Part 20

164 8 0
                                    

Pohľad L.L.:

,,Pýta sa vás čo tu chcete tak jej odpovedzte. ''Povedal siví vlk. Je dosť agresívny.

,,Ty čuš!'' Povedal čierny vlk. Siví vlk sklonil hlavu. Nie je možne že by ten čierny vlk bola jeho alfa. Veď je to dievča. Ženy nikdy nie sú alfy. Ako je to možné.

,,Ukľudni sa. Len niekoho hľadáme. Mohli by ste nám pomôcť.'' Povedal sa vlčím hlasom. Tí dvaja sa na seba pozreli. Chvíľu boli ticho a potom ušli.

Hneď sme vyštartovali za nimi ale zmizli nám z dohľadu. Ani pach im nebolo cítiť. Sú zvláštni. Môžu zakryť pach. Obaja. Zakryť pach môže len alfa a jeho beta. Ale ten siví vlk bol chlapec a ten čierny bol dievča. Sivý počúval čierneho. Dievča nemôže byť alfa. Z mojich myšlienok vyrušil mobil. Premenil som sa na človeka, bol som normálne oblečený pretože naše čarodejnice spravili nejaké kúzlo. Na obrazovke mobilu bolo meno Joseph. Zodvihol som to.

L.: Čo sa deje?

Joseph: Na hlavnej ceste sme našli dve čarodejnice a banshee, myslím. Sú cítiť na kilometre. Dvaja chlapci a jedno dievča. Môžu niečo vedieť o tej upírke.

L.: Skúste ich nezabiť. A priveďte ich do vili.

Joseph: Počkať alfa.

L.: Čo sa deje?

Joseph: Prišli sem nejaký vlci a nie sú to naši.

L.: Ako vyzerajú?

Joseph: Jeden je čierny a dosť veľkí. Druhý je zas siví a trochu menší od toho čierneho. 

L.: Za chvíľu sme tam.

Zložil som telefón a pokynul som Willovi že má ísť za mnou.

Pohľad Maxa:

,,Vic oni hľadajú Elizabeth?'' Spýtal som sa cez myšlienky.

,,Predpokladám. Musíme ísť za Greyom. Môže sa im niečo stať. Choď podľa pachu.'' Povedala mi. Nasledovali sme ich pach. Už som ich videl. Chcel so ísť za nimi ale Vic predo mňa skočila.

,,Sú tu upíri. Poď opatrne a nepremieňaj sa!'' Prikývol som. Opatrne sme vošli na cestu a rozbehli sa k autu. Vic sa pozrela do auta a hlavou naznačila Greyovi a Dyii nech idú von z auta. Tí to pochopili. Mika nechali v aute. S Vicky sme nabrali obranný postoj a vycerili zuby. Grey a Dya mali na jazyku nejaké kúzlo keby náhodou zaútočili.

Z lesa vyšiel nejaký beloch a priblížil sa k nám. Chcel na mňa skočiť ale Vicky ho strhla na stranu a začala ho driapať. Po chvíli prestala a on bol mŕtvi. Zrazu vyšiel nejaký ďalší beloch s černochom po jeho boku. ,,Hej, nechceme vám ublížiť. Ale keďže ste nadprirodzený mohli by ste poznať upírku s menom Elizabeth Cliff. '' Povedal beloch. Mal na sebe oblečené modré roztrhané nohavice, biele tričko a na ňom koženú bundu. Černoch mal zase oblečené čierne rifle a červenú mikinu. Obaja mohli mať okolo osemnástich rokov.

,,Som Henry,'' Povedal černoch ,,a toto je Joseph .'' ,ukázal na belocha.

,,Nikoho takého nepoznáme.'' Povedala Vic. Jej pulz sa ani trochu nezrýchlil. Ako keby vôbec neklamala. Z lesu vybehli vlci. Boli to tí vlci ktorých sme videli v lese.

Keď ten čierny vlk, ktorí sa až podozrivo podobal na Vic, pozrel na dodriapane telo toho belocha, čo na mňa vyštartoval, premenil sa. Bolo zvláštne že bol oblečený. Mal na sebe modré tričko s krátkym rukávom a rifle. V mesačnom svite som veľmi nevedel rozoznať ich farbu. Jeho vlasy boli rovnaké ako Vickine. Sivohnedý vlk ostal premenení.

,,Čo sa tu stalo?'' Opýtal sa ten chlap čo sa teraz premenil na človeka. ,,Prečo ste ho zabili?'' Jeho oči začali svietiť na krvavo červeno a pod jeho očami sa zjavili žilky.

,,To je ten hybrid.'' Povedala potichu Dya. Určite ju počul.

,,Chcel zabiť toho sivého vlka.'' Povedal za mňa Henry. Hybrid pretočil očami. Bol divný. Nesnažil sa skryť pach.

,,V NAŠOM meste, nikto nadprirodzený nie je. Teda nie o kom by sme vedeli. Bola by som rada keby ste nás neotravovali a nechali si svoje vysávače na vodítku.'' Povedala Vic hrubým hlasom. Nechystala sa premeniť. Sivohnedý vlk sa priblížil. Ja som zavrčal.

,,Ako je možné že si alfa keď si dievča? Nikoho takého nepoznám. Čo si za stvorenie?'' Opýtal sa ten hybrid.

,,Čo si slepý?'' Opýtal sa ho Michael. Kedy vyšiel z auta?

,,A ty si kto?'' Opýtal sa ho Joseph.

,,Michael.''

,,Bože ty si ale idiot! Pred nami stojí hybrid, vlkolak, dvaja upíri a niekde popri ceste sú ešte ďalší a ty sa im tu naservíruješ na tácke.'' Zavrčala naňho Vicky.

,,Čo ste za nadprirodzené tvory? '' Opýtal sa nás Henry. Vicky chcela poslať nejaký signál Alex ,ale nemala ako. Cítil som to. Nevedela čo má robiť.

,,Ak nám odpoviete, necháme vás ísť.'' Povedal hybrid. Vicky sa na nás pozrela a povedala.

,,Dobre.'' Oni sa uškrnuli. ,,Ale vy nám poviete ako sa voláte.'' Pozerala na hybrida a sivohnedého vlka.

,,Fajn.'' Povedal hybrid. Bolo o zvláštne že nám to chce povedať. ,,Ale vy prvý.'' Pretočil som očami.

,,Som vlkolak.'' Povedala Vic. Určite nechcela aby vedeli že je hybrid.

,,Aj ja.'' Ozval som sa.

,,My dvaja sme čarodejníci.'' Povedala Dya a pozrela sa na Greya.

,,Ja som baší. Nie banshee. Tak sa to volá.'' Povedal Michael. Henry s Josephom sa snažili udržať smiech.

,,Teraz vy.'' Povedala Vic.

,,Moje meno je Lee Lewis. A toto je moja beta Will MoonStone.'' Keď toto povedal stál som ako oparený. Vicky ako keby stuhla. Vedela že moja mama zomrela a otca som nepoznal. Ale teraz je možno predo mnou. ,, Nemusíte sa nás báť. Neublížime vám pokiaľ nespravíte niečo čo by nám mohlo nejako pošpiniť meno.'' Však je to hybrid. Nikto ho nemá rád.

,,Viete čo sme zač takže už môžeme ísť, je tak?'' Ozvala sa Vic. Grey a Michael išli odviesť Dyu a mi sme sa pobrali k chate. 

Ahojte, dúfam že sa Vám nová časť páčila. Myslíte si že má Max a Will niečo spoločné alebo to je len náhoda?

Vaša autorka Saja.

Bad BloodWhere stories live. Discover now