Part 38

135 7 2
                                    

Pohľad Vicky:

,,Ideme?'' Opýtal sa Mike keď sme tam stáli v tichosti.

,,Áno len neviem kde je River.'' Povedala som a za mnou sa ozval hlas.

,,Tu.'' Otočila som sa a tam stál River. ,,Bol som si pre niečo pod zub, keďže ideme k ľuďom.'' V ruke držal dve transfúzie s krvou. Jednu mi podal a opýtal sa ,,Chceš?''

,,Krv nikdy neodmietnem.'' Usmiala som sa a zobrala si od neho transfúziu krvi.

Pohľad Michaela:

Zdá sa mi to alebo on s ňou flirtuje?

Pozrel som sa na Maxa a ten pozeral na tých dvoch. Potom sa na mňa pozrel a kývol na Vicky aby som niečo spravil, pretože som k nej bol bližšie. Chytil som teda Vicky za rameno a otočil ju smerom ku mne.

,,Ideme?'' Opýtal som sa jej.

,,Mike to je dobrí nápad.'' Ozval sa Max a neprirodzene sa usmial. Vicky sa na nás divne pozrela a kývla hlavou k dverám.

Pohľad Maxa:

,,Čo máte vy dvaja za problém?'' Ozval sa hlas Vic v mojej hlave.

,,My nič. To on sa správal divne.'' Povedal som jej myšlienkami.

Nastúpili sme do auta a ja som si sadol za volant a Vic na miesto spolujazdca, takže Mikovi zostalo miesto vzadu s Riverom. To je asi po prvý krát, a asi aj posledný krát, čo ho ľutujem.

,,Fajn. Mike kde bývaš?'' Opýtal som sa.

,,N Lake Dr. Tam ti ukážem ktorý dom.'' Odpovedal mi Mike. Dal som do navigácie jeho adresu a naštartoval auto.

Po chvíli sme prišli na tú ulicu a Mike mi ukázal ktorý dom a zaparkovali sme pred jeho dom.

Všetci sme vystúpili a vybrali sa k vchodovým dverám.

,,Nechápem prečo sme museli brať aj jeho. Vieme sa o seba postarať.'' Zamrmlal som si popod nos, ale Vic to zrejme počula.

,,Pretože sa o nás Lee bojí.''

,,Bojí sa len o teba.'' Povedal jej Mike. ,,Nás ma na háku.''

,,Aj keby sa bál len o mňa, ja budem radšej keď tu budeme mať niekoho na pomoc, keď nás niekto napadne.'' Povedala Vic.

,,Vieme sa o seba postarať.'' Zamračil som sa na ňu a ani neviem prečo.

,,Ja som nepovedala že sa o seba postarať nevieme.'' Pretočila očami Vic a zaklopala na dvere. Mám pocit že sme ju nasrali.

Pohľad Ametyst:

Keď som zistila že Lee ma dcéru, bolo to divné. Vôbec som nevedela že sa to dá. Potom sme zistili že je alfa, čo je ešte viac divné pretože žena ešte alfa nebola.

Jej svorka je nová, ale slabá nie je. Členovia jej svorky sú milí. Teda pokiaľ ich niečo nenaštve. Už teraz je vidieť že tí dvaja chlapci sú jej veľmi blízky. A ako Bi povedala, nečudovala by som sa, keby boli v zamilovanom trojuholníku.

Grey bol novorodený upír, ale choval sa bezproblémovo. A bolo zaujímavé že pri tej čarodejnici a banshee nestratil kontrolu. Zaujímavé bolo tiež že nemal slnečný prsteň.

,,Grey. Nehnevaj sa ale nemal by si mať slnečný prsteň?'' Opýtala som sa ho pretože som si nebola istá. Je však pravda že môže mať dar. Veľa upírov ho nemá. A to, že môžu byť na slnku bez toho aby sa spálili je obzvlášť vzácne.

,,Ja som si to vlastne ani neuvedomil.'' Povedal a pozrel sa na Dyu.

,,Môžeš mať dar.'' Usmiala sa naňho Dya. Vyzerá nevinne, ale verím že slabá nie je. Väčšinou tí čo vyzerajú nevinne, sú tí čo ťa najskôr umučia.

Bad BloodWhere stories live. Discover now