"13"

513 44 4
                                    

Stál som u Tomáša na záhrade, Hollywood Undead boli pustení na plné pecky, a bol som na pokraji síl. Hodinu sa ma snažil naučiť nejaké chmaty na obranu, ako odraziť útočníkov útok, a okrem toho mi dal aj nejaké rady. Vravel mi, že ak budem musieť zaútočiť, mám sa sústrediť hlavne na hrdlo, oči a kolená. Tá posledná rada bola asi zo zúfalstva, lebo som bol taký neschopný.

„Zopakujeme aj zajtra?“ spýtal sa Tomáš a vypol hudbu.
„Zajtra budem mať asi svalovicu.“
„To zvládneš,“ hodil po mne posmešný pohľad a potľapkal ma po pleci. „Chceš ísť ku mne?“
„Mám ešte úlohy,“ odmietol som.
„Jasné, chápem. Tak teda zajtra, Tim.“

Rozlúčil som sa s ním a šiel som domov, kde ma čakala úloha z matiky, a učenie sa na test z biológie. Matiku som mal raz-dva, no na biológiu som sa nevedel sústrediť a onedlho som bol ponorený do svojich myšlienok. Vytrhlo ma z nich zablikanie svetla z okna oproti. Pozrel som sa z okna - ako inak, stál tam Tomáš a v ruke držal papier. Stálo na ňom: Takto sa ty učíš?
Ukázal som mu prostredník, zasmial som sa a zatiahol som si žalúzie. Teraz som sa už začal plne sústrediť na biológiu, no neprešlo ani päť minút a zavibroval mi mobil.
Tomáš: Neignoruj ma!!!
Ja: Musím sa učiť
Tomáš: Videl som tvoje učenie. Ktovie na čo si myslel :D
Ja: Určite nie na to, na čo si myslíš že som myslel :P
Tomáš: Nerob si na víkend žiadne plány

Tomáš si nemusel robiť starosti, moje plány na víkend boli väčšinou rovnaké a zahrňovali knihy a ničnerobenie. Odtiahol som žalúzie, zobral som papier a napísal som naň OK. Ukázal som ho Tomášovi.

Chlapec v okneWhere stories live. Discover now