Part 19

151 9 1
                                    

Pohľad L.L. :

Tá malá upírska sviňa. Myslí si že keď mi zabije štyroch najlepších ochráncov. Jedného vlkolaka a troch upírov ,jeden z upírov bola moja sestra premenil som ju, že jej to prejde? Ani nápad. Nehovoriac o tom že mi uniesla brata.

,,Alfa. Čo chcete robiť?'' Opýtala sa ma moja pravá ruka. Will. Je to vlkolak. Je stredne vysoký a má svetlo hnedé vlasy a modré oči.

,,Vystopujeme ju a zabijeme.'' Odpovedal som mu s kamennou tvárou. ,,Zistite jej polohu. Nájdi či má rodinu a postav niekoho za náhradnú alfu kým tu nebudem.''

,,Rozumiem. Ale vážne chcete ísť s nami?'' Opýtal sa ma. Ja som naňho pozrel vražedným pohľadom.

,,Jasné že idem s vami! Zabila moju sestru a uniesla mi brata! Toto jej tak neprejde.'' Pohár ktorý som mal v ruke ,praskol. Na zem stieklo kúsok krv ,ale keď som pozrel na svoju dlaň ,už to bolo zahojené. Výhody hybrida. A keďže som jediný na svete ,tak ma veľa ľudí neznáša.

Sklonil hlavu a odišiel .Nachvíľu som ostal sám. Rozmýšľal som ,aké by to bolo keby som mal rodinu, deti. Ako by asi vyzerali ?Mali by moje vlasy? Ryšavé? Alebo by mali vlasy po žene ktorá ich porodila. Z mojich myšlienok ma vytrhol Will. Oznámil mi že večer môžeme opustiť mesto. Potom odišiel a ja som sa pobral zbaliť. Určite tam zostaneme dlhšie. Určite si našla niekoho kto by ju ochránil. Ale mňa nikto zabiť nemôže.

Večer sme nasadli do auta. Ozval som sa ako prvý ,,Tak čo si o nej zistil?''

,,Má mamu a sestru. Otca zabilo zviera, ale je možné že ho zabila ona alebo nejaký iný upír. Je upír a má dvadsaťjeden. Tá upírka sa volá Elizabeth .Matka je doktorka. Jej sestra sa volá Victoria. Má osemnásť a ešte stále chodí na strednú.'' Objasnil mi Will. Prikývol som že tomu chápem.

,,Kde vlastne je?''

,,Čarodejnice spravili lokačné kúzlo a zistili že sa skrýva v lesoch Milwaukee. ''

,,To nie je ďaleko. Musí tam mať niekoho kto je schopný jej pomôcť. Aj keď bude musieť ísť proti mne. Hlupáci.'' Povedal som.

,,Alfa. Zajtra má byť spln. Máme niečo? Chápete ,pre istotu.'' Opýtal sa ma myšlienkami jeden z členov svorky . Odpovedal som mu že sa nemá ničoho báť ,že všetko je zariadené.

+++

Dnes je spln. Will sa už chvála Bohu ovládať vie. Ale ostatný stým majú menší problém.

,,Vlkolaci pôjdu do pivnice. Tam sú pripravené cely v ktorých strávite noc. Sú špeciálne vyrobené pre vlkolakov. Upíri ,ja a Will sa rozdelíme a pôjdeme do mesta či náhodou nestretneme ten malí vysávač.'' Prikývli a vlkolaci odišli tak ako som im povedal. Upíri ostali stáť .Rozdelili sme sa .Ja a Will sme išli do lesa. Joseph, je to upír ,má blonďavé vlasy a je celkom nízky, a pár ďalších upírov som poslal k hlavnej ceste. River, ďalší upír, je stredne vysoký a má tmavo hnedé vlasy a rovnaké oči, a traja ďalší upíri šli do mesta.     

,,Rozumeli ste?'' Opýtal som sa. Ozvalo sa zborové áno.

