Keď som ráno - vlastne skôr na obed - vošiel do kuchyne, mama ma hneď zasypala otázkami. Povedal som jej, že bolo super, nejak extra som to neobkecával. Nemohol som prestať myslieť na ten bozk, a tak som bol trochu mimo. Tiež som sa tešil na stretnutie s Tomášom - keď som vstal, všimol som si, že mi nechal v okne odkaz, že o štvrtej sa stretneme. Bol som zvedavý, čo má v pláne. Dúfal som, že nič náročné - na judo som bol príliš unavený.
Ako som zistil o štvrtej, keď som čakal pred jeho domom, len sa chcel prejsť a porozprávať. Teda povedal, že sa chce rozprávať, no akosi ani jeden z nás nevedel začať, tak sme sa len ticho prechádzali, až kým navrhol, či nezájdeme do kina. Súhlasil som.
Kúpili sme si lístky na nejaký horor, našťastie sme ani nemuseli čakať dlho, kým film začal. Kým boli reklamy, trochu som váhal, no napokon som ho chytil za ruku. Bol super pocit dotýkať sa ho. Bolo to divné, ani som len netušil, že sa mi páčia chalani, vlastne doteraz sa mi ešte nikto nepáčil. Ale po tom, ako ma Tomáš v noci pobozkal, som mal motýliky v bruchu. Ako keď som bol nervózny a nechcelo sa mi ísť do školy, no toto bolo príjemné.
Za ruky sme sa držali počas celého filmu. Ani jeden z nás to nechcel ukončiť, no keď sa zapli svetlá, tak sme sa pustili. Jedno dievča kúsok od nás si všimlo, že sme sa držali za ruky, no len sa usmialo.
„Počuj, tento týždeň budem mať toho v škole veľa, nedáme judo až v piatok?" spýtal sa, keď sme prišli pred naše domy.
„Jasné, piatok bude fajn," súhlasil som. Dúfal som, že teraz niečo povie - čokoľvek, čo sa týka nás dvoch, toho bozku alebo držania za ruky v kine, lebo nemal som istotu že na čom som - ale len sa so mnou normálne rozlúčil a šiel domov. Tiež som šiel domov, tentoraz som však myslel na to, že s Tomášom pravdepodobne budem až v piatok. Nejak sa mi nechcelo čakať až do piatku, nevedel som ako to vydržím a čo budem robiť, vlastne som si ani poriadne nevedel spomenúť, ako som trávil čas, keď som ho ešte nepoznal. Avšak tento problém bol nič oproti tomu, čo ma v pondelok čakalo v škole.
ESTÁS LEYENDO
Chlapec v okne
Novela JuvenilTim má pätnásť a neznáša ľudí zo svojej školy, lebo ho šikanujú a posmievajú sa mu. Keď zistí, že bude mať nových susedov, modlí sa za to, aby nemali decko, ktoré by sa pridalo k ľuďom, ktorí mu ubližujú. Našťastie je to obyčajná rodina s milým syno...