Pohľad Michaela:
Ako Lexi zabuchla dvere, Vicky vybehla na druhé poschodie a zamkla sa v izbe.
,,Nemal by niekto ísť za ňou?'' Opýtal som sa.
Dya sa na mňa pozrela a prikývla. ,,Mal ale nikoho tam nepustí.''
,,Pustí.'' Povedal Grey. Pozrel som sa naňho a nechápal čo tým myslí. Pozrel sa na Maxa, ktorý pozeral do zeme. ,,Max? Nevieš náhodou o niekom?'' Usmial sa naňho Grey. Max ale nereagoval a stále sa pozeral do zeme. ,,Rozprávaš sa s Vicky?''
Max zatriasol hlavou ,,O čom si rozprával?''
,,Či si rozprával s V.'' Odpovedala mu Dya. Max prikývol.
,,Hej, ale neodpovedala mi. Skúsil som aj počúvať čo sa deje v izbe ale je tam úplne ticho.'' Povedal Max. Potom mi došlo že keď je tam ticho nemusí tam byť.
,,Je vôbec v izbe keď je tam ticho?'' Opýtal som sa. Dya pokrčila ramenami. ,,Nemali by sme sa tam ísť pozrieť? Chápete či je v poriadku.''
,,Idem.'' Ozval sa Max. Potom s pozrel na mňa a dodal ,,Sám. Idem tam sám.''. Len som pretočil očami a pozeral sa na Maxa kým som ho nestratil z dohľadu.
Pohľad Maxa:
Rýchlo som vyšiel po schodoch a zaklopal na dvere Vickynej a Dyinej izby. Nikto neodpovedal tak som zaklopal znovu a ozval sa ,,Vic? Si v poriadku.''
Počul som ako sa jej zrýchlil tep a tak som zaklopal znovu. ,,Victoria. Otvor dvere!''
,,Choď preč, som v poria- au.'' Sykla Vic.
,,Hej jasné v poriadku. Otvor dvere!'' Zavrčal som na ňu. ,,Vieš o tom že som schopný vykopnúť dvere. A to nechceš!'' Započul som kroky a dvere sa otvorili.
Vošiel som do izby a zavrel za sebou dvere. Vicky sedela na posteli a mala tvár v dlaniach. Toto je už druhý krát za deň čo plakala. Sadol som si vedľa nej a hladkal ju po chrbte. Ani po chvíli sa na mňa nepozrela, ale ani neplakala. Naklonil som sa tak aby som jej videl do očí. Jej oči boli červené ale nie od plaču. Vyzerali ako by boli od krvi.
,,Vic pozri sa na mňa.'' Povedal som ale ona tak nespravila. Zopakoval som a ona tak stále nespravila ale len pokrútila záporne hlavou. Chytil som jej ruky a odtiahol ich od jej tváre. Pod očami mala kvapky krvi ktoré jej tiekli z očí. ,,Prečo tvoje slzy vyzerajú ako krv.'' Opýtal som sa jej a ona sa na mňa konečne pozrela. Nepovedala nič len ma objala a ja som jej objatie hneď opätoval.
,,Prosím nehovor to nikomu. Prosím.'' Prosila ma Vic a ja som prikývol. Zanedlho sme započuli klopanie. Michaelova hlava vykukla z poza dverí a trošku sa usmial.
,,Môžem?'' Opýtal sa a Vic prikývla. Snažila sa rýchlo utrieť tie kvapôčky z krvi ktoré vyzerali ako slzy, no nedarilo sa jej to. ,,Si v poriadku?'' Sadol si na druhú stranu k Vic.
,,Hej.'' Odpovedala mu Vic. Michael sa na mňa pozrel a ja som od neho odvrátil zrak.
,,Dobre a teraz pravdu.'' Ona sa naňho pozrela a pokrútila záporne hlavou. Michael ju objal. Vicky bola zaskočená ale objala aj ona jeho. Potom sa odtiahla opýtala sa ho.
