Part 23

160 7 0
                                    

Podľad Maxa:

Najprv do školy prídu Joseph a Henry a potom sa hybrid ''nasáčkuje'' do obývačky Vic.

,,Ja to nechápem. Prečo ho mama pozvala dnu?'' Povedala z ničoho nič Vic. Chodila hore dole po izbe a balila sa. Nechápem načo jej bude toľko oblečenia.

,,Načo ti je toľko oblečenia?'' Opýtal som sa jej.

Zrazu sa zastavila a povedala ,,Nemyslím si že tu je bezpečne keď ho mama pustila dnu. Nechcem aby sa mame niečo stalo ale pokiaľ je v meste, nechcem tu ostať sama. Hlavne keď mama chodí skoro ráno do práce a neskoro ráno prichádza. Neviem prečo ale nemám z toho dobrý pocit.''. Znela nahnevane a smutne zároveň. Mal som chuť ju objať. Neviem prečo ale prišlo mi jej ľúto a tak som ju objal.

,,Ďakujem.'' Povedala a objatie mi opätovala.

,,Ako to že viete zakrývať pach?'' Do izby vtrhol hybrid. Odtrhli sme sa od seba ale ostali blízko.

,,Prosím?'' Opýtala sa Vic.

,,Ako to že viete zakrývať pach. Ani jeden z vás nie je alfa a beta. Ty si dievča a ty si na to veľmi malý.''

,,Neviem o čom to hovoríte. Aká alfa? A beta?'' Zaklamala Vic. Jej pulz sa ani raz nezrýchlil. Nikdy som nepochopil ako to, že je tak dobrá klamárka.

,,Ale dobre vieš.'' Zasvietil očami. Svietili na krvavo červeno. Tak ako Vic keď sa pohádala s Liz.

,,Vy ste vlkolak?'' Opýtala sa zo ''strachom'' Vic. Chytil Vic pod krkom a pritlačil ju o stenu. Srdce Vic sa ani o trošku nezrýchlilo.

,,Agresívny. No nie tak ako ja.'' Uškrnula sa Vic. Nechápal čo mu teraz povedala. Ja som len pretočil očami a čakal čo spraví.

Vymenili si roly. Vicky ho zobrala za krk a pritlačila o stenu. Nie pritlačila, buchla. Zalapal po dychu. Do izby vtrhli Joseph a Henry. Predpokladám že počuli tu ranu.

,,Čo si zač?'' Opýtal sa Henry. Nič mu neodpovedala stále sa pozerala do očí toho hybrida.

,,Vic, ideme.'' Zavrčal som na ňu. Nereagovala. Až keď som ju chytil za rameno, sa prebrala z tranzu.

Pokúsila si zobrať tašku ale Joseph ju zobral skôr ,,Kam sa ponáhľaš?''

,,Daj mi tú tašku a ja sa ťa pokúsim nezabiť.'' Usmiala sa naňho Vic.

,,Victoria. Nezabudni že hovoríš s tristo ročným upírom.'' Zahriakla ju jej mama.

,,A on zobral tašku pravému hyb-'' Zasekla sa. Oni ostali zarazený pretože nevedeli čo chcela povedať. Využila toho že nedávali pozor a zobrala si tašku ,,Ďakujem. A radila by som vám aby ste nás nesledovali. ''

,,Čo si chcela povedať? Pravý čo?'' Opýtal sa Joseph.

,,Chcela som odlákať vašu pozornosť. Poď.'' Povedala a ťahala ma za ruku von z izby.

Vyšli sme z domu a začali sme kráčať na koniec mesta kde je les.

Kráčali sme potichu a keď sme boli už dostatočne ďaleko od jej domu som prehovoril ,,Vážne si chcela povedať pravý hybrid?''

Pokrútila hlavou ,,Nie. Proste to zo mňa vyšlo. ''

,,Počúvaj.'' Povedal som ,,Vy dvaja. Sa až neprirodzene podobáte.''

,,Kto?''

,,Ty a ten hybrid. Obaja máte ryšavé vlasy. Ešte aj kučeravé. Modré oči a v podobe vlka ste čierny a veľký.'' Povedal som na jeden dych. ,,A ešte k tomu-'' Nedopovedal som.

,,Sme hybridi.''Povedala so sklonenou hlavou.

,,Myslíš, že si jeho dcéra? Chápeš. Podobáte sa. V tvojej rodine nikto nie je vlkolak a ty si rovno hybrid.''

,,Nemôžem byť jeho,'' Zamyslela sa ,, veď to by bola hlúposť. Je napoly upír a upíri nemôžu mať deti.''

,,Ale je aj vlkolak. A tí deti môžu mať.'' Povedal som.

,,Aj keby. Tak o tom pomlčíš ako o mojich očiach. A sme pri škole, takže by sme mohli počkať na Greya a Michaela. Aspoň sa pozrieme či je vôbec niečoho schopný.'' Pri poslednej vete sa zasmiala. Vedel som že jej to asi už napadlo, ale nechcela aby o tom niekto vedel. ,,Keď chce byť v našej 'svorke', musí niečo vydržať.'' Žmurkla na mňa. Už som pochopil čo tým myslí.

,,Chceš aby na ňom Alex skúsila nejaké kúzlo?'' Opýtal som sa keď sme vchádzali do školy.

,,Nebodaj ti to vadí?'' Zasmiala sa.

,,To som nepovedal.''

,,Takže súhlasíš?''

,,Hej. Ale poď si sadnúť.'' Povedal som jej a ukázal na Greya.

Sadli sme si ku Greyovi a on sa na nás udivene pozrel ,,Čo tu robíte?''

,,Prišli sme sa pozrieť. Vlastne ako dlho trénujú?'' Povedala Vic.

,,Dlho. Ale mali by už skončiť.''

Tréning mali ďalších pätnásť minút a potom sme naňho ešte museli čakať kým sa prezlečie. Bože. Je horší ako Dya.

,,Takže ideme do lesa? Potrebujem si na chvíľku oddýchnuť.'' Povedal Michael a ja som sa zasmial.

,,Dlho si neoddýchneš. Alex potrebuje skúsiť nejaké nové kúzlo.'' Usmiala sa naňho Vicky.

,,Čože?''

,,Chce vedieť či máš dostatok sily sa vzchopiť.'' Vysvetlil mu Grey.

,,Ideme?'' Opýtal som sa. Vic a Grey prikývli a Michael najprv zostal čumieť do blba ale potom prikývol aj on.

Dúfam že sa Vám nová časť páčila. Pokúsim sa niečo vydať aj zajtra. Myslíte si že to bude Michaela bolieť?

Vaša autorka Saja. :D

Bad BloodWhere stories live. Discover now