblokkoltam. Tegnap ismert meg voltam invitálva egy partiba, de nem történt semmi. Iszogattunk, szórakoztunk és jól éreztük magunkat. Kicsit elengedtem magam, mert mostanában sok bennem a feszültség.
Akármennyire is tudom, hogy én vállaltam ezt az életvitelt, nagyon kikészít. Az új album közeledtével egyre több és több interjú van beígérve. A turnét már most, előre elkezdték szervezni. A videoklipp forgatásokról nem is beszélve. Nagyon túlhajszolom magam, ami nyilván kihat a fellépésekre is. A rajongók meg nem hülyék és látják, hogy van valami baj. Már nem egy összeesküvés elméletet olvastam, és cáfoltam meg az utóbbi napokban.
- Mi van, beléd fagyott a szó? - lépett Seb szorosan a hátam mögé, úgy hogy éreztem az összes lélegzet vételét. - Pedig tegnap este nem voltál így belassulva! - adott puszit a nyakamra, majd kicsit meg is szívta a gyenge bőrfelületet.
Felocsúdva a döbbenetből és a vágyakozásból, amilyen gyorsan csak tudtam, elléptem előle, és megálltam vele szemben.
- Mit csinálsz te itt? - húztam fel agresszívan a jobb szemöldökömet, miközben keresztbe fontam a karjaimat melltartó nélküli testemen.
- Hát nem emlékszel? - hajolt közelebb az arcomhoz. - Addig könyörögtél tegnap, míg haza nem hoztalak és ágyba nem raktalak. - kezeit a derekamra vezette, és egy erősebb mozdulattal rá szorított fogására.
Csalódottan kezeimbe temettem az arcomat. Már megint leittam magam a sárga földig.
- Lefeküdtünk? - kukucskáltam ki az ujjaim között félve.
Sebastian egy rántással közelebb vont magához, és adott egy nedves csókot a fedetlen vállamra. Kezeit egyre lentebb vezette lenge pizsamába öltöztetett testemen.
- Sebastian! - hangzott el a számból neve fenyegető hangsúllyal. - Lefeküdtünk? - ismételtem meg kérdésemet, a bicepszébe markolva.
Száját végig vezette a kulcscsontomon, majd egy hirtelen mozzanattal durva csókba részesítette ajkaimat. Kezei a fenekemet simogatták, míg az enyéim a nyaka környékére simultak.
Lassan megfordultunk, és óvatos mozdulatokkal az ágyam felé invitált. Mikor a vádlim hozzáért, a fekvőhelyhez, egy egyszerű mozdulattal belezuhantam a rendetlen ágyba, magamra rántva Sebby alakját, aki a súlyát kezeivel tartotta meg.
Nyakába karolva húztam közelebb, és csókoltam meg szenvedélyesen. A pozíciónkon gyorsan változtatva, most már ő volt alul.
- Sebby! - motyogtam elszakítva ajkaimat a szájától. - Lefeküdtünk? - néztem a szemeibe.
Hatalmas kezeivel masszírozni kezdte a hátam, amit egy kellemes sóhajjal díjaztam, de próbáltam teljesen ellenálli a férfi bűvkörének, mert valljuk meg őszintén, hogy ezt a pasit is biztos márvány tömbből faragták, hogy ilyen tökéletes.
- Le. - simított végig a hátamon. Válaszára, fejemet a mellkasára hajtottam, és ellenállva a kisértésnek felkeltem róla, és rohanva kisiettem a szobából, majd kívülről kulcsra zártam azt.
A telefonomat feloldva, kerestem ki Hazza névjegyét és már egyből tárcsáztam is, mihelyt a konyhába értem.
- Szia, baby! - hallottam meg álmos hangját. - Baj van?
DU LIEST GERADE
too many songs about you - Sebastian Stan [Completed]
FanfictionÁllni a színpadon felemelő érzés. Az emberek felnéznek rád, csodálnak és rajonganak érted. Sokan csak azért költekeznek, hogy lássanak téged élőben. Ez nagy szó. Aztán lesétálsz a koncert után és visszacsöppensz a szomorú és kiábrándító valóságba, a...