,,Ako si vedel kde mám izbu?''
,,No povedzme že tvoji kamaráti nevedia udržať niečo v tajomstve.'' Odpovedal jej.
,,Hej to na Dyu pasuje.'' Pretočil som očami. Vic pretočila očami ale usmiala sa.
,,Môžem sa ťa niečo spýtať?'' Ozval sa Michael.
,,Už sa stalo.'' Naklonila hlavu na bok a žmurkla naňho. Slabo som do nej buchol a pretočil očami.
,,Ja- Nie- Dobre urobím to ináč.'' Povzdychol si Michael ,,Prečo tvoje slzy vyzerajú ako krv?''.
Vic sa postavila a podišla k zrkadlu ktoré viselo na stene. Rukou si prešla popod oči, ale stále to nešlo dole.
,,Nechceš to povedať Leemu? Môže nejako pomôcť. Alebo jeho čarodejnice.'' Povedal som jej. Michael prikývol.
,,Čo keď to je niečo vážne? Čo keď sa ti niečo stane? Myslím si že nikto odtiaľ to nebude brať na ľahkú váhu.'' Mračil sa na ňu Michael. Vic pretočila očami a vytiahla si mokrú servítku a utrela si tie krvavé slzy.
,,Je to divné ale súhlasím s Michaelom.'' Povedal som a oprel sa o stenu.
,,Nehovor mi Michael. Je to divné a veľmi dlhé.'' Povedal znechutene Michael. V odraze som videl ako sa Vicky pokúša udržať smiech.
,,Tak dobre Michael, ako ťa mám volať?'' Povedal som a jeho meno som zvýraznil. On zobral vankúš a hodil ho po mne. Ja som urobil to isté. Vicky sa otočila a zavrčala na nás.
,,Prestaňte!'' Zamračili sa na nás.
,,A čo za to?'' Spýtal sa jej Michael.
,,Max ťa nebude volať Michael.'' Povedala a pri tom pozerala na mňa s naštvanou tvárou.
,,A?'' Trochu zaklonil hlavu a zdvihol jedno obočie. Ona sa zamračila čo tým myslel. Popravde ani ja som nevedel čo po nej chce. Michael sa posadil vedľa mňa a tiež sa oprel o stenu.
,,Čo a? To ti toto nestačí?'' Opýtala sa ho. Michael pokrútil hlavou.
,,Nie. Pôjdeš za Leem a povieš mu čo sa stalo. Alebo,'' Stíchol. Ide na to dobre. Aspoň ju tam dotiahneme. Ale neviem čo myslí tým alebo.
,,Alebo?'' Znervóznela Vicky. Určite nechcela ísť za Leem a povedať mu čo sa stalo. Podľa toho ako ju poznám určite to chcela vyriešiť sama.
,,Alebo nám dáš pusu.'' Škeril sa Michael. Vicky sa znechutila a zaklipkala očami aby sa ujasnila že nespí.
,,Vám?'' Opýtala sa ho.
,,Nám.'' Povedal a prstom ukázal naňho a potom na mňa. Ja som sa na neho pozrel a podoprel sa jednou rukou.
,,Tak to nie. Idem sa obuť a berieme aj D s Greyom.'' Povedala a vybehla z izby.
,,Myslel si to vážne?'' Opýtal som sa ho.
,,Za pokus to stálo. Ale hlavne je že vyšla z izby.'' Usmial sa a aj on odišiel z izby.
Dúfam že sa Vám nová časť páčila. Ako si myslíte že zareaguje Lee keď zistí čo sa satlo?
Vaša autorka Saja
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Blood
Manusia SerigalaVictoria Cliff je pravý hybrid. Neznáša jedného chlapca v škole no zmení sa to? Čo keď príde do mesta aj niekto nový no ale takisto dosť dobre známy? Pomôžu jej jej kamaráti? Čo keď sa ten hrozný chlapec ktorého neznáša do nej zamiluje? Zamiluje sa...