Pohľad Maxa:
,, Čo si zistil?'' Pýtal som sa Reggiho. Nevedel som čo mám čakať takže som bol zvedavý.
,,Vieš ako sa Vic premenila na upíra? Teda na hybrida?'' Odpovedal mi otázkou. Vážne sa ma na toto opýtal? Keby že to viem ako sa premenila, tak by o tom vedel, nie? Idiot.
,, Nie, neviem.'' Odpovedal som mu na jeho hlúpu otázku.
,,Jej sestra jej vycucala (Neviem ako to mám napísať) všetku krv z tela .'' Povedal Reggie.
,, A ona mala v sebe upírsku krv?'' Nechápal som ho .
,,Nie .Teda ona ju nepila ,ani sa jej nedostala nijak nedostala so krvného obehu. Ona sa s ňou narodila. Narodila sa s upírskou krvou v tele. '' Odpovedal mi . Tak toto som nečakal. Nevedel som čo mu povedať tak som zostal ticho.
,,Volala som mame.'' Z môjho rozmýšľania ma vyrušila Vic. Stále som bol zaskočený.Prečo nám nepovedala čo sa stalo medzi ňou a sestrou? Chápem že chcela mať súkromie , ale sme jej najlepší kamaráti. Mohla nám to povedať.
,, A čo ti povedala?'' Spýtala sa jej Elizabeth.
,, Že keď sa niečo pokúsiš niečo spraviť ,mám povolenie ťa zabiť.'' Usmiala sa Vicky ,,My všetci máme povolenie.'' . Elizabeth vyzerala že má pred Vic rešpekt. Vic vyzerá že je neškodná a že by neublížila a ani muche. No keď ide o jej rodinu alebo kamarátov je schopná urobiť všetko. Má ''menšie '' problém s hnevom. Ale to asi my všetci.
,, Nie som tu na to, aby som sa pokúsila niečo spraviť. Chcem aby sme mi pomohli .'' No jasné .Ja som vedel že bude niečo chcieť.
,, No, toto som Vám chcela povedať. '' Povedala Vicky a sadla si vedľa mňa. ,,Tuto moja 'obľúbená 'sestra naštvala hybrida.'' Celý čas sa pozerala sa na Elizabeth.
,, Počkať, ako myslíš hybrida ? Nie si náhodou jediný hybrid ?'' Opýtala sa Dya . Alex a Grey sa vôbec netvárili že by ich to prekvapilo.
,,Ako to že Vás to neprekvapilo?'' Opýtal som sa.
,, Keď sme boli malí ,mama nám rozprávala o hybridovi . Preto sme celý život len v tomto meste. Neopováži sa tu vkročiť. Teda pokiaľ nebude niekoho hľadať. '' Alex skončila svoj krátky monológ. Cítil som že Vicky bola nahnevaná .
,, Vicky . Ukľudni sa. Smrdíš hnevom.'' Teraz som sa ozval ja. Vážne smrdela hnevom.
,,Prečo ste mi to nepovedali? '' Opýtala sa Vic ,, Nehnevám sa ale mohli ste mi to povedať.'' .Že vraj sa nehnevá . Stále smrdela hnevom. Pozrel som sa na ňu s výrazom 'to myslíš vážne?'. ,,Skús niečo povedať a si mŕtvy .'' Povedala myšlienkami. Viem že by ma nezabila ale radšej som bol ticho.
,, Mama povedala že ti to nemáme hovoriť. Že to máš zistiť sama. Prepáč.'' Hovoril smutne Grey. Bolo na ňom vidieť že sa za to hambil.
,,Nechajte to tak. Vráťme sa k Lizzie. Chce aby sme jej pomohli .'' Povedala Vic.
,,Prečo by sme mali? Sama si hovorila že ju nemáš rada.'' Ozval som sa .Vyznelo viac povýšenecky než som chcel.
,,Lebo som Vickyna sestra, preto asi.'' Povedala nahnevane Elizabeth.
,,Nechcem aby ste jej pomáhali.'' Vicky nestihla dopovedať pretože ju Elizabeth predbehla.
,,Čože ? '' Skríkla Elizabeth. Rukou som si zakryl ústa. Myslel som že dostanem záchvat smiechu pretože skríkla ako malé dieťa čo nedostalo čokoládu.
,,Nechaj ma dopovedať. ''Zavrčala Vicky a všetci sme stíchli ,,Ďakujem. Nechcem aby ste jej pomáhali keď nechcete. Viem že sa ku mne nezachovala nejak pekne. Ale stále je to moja sestra, takže ja jej pomôžem.'', jej srdce sa zrýchlilo. ,,Ale to neznamená že ťa mám rada. Stále ťa neznášam.'' Dopovedala a pozrela sa na mňa. Ako keby ma kontrovala či som počul ako sa jej zrýchlilo srdce. Zdvihol som obočie a ona pozrela do zeme.
,,Ja ti pomôžem.'' Ozvala sa Alex. Usmiala sa na Elizabeth. Mám podozrenie že sa nám tu niekto zaľúbil. Pomyslel som si.
,,Pomôžem ti .'' Ozval sa Grey.
,,Aj ja. Ale keď sa o niečo pokúsiš si mŕtva.'' Povedala Dya . Potom nastalo ticho a všetci sa na mňa pozreli.
Pohľad Vicky:
Všetci sme pozreli na Maxa. ,,Max nemusíš to robiť keď nechceš. Pochopím to.'' Povedala som mu cez myšlienky. Dosť často sa rozprávame cez myšlienky. Ani neviem prečo .Podľa mňa to je už automaticky.
,,Pomôžem ti. Ale nemysli si že o robím kvôli tebe. Chcem pomôcť hlavne Vic. '' Povedal Max a ja som sa usmiala.
,,Ďakujem.'' Odpovedala som mu myšlienkami. On sa len usmial.
,,Budemto brať že mi pomôžete.'' Bože ona je tupá.Teraz sme jej povedali že jej pomôžeme a ona povie toto? Je ona vôbec moja sestra?
Ahojte, dúfam že sa Vám nová časť páčila .Myslíte si že ten hybrid príde ? Pokúsi sa zabiť Lizzie?
Vaša autorka Saja💖
YOU ARE READING
Bad Blood
WerewolfVictoria Cliff je pravý hybrid. Neznáša jedného chlapca v škole no zmení sa to? Čo keď príde do mesta aj niekto nový no ale takisto dosť dobre známy? Pomôžu jej jej kamaráti? Čo keď sa ten hrozný chlapec ktorého neznáša do nej zamiluje? Zamiluje sa...