Prišli sme do lesa . Počuli sme tam hlasy. Kto by chodil v noci do lesa. Išli sme za zvukom pretože sme si mysleli že by to mohla byť tá Elizabeth. Hlasy sme počuli čoraz silnejšie. Zrazu som započul praskanie kostí. Pozrel som sa na Willa .Ten bol v poriadku. Asi tu máme ďalšieho vlkolaka. Možno by som ho mohol získať do svorky. Vlkolakov nie je nikdy dosť.

,,Max ,pokoj. Musíš sa sústrediť. Nemysli na to. Max! Tri veci ktoré nemožno skrývať.'' Ryšavé dievča hovorilo na nejakého hnedovlasého chlapca .Chlapcovi zasvietili oči na zeleno.

,,Slnko, mesiac, pravda. Slnko, mesiac, pravda.'' Hovoril si chlapec dookola. Vyzeralo to že sa skľudňuje ale potom mu zase začali praskať kosti. Dievča sa z ničoho nič začalo obzerať dookola. Našťastie sme boli v tieni. Nemohla nás vidieť.

Pohľad Vicky:

Zrazu mi zazvonil mobil. Volala Alex. Zavolala mi že si máme dávať pozor pretože niečo nadprirodzené prekročilo hranice lesu.

Maxovi začali praskať kosti. Snažila som sa ho ukľudniť ale nič nezaberalo. Skúsila som aj tú vec z Teen Wolf. Ale nič .Nefungovalo to.

,,Vicky. Niekto tu je cítim že nás niekto pozoruje. Jeden pach sa podobá na Maxov ale je odlišný. Ten druhý je... Je proste divný. Ako keby som ho už niekde cítila ale neviem priradiť kde.'' Povedala mi Tessa. Ja som sa začala obzerať okolo seba. Vedela som že už asi pochopili že som zistila že tu niekto je.

Maxovi prestali svietiť oči. Myslela som že to bude v poriadku ale jemu začali zase praskať kosti. O chvíľu už predo mnou nesedel Max, ale krásny siví vlk. Reggieho som už predtým videla ale bol menší. Tentoraz bol omnoho väčší ale stále nebol väčší ako môj.

,,Vic. Cítim tu niekoho.'' Povedal mi Max myšlienkami.

,,Ja viem.'' Odpovedala som mu .

Maxovi zrazu začali svietiť oči .Reťaz sa začala lámať. Uvidela som Maxa ako sa pokrčený posúva dopredu k stromom. Premenila som sa aj ja a kráčala opatrne za ním.

Pohľad L.L.:

Zrazu sa ten hnedovlasý chlapec premenil na sivého vlka. Bol celkom veľký a blížil sa k nám. Ryšavé dievča naňho pozerala a potom sa premenila aj ona. Premenila sa na čierneho vlka. Bola ešte väčšia ako ten siví. Možno to je jeho alfa. Je veľká a je z nej cítiť rešpekt. Zaujímavé bolo že sa premenila uplne bez bolesti a vedela sa uvládať. Nevyzerala tak staro že by to mala vedieť.

,,Alfa ,máme sa premeniť?'' Opýtal sa na myšlienkami Will. Prikývol som. Ja som sa premenil ako prvý. Môj vlk bol čierny a okolo krku mal pár svetlejších chlpov. Potom sa premenil Will. Jeho vlk bol zase sivohnedý a bol menší odo mňa.

Zrazu na mňa skočil siví vlk. Nečakal som to, ale nespadol som. Čierny vlk zavrčal a ten siví prestal. Postavil sa vedľa toho druhého .Čierny vlk sa ozval ako prvý ,,Čo tu chcete?'', povedal hrubým ale zároveň tenkým hlasom. Pozrel som sa na Willa. Bol vydesený. Jeho pohľad skákal zo mňa na toho čierneho vlka.

Dúfam že sa Vám nová časť páčila. Prepáčte za chyby. Čo si myslíte že sa stane?

Vaša autorka Saja

Bad BloodWhere stories live. Discover now