Asi o tri minúty na to prišla Dya zadychčaná ako starý pes ,, Stalo sa niečo že som musela prísť tak súrne?'' ,dopovedala a dych sa jej už spomaľoval . Pozrel som sa na Greya s výrazom 'Vážne súrne ?'.
,, Nie , nič súrne sa nestalo len Grey preháňa .Len k nám príde neočakávaná návšteva?'' Ozvalo sa za mnou .Otočil som sa a uvidel som Alex s prekríženými rukami.
,,Príde V?'' Opýtala sa s nádejou v hlase . Ja som sa len uškrnul pretože keď sa dozvie kto ide k nám, nadšená nebude verte mi.
,, Nie tak do cela.'' Povedal som jej.
,, Ako myslíš nie tak do cela? Hmm?'' Už teraz bola celkom naštvaná tak nechcem vedieť čo spraví keď zistí že tu príde aj náš ''obľúbený'' normík .
,, Privezie si návštevu.'' Povedal som a už otvárala ústa že niečo povie ja som ju predbehol, ,, Michaela.'' sklonil som hlavu pretože som nechcel vidieť jej mrzutú tvár.
,, Michael Stuert?'' Povedala a Grey prikývol ,, Ten Michael Stuert ktorí skoro zabil našu najlepšiu kamarátku keď ju 'omylom' strčil do rieky a povedal jej že je retardovaný človek ktorí si nič nezaslúži? Ten Michael Stuert ?'' V obývačke, ak to tak môžem nazvať, zablikali svetlá.
,,Ja som vedel že bude nasratá.'' Povedal som a zdvihol pravú ruku ako keby som sa hlásil. Grey a Alex sa na mňa pozerali ako keby ma išli zabiť. Ale čo som také spravil?
,, Jasné ,to ty vždy . A kedy prídu?'' Povedala Dya .
,, Nev-'' Nedopovedal som pretože niekto klopal na dvere.
,,Teraz .'' Zasmiala sa Alex a podišla otvoriť dvere . Vo dverách stála Vicky s veľkou krabicou a za ňou vysmiati Michael. ,, Poďte ďalej.'' Povedala Alex s úsmevom.
Pohľad Mika:
Z diaľky som uvidel svietiť nejakú budovu. Bola pomerne veľká, ,,Tuto?'' opýtal som sa jej a ona prikývla.
Boli sme už skoro tam a zablikalo svetlo, pozrel som sa na Vicky so zdvihnutým obočím ,,To sa tu stáva často .Nie je tu dobrá elektrina. Predsa sme len v lese.'' . Povedala a ja som prikývol že rozumiem.
Vystúpili sme z auta a ona zase tresla dverami. Baví ju to ešte? Pozrel som sa na ňu a ona sa usmiala . Ona sa vážne usmiala. Wau tak toto som nečakal . Chvíľu som stál na mieste ako prikovaný no potom zaklopala na dvere tak so sa postavil za ňu.
,,Poďte ďalej.'' Povedalo dievča s svetlofialovými vlasmi po ramená. Najprv vošla dnu Vicky a za ňou ja . A potom som započul niečo ako vrčanie . Divné . ,,Ja som Alex a ty budeš určite Michael. Však?'' Povedala zase ta fialovo vlasá .Teda Alex. Pravdupovediac vyzerala celkom cool . Fialové vlasy, roztrhané čierne nohavice ,čierne topánky na vysokej platforme a čierne oversized tričko s motívom nejakých písmen ktorým som nerozumel , bolo zauzlené pod jej pupkom a na nohách mala sivé huňaté papuče.
,, Mike .Som kamarát Vicky.'' Povedal som a pozrel sa na Vicky. Vyzerala ako keby ma chcela zabiť že som povedal že som jej kamarát. Na chvíľu sme boli ticho a potom Vicky podala hnedovlasému chlapcovi a podala mu krabicu.
,,Poď si sadnúť . Chceš niečo na pitie?'' Opýtala sa ma Alex .
,,Vodu ,ďakujem.'' Odpovedal som jej a sadol som si na gauč. V obývačke bol veľký čierny gauč. Pred gaučom bol televízor a stolík . Na bielych stenách mali plagáty z filmov, ako Avangers, Harry Potter ,Avatar ,Hunger games .Ďalšie som veľmi nepoznal .Alex mi priniesla vodu a sadla si vedľa mňa . Ostatný urobili to isté. Vicky s hnedovlasým chlapcom si sadli na kreslá . Čiernovlasý chlapec si tiež sadol na gauč.
,,Takže toto je Grey.'' Alex ukázala na čiernovlasého chlapca a on mi kývol rukou . ,,A tamto vedľa Vicky je Max.'' Alex teraz ukázala na hnedovlasého chlapca , len zazrel na Alex a potom na Vic. Tá len pokrčila ramenami .Zozadu som započul otváranie dverí tak som sa otočil. ,, A toto je ...'' Alex nestihla dopovedať pretože som ju predbehol.
,,Dya.''Povedal som ,, Dlho sme sa nevideli.'' , usmial som sa na ňu a ona si sadla vedľa Grega? Nie, nie, myslím že sa volá Grey.
Ahojte .Dúfam že sa Vám nová časť páčila a ospravedlňujem za chyby. Táto je trošku kratšia ale dúfam že to nevadí.
Vaša autorka Saja 💖
YOU ARE READING
Bad Blood
WerewolfVictoria Cliff je pravý hybrid. Neznáša jedného chlapca v škole no zmení sa to? Čo keď príde do mesta aj niekto nový no ale takisto dosť dobre známy? Pomôžu jej jej kamaráti? Čo keď sa ten hrozný chlapec ktorého neznáša do nej zamiluje? Zamiluje sa...