ぬPrelude

1.1K 55 12
                                    


     
         
"Onlar asla bilemezler. Birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi asla bilemezler."
   

   
"Söylesene, Jennie unnie; sık sık bahsettiğin şu, senin için dünya üzerindeki en pahalı mücevherden bile daha değerli olan kişiyle nasıl tanıştın?"

Çatırdayan odunların sesi ve karanlık odaya yayılan loş ışığın sersemletici etkisi ile mayışmış kişilerden sıkıldığı belli olan Dahyun, temkinlice ve tane tane konuştuğunda herkesin bakışları onu bulmuş ve cümlelerinin hemen ardından bana çevrilmişti. Bağdaş kurarak oturmuş bedenlerin her birinin yüzüne baktım ve dudaklarıma yayılan küçükçe bir gülümsemeyi engelleyemedim. Meraklı görünüyorlardı ve saniyeler önce Dahyun'un bahsetmemi istediği kişiyi düşündüğüm için bu bana biraz tuhaf ve biraz da hoş gelmişti açıkçası.

"Bu uzun bir hikaye ama." dedim yavaşça. Bunun üzerinde Dahyun ellerini nazikçe havada sallayarak, "Bunun bir önemi yok. Anlatmak istersen son kelimesine kadar dinleriz." dedi ve diğerlerinin ne düşündüğünü kontrol etmek ister gibi bakışlarını yan yana oturmuş bedenlerde gezdirdi.

"Emin misiniz?"

"Evet!" dedi kalabalıktaki bir başkası, Sehun'du. "Cüzdanında fotoğrafını bile taşıyorsun. Böylesine bir sevgiyle bağlı olduğun kişiyle nasıl karşılaştığını çok merak ediyorum." Onun sözleri üzerine diğerlerinin ilgisi artık tamamen benim üzerimde toplanmıştı. Hâl böyle olunca başka şansım kalmadığını hissederek yavaşça kafamı salladım ve daha rahat bir oturma pozisyonuna geçerek yavaşça yutkundum. Birkaç saniye ne diyeceğimi, nasıl başlayacağımı düşündüm ve sonunda hazır olduğumda dudaklarımdan düşmeyen gülümsememle konuşmama başladım.

"Adı Lalisa, Lalisa Manoban."
  


 






   
 

Merhaba! Verdiğim uzuuuun aradan sonra yayınladığım ilk kurgu. Yayımdan kaldırmayacağıma ya da yarım bırakmayacağıma dair söz vererek yayımlıyorum. Umarım beğendiğiniz bir kurgu olur (ben konusunu çok seviyorum🤧).

Şimdilik sadece giriş bölümünü yayımlıyorum. Birkaç tane bölüm yazdıktan sonra ilk bölümü de yayımlayacağım.

Bir de, birkaç bölüm -yaklaşık 10 bölüm olur her halde???- boyunca Jennie geçmişi anlatacak. Sonrasında bu bölüm kaldığı yerden devam edecek.

İyi okumalar! 👋🏻

They Never KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin